Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myös 100 vuotta sitten oli pandemia ja suursota Euroopassa, joka eskaloitui maailmansodaksi

Vierailija
09.11.2023 |

Nyt taidetaan toistaa historiaa

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä joutuu turvautumaan yhä enemmän vanhoihin lentokoneisiinsa

Venäjä suunnittelee 1960-luvulta lähtien valmistettujen lentokoneiden käyttöiän pidentämistä.

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000009979386.html

Juu, historia toistaa itseään.

Vierailija
22/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullua tapattaa paljon enempää. Alueluovutus on täysin hyväksyttävä tapa saada rauha. Näin Suomen historiassakin kävi.

No Putinhan on hullu. Mennä nyt aloittamaan tuollainen imperialistinen sota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NATO hävisi taistelun ja Biden ei saa enää lisää rahoitusta kun oman maan kansalaiset köyhtyvät yhä lisää ja eivät todellakaan halua tuhlata USA:n varoja ulkomaille... siksi Bidenin kannatuslukemat ovat historian alhaisimmat...

Vierailija
24/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Interfaxin mukaan Venäjällä on tällä hetkellä käytössään vajaa 100 Venäjällä valmistettua Antonov An-24 ja An-26 -konetta. Koneet ovat suhteellisen pieniä, ja ne on suunniteltu kuljettamaan pieniä määriä matkustajia ja rahtia 500-1500 kilometrin matkan.

Venäjällä on vain yksi yritys, joka korjaa An-24-koneiden moottoreita. Yrityksen kapasiteetti ei riitä huoltamaan kaikkia An-24-koneita.

Venäjällä ei ole tällä hetkellä pääsyä An-26-koneiden teknisiin asiakirjoihin, koska koneet on valmistettu Ukrainassa.

-

Lopetas Putler sota niin ehkä Ukraina luovuttaa asiakirjat :DDD

Vierailija
25/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa tähtiin. 

Planeetat Saturnus, Uranus, Neptinus ja Pluto 1930 - 1940 sekä 2010 - 2030.

Vierailija
26/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen säännöllisesti havainnut tämän yli vuoden aikana, jolloin olen ollut vuorovaikutuksessa UA:n ja RU:n ammattilaisten kanssa. Monet kovaäänisimmistä UA:n puolesta puhuvista agitprop-tileistä ovat aidosti niin järjen yläpuolella, että usein heidän hölynpölynsä torjutaan/debunkataan säännöllisesti Ukrainan omassa raportoinnissa tai suhteellisen merkittävien länsimaisten julkaisujen, kuten Wapo/NYT/WSJ:n, toimesta, ja kun kyseisiä lähteitä käytetään heitä vastaan, he väistävät asian valittamalla, että "RU:n puolesta puhuva on tekopyhä käyttäessään länsimaista lähdettä", eivätkä yksinkertaisesti koskaan myönnä tappiotaan. 

Monet, monet kerrat "venäläisen propagandan puheaiheet" osoittautuvat myöhemmin amerikkalaisten valtamedioiden vahvistamiksi ja toistamiksi. Ja itse asiassa monet tärkeät havainnot tästä amerikkalaisesta valtakirjasodasta ja Ukrainan synkästä tilanteesta voidaan itse asiassa poimia korkeatasoisesta länsimaisesta raportoinnista, eikä yhtäkään RU:n puolesta puhuvaa lähdettä tarvita. Tämän alaryhmän säännölliset käyttäjät huomaavat, että käytän lähes yksinomaan länsimaisia lähteitä, joita yksikään UA:n kannattaja ei voisi tulkita toimituksellisesti venäläismielisiksi. Tämän vuoksi he kiihtyvät niin paljon, kun heille siteerataan länsimaista mediaa, ja siksi he heti syyttävät minua tekopyhyydestä. He eivät voi tehdä muuta kuin polkea vihaisesti jalkojaan.

Translated with www.DeepL.com/Translator (free version)

Vierailija
27/27 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mikä pandemia silloin oli (ennen 1914-1918)? Espanjan tauti tuli vasta sodan jälkeen. Influessaa on ollut toki sotien aikana, ja ollut meiltein koko historia.

Espanjan tauti oli ensimmäisen maailmansodan tappavin asia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi