Tohtori Teemu Keskisarja: nykynuoriso on ihan pullamössöö ja veganössöö porukkaa
Kommentit (419)
Siellä ongelma missä asunnossa, kuusenjuurella tai vessassa piikittämässä itseään se veronmaksajan piikkiin eläjä elää.
Miksi tätä ei saa ääneen sanoa ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Teemun kanssa samaa mieltä. Nykyajan nuoret eivät tiedä mitään siitä millaista on olla kun ei ole rahaa. Olin itse nuori aikuinen 90-luvulla, valmistuin juuri lamaan, ei ollut työpaikkoja eikä mitään hienoja älypuhelimia. Nythän sellainen on jokaisen kädessä, köyhät opiskelijat paskan marjat.
Nainen 53
Valivalivali. Eri ajat, eri maailma.
Niin, sinä et tuossa ajassa olisi pysynyt ilmeisesti edes elossa, Kunnioitus vanhempiaan ja maksajia kohtaan nolla, kiitollisuus nolla.
Mitään ilmaiseksi saatua ei arvosteta. Toivottavasti leikkuri osuu suhunkin hohottajaan
Vierailija kirjoitti:
Olen Teemun kanssa samaa mieltä. Nykyajan nuoret eivät tiedä mitään siitä millaista on olla kun ei ole rahaa. Olin itse nuori aikuinen 90-luvulla, valmistuin juuri lamaan, ei ollut työpaikkoja eikä mitään hienoja älypuhelimia. Nythän sellainen on jokaisen kädessä, köyhät opiskelijat paskan marjat.
Nainen 53
Ei älypuhelimia edes ollut 90-luvulla. Sä et voi tietää mitä kukin on kokenut. Yhtälailla nuorilla on nykypäivänä köyhyyttä, sairauksia yms.
N44
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 53
Ei älypuhelimia edes ollut 90-luvulla. Sä et voi tietää mitä kukin on kokenut. Yhtälailla nuorilla on nykypäivänä köyhyyttä, sairauksia yms.
N44
Koskaan ennen ei velkarahalla ole pidetty yllä yhtä korkeaa sosiaaliturvaa,ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Nainen 53
Nykyään se älypuhelin on vähän niinkuin pakko olla että pystyy hoitamaan asiansa. Eikä ne ole kalliita nykyään. Ysärillä ei tietenkään kenelläkään ollut sellaista kun ei älykännyköitä ollut olemassakaan, järki hoi taas.
Vierailija kirjoitti:
Vain opiskelijoita saa pilkata noin. Kuvitelkaa mikä tahansa muu ihmisryhmä tuon tilalle niin johan nousisi haloo vihapuheesta tms.
Vähän sama kuin se, että on ok sanoa vihaavansa lapsia ja jopa teinejä - mutta auta armias, jos samoin sanoisi esim. vanhuksista.
Vierailija kirjoitti:
Teemu Keskisarjan puheet ovat niin kuin tämä keskustelupalsta esitettäis livenä eduskunnassa.
Siis tämä. Ei paljon nolommalle tasolle voi enää vajota. Wannabe buumeri ottanut opiskelijat silmätikukseen. Tuon puheenvuorot on aina opiskelijoiden haukkumista. Tämä tyyppi on varmaan yksi niistä palstakilttiksistä, jotka vinkuvat, että heidätkin olisi pitänyt teininä käydä kotoa hakemassa väkisin mukaan bileisiin. Katkeraa ulinaaaaaaa.
Pitkäjänteisyys ja sisukkuus näiltä nuorilta puuttuu. Jatkuvaa mantraa hokevat siitä, että ennen kaikki oli helpommin. Paskat oli. Ikinä ei olla sellaisessa vauraudessa ja mahdollisuuksien maassa eletty kuin nyt. Näiden pitää vaan saada kaikki kerralla ja heti.
Nykyään on muuten melkein pakko opiskelijoilla olla oma läppäri koska kaikki koulujutut tehdään moodlessa tms. Ei voi aina istua koulun koneella tekemässä.
N43
Ihme äijä kun ei muuta osaa kun haukkua opiskelijoita.Mikä tohtori tuokin on?Keskittyisi tekemään työtä suomen hyväksi mihinkä hänetkin on varmaan valittu.
Tuolle ei taida löytyä yhtään halukasta hoitajaa siellä vanhuskarsinassa, jonne päätyy parinkymmenen vuoden päästä. Hauku vaan nuoria lisää, mutta turha sitten inistä, kun nuoret kuuntelevat ja heitä ei enää kiinnosta huolehtia näistä haukkujista ja huutelijoista. Paskan saa pyytämättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Teemu on niin paras! Mäntit ei tajuu Teemuu. Mä diggaan.
Ei kai sitä ole väitettykään, etteikö johonkin viihdeohjelmaan sopisi.
Ajatelkaa jos kaikki edustajat vaan noin vitsailisivat ja haukkuisivat.... Mistä tuolle höperölle maksamme palkkaa.. 🙄👹
Niin tunkkaista joku nuorten haukkuminen. Keksisi jo uuden aiheen, levy jumittanut tuota aihetta jo jonkin aikaa. Nyt ei eletä enää mitään talvisota-aikoja, että koita nyt hyvä ukkorähjä sopeutua tai muuta johonkin perunakuoppaan vinkumasta. Maailma muuttuu kiihtyvällä tahdilla, tuo on tipahtanut kyydistä jo aikoja sitten. Semmoista se on, kun elää kirjakasaan hautautuneena tutkijakammiossaan vai mitä ikinä tämä muinaisjäänne nyt tekeekään.
Vierailija kirjoitti:
Ihme äijä kun ei muuta osaa kun haukkua opiskelijoita.Mikä tohtori tuokin on?Keskittyisi tekemään työtä suomen hyväksi mihinkä hänetkin on varmaan valittu.
Persu tekisi työtä Suomen hyväksi Mahdoton ajatus.
Edustaa juuri perussuomalaisten käytöstä ja asiasta. tietämättömyyttä.. Miksi ei käyttäydy kun normi miehet ja ole asiallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 53
Valivalivali. Eri ajat, eri maailma.
EI älypuhelimia ollut silloin olemassakaan, joten N53 itkee ihan turhaan tai sitten valehtelee ikänsä. Mitä hyötyä muutenkaan on verrata menneisiin aikoihin?
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on muuten melkein pakko opiskelijoilla olla oma läppäri koska kaikki koulujutut tehdään moodlessa tms. Ei voi aina istua koulun koneella tekemässä.
N43
Tämä. Koulut jopa vaativat, mikä pitää olla läppärin/tietokoneen käyttöjärjestelmä ja suorituskyky, jotta koulun intranetti ja muut ohjelmat toimivat sekä raportit ovat luettavassa muodossa. Tentitkin tehdään koneella. Nykyään Office tarjotaan ilmaiseksi joissain kouluissa ainakin, itse tein aikanaan lopputyöni openofficella, siitä tuli valitusta, kun yhteensopivuus kuulemma niin ja näin.
Vierailija kirjoitti:
Teemu on hyvä ja piristävä tyyppi. Tahallaan provosoi ihmisiä ja onnistuu siinä!
Juuri tuollaiset pellet on politiikan syöpä.
Jos ei osaa puhua asiallisesti ja rakentavasti, ei kuulu eduskuntaan. Paitsi nykyään...
Ikävä sitä politiikan kulttuuria, mikä oli olemassa johonkin 2015 asti, jossa edes pyrittiin esiintymään sivistyneesti.
Oikeassa on mutta ei sitä saa sanoa.