Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaatko aina puhelimeen? Jos et, soitatko takaisin?

Vierailija
01.01.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en kanna puhelinta kotona mukanani, joten aika usein en edes kuule soittoa. Mutta mulla on vastaaja, ja jos siellä ei oo viestiä, niin ei ilmeisesti ole mitään syytä soittaa takaisinkaan. Useamman soiton jälkeen kyllä soitan takaisin (ja ihmettelen mielessäni, että eikö tajua puhua vastaajaan).

En valikoi vastattavia puheluja sen perusteella kuka soittaa.

Vierailija
2/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari ystävääni ovat lukuisat kerrat olleet nyrpeinä kun " sua ei saa KOSKAAN kiinni!!"

En muuta tapojani heidän nyrpeilyistään huolimatta. En ole tavoitettavissa 24/7.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että voipi laittaa tekstarin, jos on kovinkin tärkeää asiaa. Usein pidän puhelimen äänettömällä.

Vierailija
4/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin vanhemmat ei ymmärrä tätä, mutta kyllä mulla pitää olla oikeus olla rauhassa.

Vierailija
5/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työssä puhelin soi koko ajan. Illalla en halua enää puhua kenenkään kanssa. Pääsääntöisesti vastaan vain vanhempieni ja veljeni puheluihin. Muille soitan takaisin sitten kun jaksan (olen ihan poikki työni kanssa).

Vierailija
6/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu soittajasta soitanko takaisin. Yleensä mulle saa koittaa soittaa uudestaan. Oon niin pihi ton puhelimen kanssa, että soitan vaan jos mulla on asiaa, en kuunnellakseni muiden sepustuksia itestään.

Vierailija
7/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAITSI, jos numero on tuntematon tai se on muuten outo numero. Silloin hiljennän puhelimen ja annan soittajan puhua vastaajaan. Hassua etteivät sitten kuitenkaan jätä viestiä. Siitä päättelen ettei asia ollut tärkeä, oli lehtimyyjä tms kyseessä ENKÄ soita takaisin.

Vierailija
8/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän puhelinta usein äänettömällä tai jätän sen kotiin.

Vastaan aina vanhemmilleni ja ystävilleni jos huomaan heidän soittavan, ja heille soitan myös usein takaisin. Tuntemattomiin en vastaa lainkaan, outoihin numeroihin vastaan mutta en soita takaisin.

En oleta kenenkään soittavan minulle takaisin, paitsi jos olen yrittänyt tavoitella heitä useita kertoja peräkkäin. Itsekään en välttämättä yhden vastaamatta jääneen puhelun takia soittele takaisin, vaan oletan että jos jollakin on tärkeää asiaa, hän soittaa uudelleen.

Vierailija
9/9 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ellen ole sellaisessa paikassa jossa ei voi vastata.

Anopille en aina vastaa jos on vaikka vieraita tai olen kaupassa, se juoruaa tosi pitkään ilman mitään asiaa, soitan sitten paremmalla ajalla takaisin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi