Merinovillan kannattajat,googlettakaapa "mulesing" ja miettikää onko sittekään hyvä juttu.
Siinähän se, sitte voitte pohtia asiaa uudelleen.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai täällä sentään paheksuta metron käyttäjiä ympäristösyihin vedoten, samalla kun itse käytetään Australiasta saakka tuotua ja kovat kemiallisen prosessit läpi käynyttä merinoa?
Ei mua kiinnosta millä ajelee, mutta en myöskään pane kauhean paljoa painoarvoa niiden mielipiteille. Sitäpaitsi metro on pienin paha mitä ne tekee.
No mikä ihme sitten oli pointtisi? Se ettet tiedä eikä kiinnosta?
Villaa voi tuottaa myös kiduttamatta eläimiä.
Ja mitä tulee tuohon vedenkäyttöön, niin minusta on paljon parempi vaihtoehto ostaa yksi kunnollinen, kestävä tuote, jonka teossa valitettavasti on pakko kuluttaa vettä, kuin ostaa uusi asu joka viikko tai kymmeniä kuukaudessa, kuten jotkut tekee. Järkevästi vain todelliseen tarpeeseen ostamalla karsii jo todella paljon luonnonvarojen kulutusta.
Olen ostanut tänä vuonna 3 vaatetta ja kaikki oikeaan tarpeeseen. En koe, että minun vaatteideni vuoksi tuhlataan kamalasti vettä.
Ei mua kiinnosta millä ajelee, mutta en myöskään pane kauhean paljoa painoarvoa niiden mielipiteille. Sitäpaitsi metro on pienin paha mitä ne tekee.