Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuivausrummun tai kuivauskaapin omistajat!!

Vierailija
01.01.2007 |

Millainen kuivausrumpu teillä on ja onko se miten taloudellinen? Toisin sanoen, viekö kauheasti sähköä?? Entäpäs kuivauskaapit.... minkä hintaisia ne ovat -rumpuihin verrattuna? Onko kaappeja myös hieman pienempiä malleja vai ovatko kaikki niitä korkeita?

Kertokaa perheenäidille, joka haaveilee jommasta kummasta, kaikki plussat ja miinukset!! =)

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevat pehmeiksi ja nukka lähtee.



Se vie energiaa paljon enemmän kuin pyykinpesukone, toisin sanoen kauheat määrät. Ja lisäksi tuottaa lämpöä, eli ei ainakaan kannata käyttää kun sauna tai takka päällä.....

Vierailija
22/35 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttömäärältään 7kg ja olen todella tyytyväinen :) Sähkökulutuksesta en osaa sanoa näin lyhyen ajan jälkeen, mutta A-merkintä koneesta löytyy. Valinnan varaa on, kuinka kosteaksi tai kuivaksi vaatteet haluaa. Jos on vaate, joka ei varsinaisesti ole likainen, löytyy rummusta ' raikastus' -toiminto. Itse en ole tuota vielä käyttänyt. 30min pikaohjelmaa kylläkin, kun piti saada eräs vaate nopeasti päälle.



Kaappiin ymmärtääkseni joutuu ripustamaan pyykit, mitä rumpuun laittaessa ei joudu tekemään. Jää tavallaan yksi vaihe pois.



Kunhan kesä taas koittaa, kuivaan vaatteet todennäköisesti sään salliessa ulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AEG-Elektrolux -rumpu. Se on markkinoiden säästeliäin sähkönkuluttaja mutta vain B -luokkaa=( Eli kaikki kuluttavat suht paljon. Onhan tuo rumpu hyvä rummuksi, ainakin edelliseen verrattuna mutta käyttö meillä 6 hengen perheessä silti vähäistä, en viitsi pilata vaatteita siinä, kuivaan vain lakanat ja pyyhkeet joita tosin niitäkin meillä tulee=)



Jos olisi tilaa hankkisin lisäksi vielä sekä kuivauskaapin että rättipatterin

Vierailija
24/35 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerros nelonen rummun tarkempaa merkkiä niin tarkistan asian.

T: vitonen

Vierailija
25/35 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumpu hajos joulun alla, joten nyt ollut kaappi käytössä. Tykkään enemmän rummusta, kun sinne voi pyykit mättää suoraan koneesta ilman ripusteluja ja rumpu pöyhii pyykit ihanan pehmeiksi.

Rumpua ei kannata täyttää liian täyteen, koska rypistää silloin kankaat. Esim. lakanat siliävät kuivuessaan, jos ei ole liian täysi kone.

Vierailija
26/35 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siis hommata sellainen kone, jossa lämpötilamahdollisuuksia mahdollisimman paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/35 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivatan siinä lähinnä lakanat, joskus muutakin, jos haluaa saada äkkiä kuivaksi tai ei jaksa katella pyykkitelinettä lattialla. Muuten kohtalaisen vähällä käytöllä. En kuitenkaan antaisi pois, koska on mukavaa, että ei tarvitse enää ripustella lakanoita kuivumaan ovien päälle tmv.

Vierailija
28/35 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuivata???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/35 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen todella tyytyväinen näin parin kk:n kokemuksella :) Päivän aikana saa hurjasti pestyä ja kuivatettua pyykkiä. Ei tarvitse kuivatella pesuhuoneessa.... Eli mahdumme jopa suihkuun :) Ei kutista vaatteita, jotkut rypistyvät, mutta muutenkin silitän vielä kaiken, joten ei ongelma. Enkä ole huomannut, että haalistaisi värejä, kuten edellinen kirjoitti ???? Ihana vekotin, kuluttakoon mitä kuluttaa, mutta en luovu, en! Energialuokka on mielestäni A?

Vierailija
30/35 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI ihme jos värit lähtee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/35 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone on siis jotain 3kk vanha ja mulle oli sokki, miten esim. mustat vaatteeni ovat " kulahtaneet" ..haalistuneet niin paljon. Muissa ei sitä värien haalistumista näy. Ja lasten vaatteita kutistunu ihan jo liikaa...mitähän teen väärin? Onko kellään samaa kojetta? tai kokemuksia?

Vierailija
32/35 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kone on siis jotain 3kk vanha ja mulle oli sokki, miten esim. mustat vaatteeni ovat " kulahtaneet" ..haalistuneet niin paljon. Muissa ei sitä värien haalistumista näy. Ja lasten vaatteita kutistunu ihan jo liikaa...mitähän teen väärin? Onko kellään samaa kojetta? tai kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/35 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet eivät ole kulahtaneet eikä päästäneet väriä. Johtuukohan vaatteiden laadusta?

Vierailija
34/35 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että vanhat huonolaatuiset vaatteet kulahtaa joka tapauksessa joskus ja esim. henkkamaukan trikoovaatteet kutistuu pesussa ilman rumpukuivaustakin.



t. 17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/35 |
01.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän niitä joutuu ripustelemaan ympäriinsä ennen kaappiin laittoa: eli sama homma kuin ilman rumpua?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi