Tohtori Teemu Keskisarja: nykynuoriso on ihan pullamössöö ja veganössöö porukkaa
Kommentit (419)
Kummaa porukkaa nuo persut. Jos heistä sanotaan jotain negatiivista, persukuoro kokoontuu valittamaan ja uhriutumaan.
Kun joku persu haukkuu sanotaan esim opiskelijoita, persut kokoontuvat ylistämään haukkujaa.
Teemu varmaan kasvatti omat lapsensa toisin? Epänössöiksi. Kiinnostaisi kuulla hänen kasvatusneuvonsa.
On opiskelijoita joita vanhemmat avustavat paljon, elävät ihan mukavaa elämää. Sitten ne kaikinpuolin täysin terveet jotka käyvät opintojen ohella/kesät töissä. Huonossa asemassa taas ovat ne joiden voimat eivät riitä syystä tai toisesta työntekoon opintojen ohella ja/tai vanhemmat eivät auta. Opiskelijat eivät siis todellisuudessa ole mikään yhtenäinen joukko toimeentulon puolesta.
Vierailija kirjoitti:
En panisi paljon painoarvoa sellaisen tyypin jutuille, joka ei osaa edes kammata tukkaansa.
Niin taisi se Einsteinkin puhua ihan höpöhöpojuttuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Teemun kanssa samaa mieltä. Nykyajan nuoret eivät tiedä mitään siitä millaista on olla kun ei ole rahaa. Olin itse nuori aikuinen 90-luvulla, valmistuin juuri lamaan, ei ollut työpaikkoja eikä mitään hienoja älypuhelimia. Nythän sellainen on jokaisen kädessä, köyhät opiskelijat paskan marjat.
Nainen 53
Ei älypuhelimia edes ollut 90-luvulla. Sä et voi tietää mitä kukin on kokenut. Yhtälailla nuorilla on nykypäivänä köyhyyttä, sairauksia yms.
N44
Koskaan ennen ei velkarahalla ole pidetty yllä yhtä korkeaa sosiaaliturvaa,ei koskaan.
Eikä koskaan ennen ole velkarahalla maksettu veronalennuksia rikkaille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Teemun kanssa samaa mieltä. Nykyajan nuoret eivät tiedä mitään siitä millaista on olla kun ei ole rahaa. Olin itse nuori aikuinen 90-luvulla, valmistuin juuri lamaan, ei ollut työpaikkoja eikä mitään hienoja älypuhelimia. Nythän sellainen on jokaisen kädessä, köyhät opiskelijat paskan marjat.
Nainen 53
Valivalivali. Eri ajat, eri maailma.
Suksi vegenössö v.....n!
Onko Teemu vähän semmonen suomalaisen älymystön "paha poika"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 53
Ei älypuhelimia edes ollut 90-luvulla. Sä et voi tietää mitä kukin on kokenut. Yhtälailla nuorilla on nykypäivänä köyhyyttä, sairauksia yms.
N44
Koskaan ennen ei velkarahalla ole pidetty yllä yhtä korkeaa sosiaaliturvaa,ei koskaan.
Eikä koskaan ennen ole velkarahalla maksettu veronalennuksia rikkaille!
Ei veronalennuksia makseta velkarahalla - se ei ole maksamista jos otetaan vähemmän. Velkarahalla maksetaan ne loisten tuet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En panisi paljon painoarvoa sellaisen tyypin jutuille, joka ei osaa edes kammata tukkaansa.
Einsteinilla ei ollut edes sukkia jalassa. Olivat kuulemma ihan turhia.
Teemu puhui pelkkää asiaa ja ulinasta päätellen osui kohteeseen. Se opiskelija älähtää johon totuus kalahtaa.
Mitä tuolla Keskikaljalla on nuorisoa vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Teemu varmaan kasvatti omat lapsensa toisin? Epänössöiksi. Kiinnostaisi kuulla hänen kasvatusneuvonsa.
Se on sen luokan sovinisti, että tuskin kasvattaa muuta kuin kaljamahaansa.
