Mitä sulla on tänään ruuaksi?
Mulla on edellispäivänä tehtyä jauhelihakastiketta makaroonin kanssa.
Kommentit (50)
Kinkkukiusausta. Ei vaan maistu yhtikäs mitään, kun korona on vienyt maku- ja hajuaistin.
Meillä oli eilen tuota, mutta tänään tehdään pitsaa.
2 pellillistä tein pitsaa. Pohjataikinan tein eilen. Nälkä oli, niin meitä oli 3 kokkia keittiössä. Sai äkkiä valmiiks.
Voin piirakan leipoa, käviskö mustikkapiirakka ja vaniljakastike. Tekisin taikinan itse kauramuropohja.
Lounasta en syönyt. Just söin pinaattivelliä, iltapalaksi nacho-peltiä lapset toivoi.
Eilen oli mulla vain tuo yksi ateria minkä kerroin ekalla sivulla. Sipsiä ja karkkia popsin iltamyöhäsellä leffaa katsoessani.
Eilen ei ollut aikaa syödä toista ateriaa. Proteiinia elämään sitten tänä päivänä. Ei ollut helppoa pärjätä pelkällä hedelmä/juures salaatilla eilen.
M30
Jääkaapissa oli yksi kylmäsavutofupaketti joten tein Chocochilin parsakaali-savutofupiirakan version. Tuplasin annoksen, (parsakaalia meni kyllä lähes 300g) ja lisäsin vielä vihreitä papuja runsaasti ja seesaminsiemeniä ripottelin pohjataikinan päälle. Munamaidon tein, kun se sopii kaikkien ruokavalioon.
Kylässä olevat appivanhemmat ovat kiinnostuneita heille uusista tuotteista ja mauista ja appea myöten kaikille maistui.