Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko reilusti ylipainoinen voi laihtua kuukaudessa tällaisella erittäin niukalla syömisellä?

Vierailija
09.11.2023 |

Ruokahalua ei ole mutta ei se mitään, on minulla vararavintoa kertynyt 40 kg ylimääräistä. Kroppani ei jaksa enää syödä, ei ole mitään mielitekoja tai ruokahalua, joten laihdutaan nyt sitten. 

Syön kerran päivässä, pienen aterian ja hyvin hitaasti. Tässä esim viimeiset kolme päivää. 

Ti: Saarioisten jauhelihapizza 

Ke: Juustosämpylä, välissä leipäjuustoa

To: Pieni annos muusia ja nakkikastiketta (valmisateria, en syönyt kokonaan.). Kahvilassa normaali latte. 

Tuo on riittänyt hyvin. Mustaa kahvia ja vettä olen juonut muuten. Tosiaan nälkää ei ole yhtään tai tee mieli mitään. Syön lähes väkisin. 

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokahaluttomuudella 89kg tippui 62 kiloon.. hieman yli vuodessa. 

Tv. Toinen masentunut 

Vierailija
22/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehkä syödä jotain muuta kuin ultraprosessoitua valmisruokaa, jolla on yhteys lihomiseen.

Ymmärrän. Tuo on kuitenkin melkein ainutta mikä menee nyt alas. Tietenkin tiedän ettei noin kannata syödä jatkuvasti. Yritän ensi viikolla saada tehtyä terveellistä kasvispainotteista ruokaa. -ap 

Suosittelen ottamaan yhteyttä Fitfarmiin. Sieltä saat ohjeet laihtumiseen ja tulet huomaamaan, kuinka HEMMETIN PALJON pitää syödä laihtuakseen. Esim. Superdieetti todella hyvä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ehkä syödä jotain muuta kuin ultraprosessoitua valmisruokaa, jolla on yhteys lihomiseen.

Ja kalliksi tulee. Rasvamaksaa on hyvä varoa.

Vierailija
24/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. Itse laihduin yli 20 kg 2 kuukaudessa kun en jostain syystä pystynyt syödä mitään. Sen vähänkin mitä pystyin syömään niin oksensin pois. Olikin kyse pitkään käyttämäni lääkkeen sivuvaikutuksista. 

Joten 20 kg veikkaan. Ei tule pysymään. 

Vierailija
25/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Kukaan ei tullut vielä selittämään miten menee keho "säästöliekille" ja kroppa lakkaa kuluttamasta energiaa. On siis jotain toivoa tälläkin forumilla.

Vierailija
26/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä tuolla muuta saa kuin ketoosin.

Vierailija
27/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Tuo on kuitenkin melkein ainutta mikä menee nyt alas. Tietenkin tiedän ettei noin kannata syödä jatkuvasti. Yritän ensi viikolla saada tehtyä terveellistä kasvispainotteista ruokaa. -ap 

Suosittelen ottamaan yhteyttä Fitfarmiin. Sieltä saat ohjeet laihtumiseen ja tulet huomaamaan, kuinka HEMMETIN PALJON pitää syödä laihtuakseen. Esim. Superdieetti todella hyvä. 

Onko itse Jutta Alarmi siellä, huhuu? Itseään ja palveluitaan mainostamassa.

Vierailija
28/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa että nopeasti tiputettu paino tulee helposti takaisin. Se nälkä kyllä tulee takaisin

Vierailija
29/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä sinällään vähän erikoista, että alunperin masennus sai minut syömään liikaa ja kiloja tuli vauhdilla. Nyt sitten vaan hiljakseen annoskoot pienentyneet ja ruoka maistunut yhä vähemmän. Nyt syön vain sen kerran päivässä jotain. No ehkä huomenna käyn kaupassa ja ostan jotain terveellistä. Kaapissa on paljon ruokaa, sämpylää ja sellaista niin laitan pakkaseen ja haen jotain muuta jota viitsisi syödä. Munia, kasviksia jne. Jotain yksinkertaista mielellään. -ap 

Vierailija
30/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko itse Jutta Alarmi siellä, huhuu? Itseään ja palveluitaan mainostamassa.

Enpä ole rva Larm, mutta olen testannut Superdieetti Simplen aikoinaan. Toimii! 💪

Vierailija
31/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs jos lähtisit vaikka 1600 tai 1800 kcal päivässä. Ja ihan kunnon ruokia ja ruokarytmi kuntoon. Ravitsemus on tärkeä ei pelkät kalorit. Ruokarytmi on usein täysin pielessä lihavilla.

Vierailija
32/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö joku nykyään muka itse ruokaa? Minä kun omilleni muutin niin sen jälkeen en ole tehnyt ikinä ruokaa vaan ostanut aina valmisruokia kaupasta ja joskus käyn ravintolassa syömässä. 

Miksi joku tekee itse ruokaa? Mä en edes jaksais tehdä päivittäin ruokaa ja hölmöä tehdä ruokaa pakkaseen.

M30

Vierailija
33/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekeekö joku nykyään muka itse ruokaa? Minä kun omilleni muutin niin sen jälkeen en ole tehnyt ikinä ruokaa vaan ostanut aina valmisruokia kaupasta ja joskus käyn ravintolassa syömässä. 

Miksi joku tekee itse ruokaa? Mä en edes jaksais tehdä päivittäin ruokaa ja hölmöä tehdä ruokaa pakkaseen.

M30

Valmisruuissa on usein liikaa suolaa ja rasvaa. Kalliiksikin tulee pelkkää valmista syöden.

Vierailija
34/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa että nopeasti tiputettu paino tulee helposti takaisin. Se nälkä kyllä tulee takaisin

Itse koronan myötä menetin makuaistin pitkäksi aikaa niin voit arvata paljonko tuli syötyä. Ei ollut terveellisin tapa pudottaa painoa mutta eivät ne kilot takaisin ole tulleet.

Sitten on sellainen juttu että alle pientä painonpudotusta on mahdoton todeta. Riippuu ihan nesteytyksestä ja paljonko suolessa on tavaraa.

Vierailija
35/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kanssa huomannut, että valmisruokia syömällä on todella vaikea laihtua vaikka kalorimäärät jäisi pieneksi, jostain syystä.

Salaattibaarit ollut toimiva valinta itsellä.

Vierailija
36/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan kannata kuvitella, että tuollainen dieetti johtaisi pysyvään painonpudotukseen.

Nopea laihdutus johtaa nopeaan lihomiseen.Lihaksia pitäisi treenata ettei ne kulu energiaksi.

Vierailija
37/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
38/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaa ja juustoa kannattaa syödä tuossa tilanteessa.

Vierailija
39/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää syödä riittävästi, muuten tulee säästöliekki ja energiaa syntyy tyhjästä.

Vittukun rakastan tiedettä!

Vierailija
40/65 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten jaihelihapizza n 500 kcal 

Juustosämpylä leipäjuustolla n 500 kcal

Valmisateria muussia ja nakkikastiketta 350 kcal + latte 150 kcal yht 500 kcal. 

Kolmessa päivässä olet syönyt yhden päivän kalorit suurinpiirtein. Tuota menoa laihdut kaksi kiloa viikossa.