"Historioitsija ja kansanedustaja Teemu Keskisarja: "En ole nykyisessä liitossani käynnistänyt kertaakaan tiskikonetta tai imuria
Ikävuosien 20 ja 30 välillä hän ei omien sanojensa mukaan tehnyt mitään. Paitsi pelasi šakkia.
Šakki tempaisi minut kokonaan. Sitä oli mahdotonta yhdistää työntekoon tai muuhun järjelliseen elämään.
Kolmikymppisenä Teemu päätti pyrkiä korkeakouluun. Hän oli tullut siihen tulokseen, että opiskelijana hänellä olisi korkeampi arvo ihmisten silmissä kuin työttömänä tai hanttihommien tekijänä.
Naiset eivät Keskisarjan kirjojen päähenkilöinä loista.
Koska aihepiiriäni ovat 1700-luvun sodat tai liike-elämä, naisia on lähinnä vaimoina, tyttärinä ja rakastajattarina. Yritän väkipakolla hommata naisia päähenkilöikseni, koska lukijoistani yli puolet on naisia.
"Joulu on ihan parhaita työpäiviä, koska silloin lapset ja muija ovat jossain muualla. On työrauha.
Lastensa harrastuksiin Teemu osallistuu: kuljettaa ja sen sellaista. Ja jos perheen nuorimmainen on pois päiväkodista, se on Teemu, joka huolehtii tytöstä ja tekee siinä sivussa töitään. Ruokaa Teemu ei laita.
Enkä ole nykyisessä avioliitossani käynnistänyt kertaakaan tiskikonetta tai pyykkikonetta. Enkä käyttänyt imuria. Minua ei kiinnosta sellainen elämäntapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Einsteinilla ei ollut edes sukkia jalassa. Olivat kuulemma ihan turhia.
Tästähän voidaan päätellä ettei opiskelijat tarvitse sukkia. Tukia voidaan siis laskea edelleen.
Täällä aina haukutaan henkilöitä, joiden suusta kuullaan totuuden sanoja. Ne nössöt haukkuu.
Tohtori tosiaan. Tohtorilta voisi odottaa arvonsa mukaista käytöstä ja laajempaa ymmärrystä yhteiskunnasta ja sen ihmisistä. Opiskelijoiden niputtaminen pullamössösukupolveksi antaa kuvan, että tämä on tohtori on tosiaankin ryypännyt koko opintojensa ajan toisin kuin hänen vähemmän populistiset kollegansa.
Vierailija kirjoitti:
Onko Teemu vähän semmonen suomalaisen älymystön "paha poika"?
Hän on vain riemuidiootti ja ääliö.
Puoluetoimistojen valepommi-iskuista epäilty maisteri on ollut perussuomalaisten jäsen
Poliisi epäilee, että 43-vuotias mies lähetti vaalien alla puolueille valepommeja terroristisessa tarkoituksessa. Kesällä poliisi sai viitteitä siitä, että mies valmistelisi rituaalimurhaa. Yle löysi metsästä miehen alttarin.
Tuo toisen persuterroristin Nymanin tuttava.
Vierailija kirjoitti:
Tohtori tosiaan. Tohtorilta voisi odottaa arvonsa mukaista käytöstä ja laajempaa ymmärrystä yhteiskunnasta ja sen ihmisistä. Opiskelijoiden niputtaminen pullamössösukupolveksi antaa kuvan, että tämä on tohtori on tosiaankin ryypännyt koko opintojensa ajan toisin kuin hänen vähemmän populistiset kollegansa.
Se nyt on niin että herra Tohtori ymmärtää asian ytimen sekä kontekstin ja sinä turhasta valittava vegenössö pullamössö et ymmärrä mitään.
Latua avaava tohtori: puhuu kansan kielellä kansan tietämät asiat
Sanoittaa kansan syvän, lahjomattoman ymmärryksen.
Työttömiä on haukuttu, pilkattu jne eniten. Hitto työttömistä on tehty syyllisiä työttömyyteen. Se on tuottanut tulosta kun työttömiä saa laittaa 9 euron orjiksi työkokeiluihin. Voi olla muukin nimike kunhan palkkaa ei tarvitse maksaa.