Kerrotteko puolisollenne kaikki omien kavereidenne ihmissuhdekiemurat?
Tiedän ainakin yhden tällaisen, joka on 100 % avoin omalle miehelleen ja he ovat ikäänkuin "yksi ihminen", jos näin voisi asiaa kuvailla.
Eli mitä tahansa itse kerron omista vaikeuksistani, parisuhdeongelmista ihan yksityiskohtaisesti, kaverini kertoo viimeistä piirtoa myöten kaiken puolisolleen. Hän ei näe siinä mitään väärää.
Hän ei siis näe sellaista edes vaihtoehtona, etteikö kertoisi, kun "eihän mitään salaisuuksia saa olla", siis ei voi pitää edes kavereidensa yksityiskohtaisia tilityksiä heidän elämästään vain omana tietonaan, vaan kaikki kerrotaan tälle puolisolle.
Mitä mieltä olet itse tästä?
Kerrotko puolisollesi aivan kaikki kavereidesi yksityiselämästä, kerrotko vain osan vai jätätkö monesti jopa kertomatta tiettyjä asioita?
Kommentit (32)
En, koska ei mun miestä vois vähempää kiinnostaa ja en itsekään kyllä jaksaisi jauhaa kavereiden asioita moneen kertaan
Kyllä minä kerron, minun kaverit on myös mieheni kavereita ja jos en kerro niin se sama papatus alkaa uudelleen kun mieheni on läsnä, siinä kohdin voi sanoa että kerroin jo 😀
Yks koulukaveri kertoi aikanaan äidilleen uskomattoman tarkkaan kaveriensa asiat. Äiti puolestaan kertoi omille ystävilleen. Ei välttämättä edes mitään salaisuuksia, mutta vaikea uskoa että aikuisia naisia kiinnosti tuntemattomien teinityttöjen tiedot.
Kerran sitten yksikin tuntematon nainen tuli kaupan kassalla puhuttelemaan mua etunimeltä ja kyselemään lisätietoja. Ensin hätkähdin, sitten kokosin arvokkuuteni ja kysyin että kukahan te oikein olette? Tämä oli kauan ennen kännykkäkameroita, joten hänelle oli pitänyt näyttää musta oikein valokuva...
Kerron ja myös mieheni kertoo minulle omien kavereidensa asiat. Ja kyllä mieheni niitä kuuntelee ihan kiinnostuneena. Samoin kun minä.
EN : Koska minulla ei ole pulisoa. Sillä viihdyn yksin ja myös yksin asuminen sopii minulle parhaiten. Asua vuokralla ja en ole läheis -riippuvainen..
Vierailija kirjoitti:
Kerron ja myös mieheni kertoo minulle omien kavereidensa asiat. Ja kyllä mieheni niitä kuuntelee ihan kiinnostuneena. Samoin kun minä.
Mikä hirveä pariskunta! Voin kuvitella miten iltaisin sängyssä vietätte kahdenkeskistä laatuaikaa juoruilemalla tuttavistanne. Jos tieto inhottavasta tavastanne vuotaisi, kukaan ei puhuisi teille yhtään mitään!
Muija joskus koittaa sellaisiakin jutella, mutta enpä sen juttuja muutenkaan paljoa kuuntele kun ei liiemmin kiinnosta. Enpä minä sen kanssa juttelun takia olekkaan
Luulisi, että valtaosaa ei puolison kavereiden ihmissuhdeasiat juurikaan kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että valtaosaa ei puolison kavereiden ihmissuhdeasiat juurikaan kiinnosta.
Mulla ärsyttäisi, jos puoliso alkoisi kertoa mulle kavereidensa asioita. Pitäisi sanoa, että pidähän ne omana tietonasi.
No en tietenkään, miksi ihmeessä kertoisin? Eikä mieheni haluaisi ikinä edes kuulla mitään sellaisia.
En onneksi tunne yhden yhtä sellaista tyyppiä, joka juoruaisi asioita eteenpäin.