Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteen vakiinnuttaminen tutustumisen, eikä seksin kautta?

Vierailija
10.11.2023 |

Pidän seksistä rakkaan kumppanin kanssa, enkä pihtaa tai käytä sitä vallankäytön välineenä. Minulla on pari exää joiden mukaan seksi kanssani on todella hyvää, vaikka en halua harrastaa sitä välineillä jne.

Olen sinkkuuntunut jokin aika sitten ja huomaan kuinka miehet ovat seksikeskeisiä. Seksiä pitäisi olla hyvin varhain tapailuvaiheessa. Minulle tällainen ei ole luontaista. Seksi on merkityksellinen asia, jonka haluan jakaa vain henkilön kanssa, johon olen syvästi kiintynyt ja hän minuun.

Miten saada miehet vakuuttumaan siitä, että seksiä kannattaa odottaa edes se muutama kuukausi ja tutustua rauhassa ennen kuin sitouttaa toista seksin kautta itseensä? Haluan olla kiinnostava persoonani, enkä hyvän seksin ansiosta. Seksin aloittaminen liian aikaisin tuntuu kiusalliselta, koska en halua antaa tuntemattomalle jotakin niin henkilökohtaista asiaa.

Kyse noin 38-50 vuotiaista.

Kommentit (643)

Vierailija
561/643 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen Tinderiä eräällä toisella palstalla, on jo aikaa. Tapailin muutamia miehiä kahvittelun merkeissä jossain muualla kuin kotonani. Jo silloin oli eräskin, joka tuli ovalla kiireellä ensimmäisille treffeille, istuimme ulkona puistossa. Ensiksi hän sanoi jotain arvostelevaa milipidettä ulkomuodostani, hiukan häkellyin. Sitten hetken juttelimme ja hän alkoi suudella minua. Vetäydyin kauemmas ja sanoin, että jospa nyt vain juttelimme. Hän ei siis yhtään kolahtanut. En olisi kylä muutenkaan suudellut heti. Hetken sitten olimme ja hän sanoi, että oli kiire jo toisille treffeille. Toivotin hyvää onnea, en tiedä olisinko uskaltanut nauraa. Emme tavanneet uutta kertaa, hän kyllä kyseli. Oli silloin jo  muutama muukin innokas nopeaan etenemiseen. Että oli jo aiemminkin näitä, mutta Tinder on varmaan ihan mahdoton näissä seksi-innokkaissa jutuissa. En ole edes harkinnut mennä siihen. 

Paritelkoot samahenkiset keskenään. Aloittajalle, ei sinun tarvitse edetä muulla tavoin kuin itse haluat. Et ole epänormaali vaan ihan normaali. 

Vierailija
562/643 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset, tapailusuhde loppuu lyhyeen, jos ei muutaman tapaamiskerran heti sänkyyn suostu. Pettynyt olen moniin miehiin tämän suhteen. Mieluummin olen sitten yksin kuin olen jonkun hyväksikäytettävänä, kun aina on se mahdollisuus, että mies oli vaan seksin perässä. Odotan vaikka loppuelämäni miestä, joka haluaa muutakin kuin seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/643 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pitää olla ensin se seksuaalinen halu jollain tasolla olemassa, sitten haluan tutustua, että onko ihminen sellainen, että vois tulla jotain pidempää, voinko luottaa ja kohteleeko mua arvostavasti. Jos luonne, toimintatavat jne. osoittautuu miellyttäviksi, niin vasta sitten haluan seksiä, koska haluan, että seksikin on hyvää, ja jos mies ei muuten kohtele mua hyvin, niin ei kohtelisi sängyssäkään. Hätähousut on vaan seksin perässä, ja mikäs siinä, kukin hakee mitä hakee, mutta en halua parisuhteeseen miestä, joka menee muna edellä. 

Ja kyllä, haluan siis hyvää kohtelua sängyssä ja sen ulkopuolella. Se on hyvän parisuhteen edellytys. Tottakai ihmisellä on huono päivä välillä, mutta sitä huonoa tuulta ei pureta kumppaniin vaan kumppanille. 

Vierailija
564/643 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän takia minusta tuntuu, että voinko koskaan aloittaa tapailua kenenkään kanssa tai mennä johonkin deittisivustolle. Haluan tutustua kunnolla kuten sinä ap ja luoda tunnesiteen ja luottamuksen minun ja miehen välille. Yhden miehen kanssa oli tilanne, että olimme tulleet entiseltä työpaikalta jo tutuiksi vuoden ajalta, niin häntä kohtaan oli jo jonkinlainen tuttuus syntynyt ennen treffejä (ei siis ollut seksiä). 

Parasta varmaan olisi, jos tapaisin jonkun johon olisi ensin tutustunut kaveripohjalta ja syntynyt luottamusta. 

Näin on alkanut jokainen parisuhteeni, eli ensin on tunnettu muuta kautta, ja tuttuus on vähitellen vaihtunut molemminpuoliseksi kiinonstukseksi. En pyst ollenkaan tapaamaan millään treffeillä ketään ja päättämään haluanko olla hänen kanssaan loppuelämäni.

Vierailija
565/643 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nainen kirjaimellisesti menettää kyvyn rakastua seksin kautta kun on tarpeeksi saanut erilaisia parruja sisällensä."

Kuulostaa groteskilta, mutta juuri näin se valitettavasti taitaa olla. Jokaisen ihmisen, niin naisen kuin miehenkin kannattaisi suojella itseään turtumasta ja kyynistymästä. Muutama muu seksikokemus tuskin haittaa, mutta kun kokemuksia alkaa olemaan kymmennittäin, niin täytyyhän sen jossain näkyä tunnepuolella. 

S-kumppaneita mulla on ollut 40-50, eikä tunne-elämässäni ole koskaan ollut mitään ongelmia. Tuollaisen väittäinen on sama kuin minä väittäisin että henkilö joka kirjoittaa tuollaisen viestin on tunne-elämältään epävakaa. Yhtä totta molemmat.

Vierailija
566/643 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Minulle on tärkeää, että suhteessa on seksuaalista vetovoimaa ja molemminpuolista halua, joten en siksi lähde seksittömiin juttuihin tai laita itseäni tilanteeseen, jossa odotan kuukausikaupalla, haluaako toinen joskus minua vai ei."

Kysehän ei ole halusta vaan toteutuksesta. Seksiä harrastava voi ihan yhtä hyvin olla haluamatta sinua kuin taas seksiä harrastamaton haluta. 

Todella moni menee lyhyen tuntemisen kohdalla sänkyyn:

-tyydyttääkseen omat fyysiset tarpeensa

- tyydyttääkseen oman henkisen tarpeensa tuntea itsensä halutuksi. 

Eli siinä voi olla kaksi ihmistä, jotka harrastavat keskenään seksiä ja molemmat ovat onnellisia, että tuo tyyppi halusi kanssani seksiä, vaikka kumpikaan ei välttämättä olisi halunnut mitenkään erityisesti muuta kuin vaan siksi, että toinen oli väline oman haluttavuuden todentamiseen. 

Jokainen toki määrittelee omalta kohdaltaan miksi haluaa seksiä jonkun kanssa. Ei ole mitään ylevämpää syytä haluta seksiä, vaan kaikki seksi on nisäkkäiden välistä parittelua johon evoluutio on tähdännyt aikojen alusta asti.

Vierailija
567/643 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nainen kirjaimellisesti menettää kyvyn rakastua seksin kautta kun on tarpeeksi saanut erilaisia parruja sisällensä."

Kuulostaa groteskilta, mutta juuri näin se valitettavasti taitaa olla. Jokaisen ihmisen, niin naisen kuin miehenkin kannattaisi suojella itseään turtumasta ja kyynistymästä. Muutama muu seksikokemus tuskin haittaa, mutta kun kokemuksia alkaa olemaan kymmennittäin, niin täytyyhän sen jossain näkyä tunnepuolella. 

S-kumppaneita mulla on ollut 40-50, eikä tunne-elämässäni ole koskaan ollut mitään ongelmia. Tuollaisen väittäinen on sama kuin minä väittäisin että henkilö joka kirjoittaa tuollaisen viestin on tunne-elämältään epävakaa. Yhtä totta molemmat.

Niitä tunne elämän ongelmia on käytännössä mahdotonta huomata itsestään. Se takia joka nainen syyttää aina kaikesta miehiä kun pitää itseään täydellisenä kun ei huomaa ja tiedosta omia ongelmiaan ja jos joku ulkopuolinen naiselle nämä tuo esille nainen loukkaantuu eikä suostu kuuntelemaan enempää

Vierailija
568/643 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Väittelin aiheesta muinoin luokkakaverini kanssa. Minä olen uskis, hän taas oli sitä mieltä, että pitää heti testata ja koeajaa toinen, et tietää, toimiiko seksi. Edelleen hän on yksin, ei tainnut koeajot tuottaa toivottua tulosta.. Minun mies taas oli alussa kokematon kuten minäkin ja räpellettiin, mutta niin vaan on nyt upeaa seksiä.

Eli sen seksin voi saada toimimaan ihan vaan, kun toista rakastaa."

On kuitenkin virhepäätelmä että hyvä lopputulos tarkoittaisi sen että siihen on päädytty nimenomaan siksi että on tehty jotain erityisen oikein. Ihan yhtä hyvin se kaverisi voisi olla nyt hyvässä suhteessa ja sinä et. Valintanne eivät ole mitenkään suoraan aiheuttaneet sitä että asiat ovat menneet hyvin tai huonosti.

Defensiivistä tai ei, niin minä taas näen suoran korrelaation ;)

Me lähdettiin toiseen tutustumisesta ja siitä

Onhan tuo nyt älyllisesti vajaata tehdä päätelmiä suuntaan tai toiseen siitä onko harrastanut esiaviollista seksiä vai ei. 

Vierailija
569/643 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä tunne elämän ongelmia on käytännössä mahdotonta huomata itsestään. Se takia joka nainen

Hyvä pointti. Jokaisen on aina välillä hyvä pysähtyä miettimään, olenkohan sittenkään niin ongelmaton ja hyvä ihminen kuin kuvittelen olevani.

Vierailija
570/643 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei se ihan noinkaan ole. Jotkut haluavat vain seksiä, eivät kiintymystä. Toisen ihmisen pään sisälle ei kuitenkaan näe, joten "vain seksiä"-tyyppi voi ihan hyvin valehdella kiintymystä. Toisin päin tilanne ei toimi samalla tavalla, ja taitaa olla äärimmäisen harvinaista, että oltaisiin vapaaehtoisesti seksittömässä suhteessa ilman kiintymystä. "

No nimenomaanhan on varsin yleistä että pidemmässä suhteessa jomman kumman seksihalut laantuvat paljonkin ja se toinen joutuu tyytymään huomattavasti vähempään seksiin kuin haluaisi. Siltikin se haluton voi rakastaa sitä toista syvästi.

Kyllä hyvin moni ihminen on aluksi suhteen alussa kovin halukas vaikka ei olisi sitten pidemmällä ajalla kovin seksuaalinen ihminen. Ei sitä varmasti tietoisesti toista siinä huijata mutta kyllä se saattaa johtaa siihen että se toinen saa alun perusteella kumppanistaan paljon seksuaalisemman kuvan kuin mikä on todellisuus.

Minulle on oikeastaan kaikissa aikaisemmissa suhteissa käynyt niin että olen kokenut tulleeni jotenkin hieman huijatuksi siinä että mies haluaa kanssani paljon seksiä. Tämä siksi koska alussa on siltä vaikuttanut. Kuitenkin muutaman kuukauden päästä nähä halut ovat miehen puolelta vähentyneet, ja olen ihan suoraan lopettanut suhteen alkuja siihen että en ole kokenut saavani tarpeeksi enää seksiä. 

Tämä piti paikkansa ikävuodet 20-40, eli koko sen astisen aikuisen elämäni, joten kyllä koin ihan perustellusti olevani hyvin seksuaalinen ihminen. Sitten tuli 40 vuotta täyteen elämä, ja elämäntilanne meni niin vaikeaksi että sanoin miehelleni ihan suoraan että nyt keskityn näihin muihin asioihin enkä uhraa seksille enää ajatustakaan, ennen kuin oikeasti se pälkähtää päähäni ihan itsekseen ja ilman pakottamista. Seurasi parin vuoden hiljainen jakso, jossa seksiä kuitenkin oli kuukausittain, mutta hyvin paljon vähemmän kuin aiemmin hänen kanssaan, tai ylipäätään koko aikuisen elämäni aikana. 

Sitä vain, että kyllä se elämä saattaa heitellä sitä hyvin seksuaalistakin ihmistä toiseen päätyyn, eikä kukaan voi etukäteen tietää miten niille omille haluille tulevaisuudessa käy. 

Ajatella nyt, minä joka olin jopa jättänyt miehiä siski että heillä oli minulle liian matala libido olinkin yhtäkkiä itse se joka ei jaksanutkaan haluta. Toki ero oli siinä että minulla oli siihen ns pätevä syy, eli syy ei ollut se etten olisikaan niin kovin seksuaalinen ihminen, vaan se että elämässä oli niin rankkaa silloin, ja asioita jotka vaat5ivat kaiken huomioni. Tätä ei ollut niillä miehillä joilla oli matala libido, he vain eivät halunneet seksiä alkuhuuman jälkeen juurikaan.

Sori jos on kirjoitusvirheitä, sattuneesta syystä en näe tällä hetkellä kunnolla.

Vierailija
571/643 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä tunne elämän ongelmia on käytännössä mahdotonta huomata itsestään. Se takia joka nainen

Eli voin väittää että sinulla on tunne-elämän ongelmia, mutta et vain itse niitä huomaa, ja tämä väite pitää paikkansa? Kaikkea sitä kuulee :D :D :D

Vierailija
572/643 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei se ihan noinkaan ole. Jotkut haluavat vain seksiä, eivät kiintymystä. Toisen ihmisen pään sisälle ei kuitenkaan näe, joten "vain seksiä"-tyyppi voi ihan hyvin valehdella kiintymystä. Toisin päin tilanne ei toimi samalla tavalla, ja taitaa olla äärimmäisen harvinaista, että oltaisiin vapaaehtoisesti seksittömässä suhteessa ilman kiintymystä. "

Minulle on oikeastaan kaikissa aikaisemmissa suhteissa käynyt niin että olen kokenut tulleeni jotenkin hieman huijatuksi siinä että mies haluaa kanssani paljon seksiä. Tämä siksi koska alussa on siltä vaikuttanut. Kuitenkin muutaman kuukauden päästä nähä halut ovat miehen puolelta vähentyneet, ja olen ihan suoraan lopettanut suhteen alkuja siihen että en ole kokenut saavani tarpeeksi enää seksiä. 

Tämä piti paikkansa ikävuodet 20-40, eli koko sen astisen aikuisen elämäni, joten kyllä koin ihan perustellusti olevani hyvin seksuaalinen ihminen. Sitten tuli 40 vuotta täyteen elämä, ja elämäntilanne meni niin vaikeaksi että sanoin miehelleni ihan suoraan että nyt keskityn näihin muihin asioihin enkä uhraa seksille enää ajatustakaan, ennen kuin oikeasti se pälkähtää päähäni ihan itsekseen ja ilman pakottamista. Seurasi parin vuoden hiljainen jakso, jossa seksiä kuitenkin oli kuukausittain, mutta hyvin paljon vähemmän kuin aiemmin hänen kanssaan, tai ylipäätään koko aikuisen elämäni aikana. 

Sitä vain, että kyllä se elämä saattaa heitellä sitä hyvin seksuaalistakin ihmistä toiseen päätyyn, eikä kukaan voi etukäteen tietää miten niille omille haluille tulevaisuudessa käy. 

Ajatella nyt, minä joka olin jopa jättänyt miehiä siski että heillä oli minulle liian matala libido olinkin yhtäkkiä itse se joka ei jaksanutkaan haluta. Toki ero oli siinä että minulla oli siihen ns pätevä syy, eli syy ei ollut se etten olisikaan niin kovin seksuaalinen ihminen, vaan se että elämässä oli niin rankkaa silloin, ja asioita jotka vaat5ivat kaiken huomioni. Tätä ei ollut niillä miehillä joilla oli matala libido, he vain eivät halunneet seksiä alkuhuuman jälkeen juurikaan.

Sori jos on kirjoitusvirheitä, sattuneesta syystä en näe tällä hetkellä kunnolla.

Elämä heittelee. Itse olen pitkän seksiä sisältäneen parisuhteen jälkeen tajunnut, etten tarvitse seksiä. On ollut pari lyhyempää juttua sen jälkeen myös. Seksiä voi olla ja saa olla, mutta ihan yhtä hyvin voin elää myös yksin vuosikausia ilman seksiä. Kumpikin käy. Kävisi myös suhde, jossa on harvemmin seksiä. Tämä on vapauttavaa, kun minusta on tullut näin joustava.

Vierailija
573/643 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut tuttavapiiristäni tämän: naiset ja miehet, jotka odottavat seksin aloittamista pidempään, ovat saaneet pysyvän parisuhteen sen kanssa, jonka kanssa on lopulta edetty seksiin asti. Ne, jotka ovat aloittaneet heti ekoilla treffeillä, tai viimeistään kolmansilla treffeillä, eivät ole löytäneet pysyvää suhdetta. Tähän sääntöön ei ole ollut poikkeusta ja otantani on 21 ihmistä.

Jos ei etsi loppuiän kestävää parisuhdetta, niin antaa palaa vain, mutta yllä oleva ihan vain vinkkinä niille, jotka haluavat pysyvän parisuhteen mutta eivät ole sellaista saaneet. Kannattaa odottaa sopivaa ihmistä. Aika moni haluaa vain hyväksikäyttää toisia. "Pihtaamalla" selvität, onko toinen kiinnostunut sinusta vai vain ilmaisesta seksistä. 

No voi, mulla on eri kokemus. Ja aika moni kaveri on päätynyt ihan klassis

Mielestäni pihtari on aina ollut henkilö joka käyttää seksiä aseenaan, ei henkilä joka ei halua heti ensitapaamisella sänkyyn. 

Vierailija
574/643 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu.Lähinnä mitä isäntä toivoo naisensa osaavan kotitaloustaitojen lisäksi on itsensä kohentaminen kotioloissa. Jotkut kustantaa säännöllisiä salonkikäyntejä,riippuu kuitenkin talouden rahatilanteesta. Googleta aina käyttäjän oikea nimi sekä kuvat.

https://www.farmersonly.com/#step/1

https://www.singlefarmersdating.com/#step-1

https://westernmatch.com/m/index

https://www.farmersdatingapp.com/ 

Vinkkivideo: https://m.youtube.com/watch?v=hK6JyRyCS9w&pp=ygUTRXhlY3V0aXZlIHdpdmVzIG…

Vierailija
575/643 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pitkässä parisuhteessa saa näiltä, jotka harrastavat seksiä nopeasti kenen tahansa kanssa?

Krääsää voi ostaa kenelle tahansa kaupasta loputtomasti. 

Minusta se vaan on jotenkin kaunista ja erityistä ettei oma puoliso ole harrastanut seksiä kenen tahansa kanssa ja arvostaa minua ihmisenä niin paljon, että uskaltaa odottaa yhdyntää siihen asti kunnes minäkin olen valmis lähentymään siltäkin osin. Olen ollut suhteessa missä minä odotin miestä. Hän on oikeastaan elämäni rakkaus jollaisen toivoisin vielä kohtaavani.

