Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

AVARN Way

Alaa vaihtanut
21.03.2023 |

Olin töissä Avarn Securityllä rapiat 3 vuotta. En kyllä suosittele kyseistä firmaa. Aluepäällikkö täysi hullu, joka verhoilee asiat sanontaan "yhdessä tätä tehdään". Pitkäjänteistä savustamista, sitä sai seurata sivusta.

Ikävintä tässä oli se, että viikkopalavereissa sitten julkisesti näitä ongelmia käsiteltiin sellaisten työntekijöiden kanssa, kenelle asiat ei edes kuulunut. Päällikkö rakasti ilmeisesti yhtä paljon itseään kuin vallan himoa. No HR katsoi tätä epäasiallista toimintaa ilman mitään toimenpiteitä.

Julkisen liikenteen, varsinkin autopartioiden vuoroesimiehet täysin hulluja, ei ihme että lehdestä on saanut epäkohtia lukea. Mutta on siellä hyviäkin esimiehiä piiripuolella vuoroesimiehenä ja palveluesimiehenä. Kaupan puolen palveluesimies on jotain, mitä ei voi sanoilla kuvata.

Ehkä parilla sanalla "Hat hat ja Safetor" =D

Jos haet Avarnille, niin piiriyksikkö on ainut kelvollinen paikka.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin aivan samaa kyseisestä aluepäälliköstä silloin avarnin pivapuolella ollessa. En meinannu aluksi uskoa ennenkuin jutut tuli ilmi uutisissa. Jännä miten henkilöstöasioista vastaavat antoivat homman jatkua noin pitkälle.

Onneksi lähdin itsekin avarnsta ja pääsin yliopistoon opiskelemaan.

Vierailija
2/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avarn miksette voi vaan mennä konkurssiin?!?! Lopettakaa jo se julkijeesutelu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naulaan kyllä aloittajan postauksen. Olin itse paikkarina ja mitta tuli täyteen. Ongelmana ei vaan tämä aluepäällikkö, kyllä hänen esimies vartioinnin johtaja, on myös ihan fiasko. Olisi entisen johtajan tilalle pitänyt ottaa talon ulkopuolelta oikea osaaja.

Ihmettelen suuresti miten Norjalaiset jaksaa pumppaa rahaa kyseiseen firmaan. Hr-osasto täysi vitsi jolla ei ole mitään toimivaltaa kyseisessä firmassa. Johtaja ja sen kilpimies aluepäällikkö touhuaa ihan omiaan. Mikäli turva-alalle tuleva henkilö miettii firmaa mihin mennä, niin suosittelen Secua tai Palmiaa.

Vierailija
4/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo komppaan itsekin firmassa olleena... Olin siellä erinäköisissä hommissa ja koko avarnista paistoi jo silloin läpi johtajista ja päälliköistä johtuva huono työkulttuuri. Se oli niin toksista, että se otti itsellekin henkisesti koville.

HR:lle ja työsuojeluvaltuutetulle oli aivan turha mennä sanomaan epäkohdista, sillä se tiesi paskan satelua ja savustamista firmasta ulos. Todella vääristynyt ja korruptoitunut firma.

Turvallisuuden tunteesta aika kaukana. Onnellisesti nyt aivan muissa hommissa.

Säälin kyllä muutamia tunnollisia avarnin vartijoita, jotka eivät uskalla vaihtaa firmaa.

Vierailija
5/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo komppaan itsekin firmassa olleena... Olin siellä erinäköisissä hommissa ja koko avarnista paistoi jo silloin läpi johtajista ja päälliköistä johtuva huono työkulttuuri. Se oli niin toksista, että se otti itsellekin henkisesti koville.

HR:lle ja työsuojeluvaltuutetulle oli aivan turha mennä sanomaan epäkohdista, sillä se tiesi paskan satelua ja savustamista firmasta ulos. Todella vääristynyt ja korruptoitunut firma.

Säälin kyllä muutamia tunnollisia avarnin vartijoita, jotka eivät uskalla vaihtaa firmaa.

Miksei uskalla? Pelkääkö Avarnilta jotain seurauksia?

Vierailija
6/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luepa nyt uudestaan. Eiköhän se tullut aika selkeästi esiin.

Vierailija
7/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohoho AVARN häppenings :D

Vierailija
8/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiiän mitä yoi edeltävä tossa kirjotteli. Mulle kävi sillai kun olin tekemässä lähtöö toisaalle niin entiset kollegat ja lähiesimiehet rupesivat levittämään huhuja musta jotka ei pitäny ees paikkaansa. Huhut kantoi nykyseen työpaikkaan asti. Et silleesti😅

Vierailija
9/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites aulapuolella Avarn toimii?

Mielenkiinnosta kyselen, koska olen töissä kilpailijalla ja eräässä asiakkuudessa, johon tulossa kilpailutus ja hartaasti toivon, että kohde ei siirtyisi Avarnille. Tykkään just tuosta nykyisestä työpaikastani, mutta Avarnille en haluaisi. Toisaalta en haluaisi vaihtaa vanhalla työnantajalla mihinkään muuallekaan. Kas siinä dilemma, jos Avarn voittaa...

Vierailija
10/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites aulapuolella Avarn toimii?

Mielenkiinnosta kyselen, koska olen töissä kilpailijalla ja eräässä asiakkuudessa, johon tulossa kilpailutus ja hartaasti toivon, että kohde ei siirtyisi Avarnille. Tykkään just tuosta nykyisestä työpaikastani, mutta Avarnille en haluaisi. Toisaalta en haluaisi vaihtaa vanhalla työnantajalla mihinkään muuallekaan. Kas siinä dilemma, jos Avarn voittaa...

Varmasti riippuu myös itsestäsi ja siitä kohteesta millainen se on. Yhdessä kohteessa olin aulakemminä, niin avarn näyttäytyi aika etäiseltä. Siellä kohteella oli ikäänkuin pimenossa, mitä siellä pääkonttorissa tapahtui ja oli todella hankala kommunikoida mm. työvaruste- ja tarvikepuutteiden osalta. Joskus vielä 8 vuotta sitten sieltä kehdattiin jopa tulla käymään ja katsomassa, miten voidaan. Tuskinpa se siitä kauheasti on muuttunut.

Vierailija
11/12 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemusasiatuntija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tiiän mitä yoi edeltävä tossa kirjotteli. Mulle kävi sillai kun olin tekemässä lähtöö toisaalle niin entiset kollegat ja lähiesimiehet rupesivat levittämään huhuja musta jotka ei pitäny ees paikkaansa. Huhut kantoi nykyseen työpaikkaan asti. Et silleesti😅

No kai sitä voi vähän huijata ja sanoa menevänsä johonkin ihan muuhun duuniin. Tai opiskelemaan. Miksi tuollaisille muutenkaan kertoisi omista asioistaan yhtään mitään?

Vierailija
12/12 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain mätää avarnissa on.