Onko minulla oikeus sanoa naapurille puolen yön aikaan siitä että hän höpöttää vieraansa kanssa parvekkeella ja se kuuluu
selvästi mun huoneistoon. On minullakin oikeuksia ja maksan vuokran tienaamillani rahoilla (hänen vuokran taitaa makssaa sossu vai Kelako sen maksaa)
Kommentit (10)
Liity mukaan höpöttelyyn. Naapureiden kanssa höpöttely pikku paukuissa on ihan mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
On, mutta älä ala russuttaa mitään tuollaisia typeriä henkilökohtaisuuksia. Saat aikaan vain vastareaktion.
En tietenkään mutta eilen sanoin vaan että, voisitteko olla hiljempaa jo tähän aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, mutta älä ala russuttaa mitään tuollaisia typeriä henkilökohtaisuuksia. Saat aikaan vain vastareaktion.
En tietenkään mutta eilen sanoin vaan että, voisitteko olla hiljempaa jo tähän aikaan.
No mitä sitten täällä kyselet onko oikeus sanoa, jos olet jo sanonut?
Mutta siis partsithan on oleskelua varten ja just siks mennää sinne ettei naapurin mummo hakkaa seinää jos keittiössä turistais. Partsi on ulkotila eikä tietääksein vielä oo ulkona oloo rajotettu suomessa
:D
Toki
Mutta kuulostat naiselta, joka menee minihameessa baariin ja yllättyy raiskauksesta, kun raiskaajahan se rikollinen on. Daa, hän ei välitä.
Eli haluatko, että naapuri kantaa kaunaa? Toki voit valittaa hänelle - älä ylläty sitten
On, koska hiljaisuus alkaa joskus 22-23 useimmissa kerrostaloissa
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis partsithan on oleskelua varten ja just siks mennää sinne ettei naapurin mummo hakkaa seinää jos keittiössä turistais. Partsi on ulkotila eikä tietääksein vielä oo ulkona oloo rajotettu suomessa
:D
Kiitos kommentista mutta kun se höpötys kuuluu niinkuin olisi samassa huoneessa koska ikkunat ovat vanhat ja huonot, vanha talo. Voisi naapureitakin huomioida eikä aina että...minä minä minä....
On minusta ok, jos sanot ystävällisesti. En itse tulisi ajatelleeksi että ulkoa kuuluu pelkkä keskustelu niin hyvin. Olen mennyt joskus iltamyöhään vieraiden kanssa jatkamaan juttua pihalle juuri siksi, etteivät naapurit häiriintyisi.
Meillä myös kuuluu naapurin parvekekeskustelut sisälle. Varsinkin kesällä, kun on kuuma sisällä ja joutuu itse pitämään ikkunoita tai parvekkeen ovea auki. Yläkertalainen puhuu usein parvekkeella kännissä puhelimeen tosi kovaäänisesti, ja siinä ei auta, vaikka on omat ikkunat kiinni. Mua se ei sinänsä haittaa, mutta ymmärrän kyllä, että yölliset parvekekeskustelut voi aiheuttaa häiriötä.