2007 yrityksen aloittavat!!!
Heippa ajattelin perustaa tälläisen kekskustelun joten kaikki kellä yritys alkaa 2007 mukaan vaan!!! Itselläni meni tänään viimeinen e-pilleri ja nyt jännitetään milloin tärppää ; )
Kommentit (69)
Nyt mukaan kaikki jolla haaveissa lapsi 2007 niin saadaan keskustelua aikaiseksi..voidaan jutella oireista,jännätään yhdessä!! : )
Moi... Meillä yritys jo kyllä alkanut jo 6/06 mut jos sekaan sopiin niin...;) haaveissa on todellakin saada se esikoinen 2007 mut saapa nähdä... kaveri sai eilen pikkutytön... ihanaa!!!
Kyllä sopii mukaan!! On kiva kuulla oireista..ja titenkin kannustaa vaikka ei heti onnistu raskautumaan. nyt odotan vielä nää vikat " pilleri" menkat sitten yrittämään : )
Eka yrityskierto meneillään. Ennestään lapset -01 ja -03. Nyt sit tehtiin päätös, että kyllä meidän perheeseen vielä yksi mahtuu=).
mut jatkuu edelleen. Toisaalta alkaa taas uus yritys sillä just on ekat menkat km jälkeen eli tavallaan aloitetaan uudestaan. Jos vaan mukaan mahtuu....
02/00 ja 12/02 lapset ennestään.
Päätimme miehen kanssa että yritämme vielä kuudetta :) Ihanaa!
Kiva tämmöinen niin voidaan keskustella kaikesta mahdollisesta. Mulla ei kyllä vielä ole menkat alkaneet edellisen synnytyksen (06/06) jälkeen mutta eiköhän ne pian ala kun lopettelen imetystä pikkuhiljaa...
meillä ensimmäisen yhteisen lapsen yritys meneillään, mulla aikaisemmasta liitosta prinsessat -97, -99, -01 ja miehellä ei ole omaa, olemme kolmekymppinen pariskunta.
Tällä hetkellä mua ottaa tosi paljon jo päähän tää yrittäminen, tytöt kun aikanaan tuli jo ennenkun ehti " kissaa" sanoa... ajatukset seilaa aina kaikesta pahimmasta takasin siihen että kyllä me vielä onnistutaan... yritystä ei ole takana kun vaan 2kk, joka on lyhyt aika, tiedän, mutta odottavalle niiiiiin pitkä, ja mun luonne kun ei ole mikään maailman kärsivällisin. Oireetkin mua jo ottaa päähän, koko ajan mulla on raskausoireita, jotka olivatkin sitten menkkaoireita, ja taas jos historia toistaa yhtään itseään, raskaana olen sillon kun ei ole mitään klassisista oireista;) no, ehkä väsymys...
Tää oli nyt tällänen katkerampi tilitys... täti teki tuloaan piinamalla muutaman päivän, ennenku kurvas tänään kunnolla paikalle:(((
toivon teille paaaaaljon ++++++++++++ säteitä.
ps. Ihanaa kun olette olemassa:)))) aina kiva kuulla että on muitakin samassa veneessä!
Joo omasta taustasta sen verran... minä siis 21v. mies vuoden vanhempi... yritystä ollut kesäkuusta.... ja kolmatta kiertoa primolutit käytössä! lauantaina päätti sit täti tulaa taas kylään, et alusta alkaa jälleen kerran.... kp3/30 menossa....
tää kerta oli ehkä vaan kaikista pahin ku menin hölmö kaappiin jääneellä ovistestillä tikutteleen joskus kp26 aikoihin kun oli kauheeta närästystä 1,5 viikkoo ja sehän sit näytti plussaa... ja ehdin jo ilostua kun en yhtään plussaa millään testillä ollut aikaisemmin saanut... no ei auta luovuttaa!!!
Ommea kaikille yritykseen ja olis kiva kuulla muidenkin " taustoja" :)
Juu eli mä olen 21v ja mies saman ikäinen täällä Lahdessa asustellaan ja tänään loppu e-pillerit. Nyt odotellaan menkkoja ja sen jälkeen yritys voi alkaa. Jännittää kyllä ihan kamalasti ehkä juuri se että kauan kestää että tulen raskaaksi : ) hyvät yöt kaikille ja paljon plussasäteitä++++
taustaa sen verran että olemme vajaa 30 vuotias pariskunta pohjoisesta. Meillä on lapset vuosimallia -98,-01,-03 ja -04 eli pikku vitosta toivotaan.
Kierto mulla on ollut vuoden sekaisin ja olen syönyt primolutia aina vuodon lopetukseen ja nyt olisi taas menossa kierto ilman lääkkeitä. Toivoa ei kyllä juurikaan ole tälle kiertoa, kun en ole koskaan napista painamalla raskautunut.
Yritän aina välillä ehtiä tänne kirjoittelemaan kuulumisia.
Niiloakseli kp 24/22-39-> jopa 70
kolmas lapsi. Tai ainakin plussaaminen vuoden 2007 aikana ;)
Olisi tosiaan kiva vaihtaa ajatuksia matkan varrella!
Hieman taustaa:
Ikää 29 ja miehellä 32. Lapset 01 ja 03.
Mies on ollut pikään vastahankaan kolmannesta lapsesta, mutta nyt on alkanut lupaavasti pehmentyä.. ;)
Tosin itsekkin kauan harkinnut asiaa.. Edellisillä kun on ikäero 1v10kk ja vauva-aika oli aikasta rankka. Asuttiin tuolloin ulkomailla ja mies teki keikkatyötä. Kuopus oli todella vaativa vauvana ja esikoisella vuoden kestänyt korvatulehduskierre heti kuopuksen synnyttyä.. Samaa rumbaa en enää jaksaisi. Toisaalta nyt on ihan eri lähtökohdatkin, joten saapas nähdä.
Omaan tällähetkellä kierukan, josta ajattelin tässä keväällä viimeistään luopua. Esikoista yritettiin 3 vuotta ja hoidoissakin käytiin. Jossain vaiheessa päätimme pitää puolen vuoden tauon ja kappas parin kierron jälkeen olin raskaana. Ihmetys oli suuri!! Toinenkin sai luomusti alkunsa, joten toivoa ehkä vielä olisi kolmannesta :)
Toivorikasta Uutta Vuotta kaikille!
Olen 27v. ja mieheni on 26v. Lopetin pillerit jouluna. Nyt on ensimmäinen yrityskierto alkamassa :) Ensimmäinen lapsi vuoden 2007 lopulla olisi toiveissa. Itse valmistun ensi syksynä joten sitten olisi hyvin aikaa jäädä äitiyslomalle.
Onnea yritykselle!
Mutta miehen kanssa tässä käymme neuvotteluja siitä, yritämmekö vai tjottailemmeko vai siirrämmekö tuonemmaksi. Pitäkää peukut pystyssä, että neuvottelun tulos olisi vauvatoiveelle suotuisa... ;)
Joka tapauksessa: *pomps pinoon*
Eli 31.12.2006 nappasin viimeisen piltsun ja nyt sitten odotellaan ja harjoitellaan :) Toiveissa olisi esikoinen 2007 vuoden lopulla!
Minä olen 24v. ja olen vuosi sitten valmistunut. Nyt aloitin uudessa työpaikassa mutta se ei meitä estä :) Mies on 30v. ja hänellä töitä riittää (kun nyt nähtäis edes ovisten aikaan jotta vois vauva tulla :)) Olemme jo jonkin aikaa puhuneet lasten hankinnasta mutta tilanteemme ei ole sitä vielä sallinut, nyt elämämme on asettunut uomiinsa ja kaikki on vakaalla pohjalla joten uskallamme aloittaa yrityksen. Tosin kun päätös oli tehty iski heti hetkellinen paniikki, onko minusta siihen, voinko oikeasti ottaa niin suuren vastuun, osaanko kasvattaa lapsesta kunnon kansalaisen ym. Nyt en muuta voi ajatellakaan kun vauvaa, kuluisi nyt aika nopeasti jotta ovis tulisi :)
Asustellaan täällä Porin suunnalla, minä 23v, mies 26v, poika 04/05 ja pikkuinen koira.
Toisen lapsen yritys on alkanut pari päivää sitten. Pillerit lopetin jo viime lokakuussa, mutta olen rauhassa odotellut kierron palautumista normaaliksi. Ongelmia ei ole tuntunut kuitenkaan olevan, joten päätettiin sitten alkaa toisen lapsen yritys. Tällä viikolla olisi otollisin aika, mutta saapa nähdä kuinka käy =)
Doodles: Varmasti jokaisella on ajatuksia, että miten ihmeessä siitä vauvasta saa kasvatettua kunnollisen kansalaisen ja epäilyttää vauvan mukanaan tuoma muutos, mutta näitä on hyvä miettiä. Huolestuttavampaa varmasti olisi, jos lapsen saaminen/yrittäminen ei herättäisi mitään ajatuksia.
Varmasti meistä kaikista tulee hyvä äiti sille uudelle vauvalle. Oli se sitten ensimmäinen, toinen tai kuinka mones vain.
Onnea kaikille yritykseen. Itse olen vielä jättänyt raskaustestit apteekkiin, mutta toivon mukaan saan loppukuusta sellaisen käydä ostamassa.
Toive vauvasta vuodelle 2007, yritystä heinäkuusta 06. Ennestään meillä on poika -00 ja tyttö -03. Satakunnassa asustellaan ja ikää itsellä 29, miehellä kohta 31.
Plussaonnea kaikille ja muutenkin mukavaa Uuttavuotta!!!
Eli esikoistamme ollaan yrittämässä, nyt ensimmäinen yk alkanut. Minä 31v ja avokkini 30v. Kovasti toivottaisiin loppuvuodelle omaa nyyttiä, jääpi nähtäväksi kuinka käy =)
Nyt menossa kp 10/29-32, ovista odotellessa.....Ennen aina harmitellut että ovis aiheuttaa vahvat oireet, nyt ei harmita yhtään =D
Kiva että meitä on jo näin monta!!! Voisin aloittaa kyselyn että mistäs päin olette ja mitä työtä teette..? Tuossahan se jo lukikin missä asun mutta siis asun Lahdessa ja vielä tarkemmin täällä launeella ja olen kahvilatyöntekijä!!
eli yritys alkoi uuden vuoden kunniaksi :) oviskin sattui olemaan juuri 1.1.
Taustaa
pikkukakkosta toivotaan tälle vuodelle syntyväksi. Esikoinen poika 01/06 lähti toisesta kierrosta tulille, joten kattoo miten nyt käy.
Minä 30 mies vuoden vanhempi Vantaalta. Tällä hetkellä vielä oon hoitovapaalla töihin 1.3. toivottavasti ei tarvii olla 6kk kauempaa duunissa.
t. Kiti
eli toivomme pientä viitosta v.2007 jos luoja suo.
meillä ennestään pojat -98 ja -00 sekä tytöt -01 ja -05.
voi luoja meitä varmaan pidetään hulluina!! ;)
vauvarikasta vuotta kaikille sitä toivoville! <3
-nasuli