Saako jokainen kuitenkin itse päättää omalta kohdaltaan kuka on "kuka tahansa" vai teetkö sinä sen päätöksen kaikkien muiden puolesta?

Vierailija
576/643 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jokainen toki määrittelee omalta kohdaltaan miksi haluaa seksiä jonkun kanssa. Ei ole mitään ylevämpää syytä haluta seksiä, vaan kaikki seksi on nisäkkäiden välistä parittelua johon evoluutio on tähdännyt aikojen alusta asti."

Juu, itse haluan ihmistenvälistä seksiä, kohtaamista ja vuorovaikutusta. Sinä ja muut eläimet voivat sitten paritella keskenään.

Vierailija
577/643 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun löytäisinkin naisen, joka ei halua seksiä ja olisi vielä kaunis, olen näet visualisti. Ei niitä ole. Puhutaan romanttisista aseksuaaleista, ei sellaisia ole, en ainakaan itse ole löytänyt.

Vierailija
578/643 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jokainen toki määrittelee omalta kohdaltaan miksi haluaa seksiä jonkun kanssa. Ei ole mitään ylevämpää syytä haluta seksiä, vaan kaikki seksi on nisäkkäiden välistä parittelua johon evoluutio on tähdännyt aikojen alusta asti."

Juu, itse haluan ihmistenvälistä seksiä, kohtaamista ja vuorovaikutusta. Sinä ja muut eläimet voivat sitten paritella keskenään.

Ikävää siis kohdaltasi, että sitä ei kukaan sinun kanssasi halua.

Vierailija
579/643 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun löytäisinkin naisen, joka ei halua seksiä ja olisi vielä kaunis, olen näet visualisti. Ei niitä ole. Puhutaan romanttisista aseksuaaleista, ei sellaisia ole, en ainakaan itse ole löytänyt.

Miksi sen pitää olla juuri nainen ja missä tilanteessa esteettisesti miellyttää sinua?

Vierailija
580/643 |
11.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voisiko mitenkään olla mahdollista, että ujo mies ei eritä feromoneja, ainakaan riittävässä määrin? Onko se ujo mies itse voimakkaan fyysinen? "

Siinähän se onkin että jos ei ole jo aikaisemmin kokenut sitä hyväksytyksi tulemista niin on vaikea olla voimakkaasti fyysinen koska koko ajan pelkää että tulee ne pakit. Ja se on tosiaan niin että vaikka miten sinällään olisi niitä naisia jotka haluavat edetä hitaasti niin silti mieheltä kaivataan sitä että se mies tulee riittävästi "iholle" ja saa sen naisen tuntemaan itsensä halutuksi.

Luulen että juuri siksi osa naisista suhtautuu tähän asiaan jotenkin kovin herkästi ja niin että sen miehen ajatusmaailmaa on niin hankala ymmärtää. Naiset keskittyvät niin paljon siihen että mies etenee oikealla tavalla että se naisen kiinnostus tulee pidetyksi yllä että unohtavat miehenkin olevan tunteva ja ajatteleva olento joka voi olla epävarma ja kaivata sitä naisen aloitteellisuuttakin

oman kokemuksen mukaan jos nainen on päällekäyvä ja hyvin aloitteellinen, niin se vain lisää miehen epävarmuutta. Kun ujon miehen antaa ikään kuin ottaa ohjat käsiin, niin se itsetunto kasvaa kohisten jos homma toimii hyvin. Kaikista vaiattominta on naisena vähän keikistellä ja vihjailla vienosti, johon mies sitten tarttuu kuin syöttiin, ja lähtee itse viemään asiaa eteenpäin. Tämä siis kymmenien eri miesten kokemuksella.

Ne miehet taas jotka penäävät että kyllä se pitää naisten minut sänkyyn raahata jos minulta mielivät saada, jäävät jo alkukahinoissa. 

Miehet tosiaan on tuntevia ja ajattelevia olentoja, ja siksi onkin tärkeää ettei mies ajattele olevansa oikeutettu johonkin naiseen, tai päättämään miten naiset toimivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi