Tohtori Teemu Keskisarja: nykynuoriso on ihan pullamössöö ja veganössöö porukkaa
Kommentit (419)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukutte esim.sen kampaamatonta tukkaa.
Se on persoonallisen piristävä, rehellinen, tyypillinen boheemin tukka.
Eli paljonko kuuluu sulle!?
Kumpa vain siellä tukan alla olisi jotain....
Onhan siellä toisin kuin sinulla. Teemu on tohtori ja kansanedustaja ja sinä et ole mitään.
Mistä niin päättelet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Teemu vähän semmonen suomalaisen älymystön "paha poika"?
Hän on vain riemuidiootti ja ääliö.
Teemu on tohtori ja se riemuidiootti sekä ääliö olet sinä :D
Miksi, minä myös olen arvoltani tohtori? Revipä siitä.
Sinä olet korkeintaan itseoppinut konitohtori.
Lohduttaudupa sillä ajatuksella!
Kyllä tuommoiset nettitrollit tiedetään. Sinähän voit olla vaikka koira ... selittäisi kyllä ajattelusi tason.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi mielensä pahoittajat,asiat kun voi esittää monella tapaa,Teemun tapa on virkistävä poikkeus.
Juuri näin. Itse kukin voi miettiä, miksi provsoituu niin paljon. Se koira älähtää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Teemun kanssa samaa mieltä. Nykyajan nuoret eivät tiedä mitään siitä millaista on olla kun ei ole rahaa. Olin itse nuori aikuinen 90-luvulla, valmistuin juuri lamaan, ei ollut työpaikkoja eikä mitään hienoja älypuhelimia. Nythän sellainen on jokaisen kädessä, köyhät opiskelijat paskan marjat.
Nainen 53
90-luvun virheitä tämä hallitus juurikin toistaa. Kohta saadaan taas lukea miten lapsiperheiden köyhyys lisääntyi ja menetettiin taas yksi sukupolvi.
Noihin älypuhelimiin ei kannata viitata, koska niitä ei silloin ollut olemassakaan.
N54
1990-luvun lamassa melkein kaikki opiskelijat olivat p.a. ja luksusta ei ollut kellään. Ei ollut edes varaa siihen televisioon eli ihan kevyin mielin päästin aina TV-lupatarkastajat syynäämään asuntoani.
Asunnossa ei ollut edes mitään arvotavaraa varastettavaksi. Toisaalta jo se, että joku olisi pöllinyt yhdet alushousut olisi ollut minulle jo verrattain merkittävä menetys. Alushousuja kun piti olla edes sen verran, että pystyi myös menkkaviikolla vaihtamaan tarpeen tullen useammin päivän aikana alushousuja.
Siihen aikaan joutui opiskelijanainen elämään suunnilleen kaurapuurolla, makaronilla ja ketsupilla saadakseen ostettua kuukautistarvikkeensa. Ymmärrän todella hyvin, mitä tarkoitetaan kuukautisköyhyydellä. Siihen aikaan ei edes ollut muita keinoja rajoittaa vuodon määrää kuin e-pillerit. Kun ne eivät sopineet niin siinäpä sitten kärsi ja vuosi itsensä aneemiseksi.
Siihen aikaan ei ollut mitään markettien omia vitamiinisarjoja tai edullisia rautatabletteja. Kun sain töitä ja ensimmäisen palkan niin ostin monivitamiineja ja rautaa itselleni. Sen verran sumussa oli mennyt viisi vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Keskisarjan pitäisi historiansa tuntea ja ymmärtää että "turmeltunut nuoriso" tulee jokaiselle tietyn iän ylittäneen 30 kilometriä kahdenkymmenen kilon rinkka selässään yhteen suuntaan koulumatkaa lapsena hiihtäneenä kairaistuneen sukupolven edustajalla vastaan. Näin on tapahtunut aina Sokrateen ajoista lähtien. Tämä ilmiö tunnetaan psykologiassa nimeltä änkyrä vanha pieru-efektiksi.
No näille nykyajan pullamössöille vegenössöille voitaisiin jättää tuet maksamatta. Maksakoot omat opiskelunsa. Tuet nollaan ja lukukausimaksut käyttöön täysimääräisinä.
Tää jätkä on siis ikävuosina 20- 30 pelannut vain shakkia, ei käynyt töissä. Kolmekymppisenä sitten lähti opiskelemaan, koska ajatteli että saa opiskelijana enemmän arvostusta kuin työttömänä tai hanttihommien tekijänä. Ja nyt tää jätkä haukkuu nuoria opiskelijoita pullamössöiksi. Millä meriiteillä, mikä hän itse on ollut nuorena? Kouluttamaton työtön shakinpelaaja, joka opiskeli saadakseen statusta. Tyypillinen sontakasa, joka on unohtanut oman menneisyytensä ja haukkuu muita, eihän sitä malkaa omassa silmässään huomaa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Teemu vähän semmonen suomalaisen älymystön "paha poika"?
Hän on vain riemuidiootti ja ääliö.
Teemu on tohtori ja se riemuidiootti sekä ääliö olet sinä :D
Miksi, minä myös olen arvoltani tohtori? Revipä siitä.
Sinä olet korkeintaan itseoppinut konitohtori.
Lohduttaudupa sillä ajatuksella!
Kyllä tuommoiset nettitrollit tiedetään. Sinähän voit olla vaikka koira ... selittäisi kyllä ajattelusi tason.
Edelleen, lohduttaudupa sillä ajatuksella.
Käsittämätöntä että juuri suomalaisuutta puolustava Keskisarja teki Suomen eduskunnasta sirkuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen Teemun kanssa samaa mieltä. Nykyajan nuoret eivät tiedä mitään siitä millaista on olla kun ei ole rahaa. Olin itse nuori aikuinen 90-luvulla, valmistuin juuri lamaan, ei ollut työpaikkoja eikä mitään hienoja älypuhelimia. Nythän sellainen on jokaisen kädessä, köyhät opiskelijat paskan marjat.
Nainen 53
90-luvun virheitä tämä hallitus juurikin toistaa. Kohta saadaan taas lukea miten lapsiperheiden köyhyys lisääntyi ja menetettiin taas yksi sukupolvi.
Noihin älypuhelimiin ei kannata viitata, koska niitä ei silloin ollut olemassakaan.
N54
1990-luvun lamassa melkein kaikki opiskelijat olivat p.a. ja luksusta ei ollut kellään. Ei ollut edes varaa siihen televisioon eli ihan kevyin mielin päästin aina TV-lupatarkastajat syynäämään asuntoani.
Siihen aikaan elettiin näkkileivällä ja salaatinlehdillä. Nykyään eletään kaurapuurolla.
Vierailija kirjoitti:
On opiskelijoita joita vanhemmat avustavat paljon, elävät ihan mukavaa elämää. Sitten ne kaikinpuolin täysin terveet jotka käyvät opintojen ohella/kesät töissä. Huonossa asemassa taas ovat ne joiden voimat eivät riitä syystä tai toisesta työntekoon opintojen ohella ja/tai vanhemmat eivät auta. Opiskelijat eivät siis todellisuudessa ole mikään yhtenäinen joukko toimeentulon puolesta.
Minä opiskelin ihan pelkän opintorahan, asumislisän ja opintolainan varassa. Lainaa taisin opintojen loppupuoliskolla nostaa noin vajaat 5000 euroa, joka oli sitten nopeasti maksettu pois, kun työelämään päästyäni vajaan 2000 euron palkka tuntui hurjan isolta. Enkä mielestäni opiskellessani edes joutunut elämään kovin pihisti.
Vierailija kirjoitti:
Teemu on hyvä ja piristävä tyyppi. Tahallaan provosoi ihmisiä ja onnistuu siinä!
Ei todellakaan onnistu muuta kuin nolaamaan itsensä julkisesti ja aiheuttamaan myötähäpeää. Mikä pahinta, hän on itse aiheuttamistaan reaktioista täysin kuutamolla.
Herra kansanedustaja ja tohtori T. Keskisarja on tyypillinen persuperseilijä.
Miksi Teemusta tuli pullamössö-tohtori joka loisii nyt veronmaksajien rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 53
N54
Ei kai tuohon ole tarkoitus mennä takaisin. Ettei ole varaa ostaa siteitä, alushousuja ja vitamiineja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen 53
Älypuhelimen saa sadalla parilla vaikka käytettynä, monta nettisivua myy käytettyjä ja huollettuja puhelimia. Oliko maailman ekat matkapuhelimet ja myöhemmin jotkut Nokian 3210:t halpoja aikanaan? Eivät olleet. Köyhät olot hyvinkin tuttua, niin lapsena kuin opiskellessa sekä opiskellessa aikuisena uutta alaa. Miksi muilla pitäisi olla yhtä huonosti tai huonommin kuin minulla? Päinvastoin, toivon uusille sukupolville parempia oloja.
T. Milleniaali, synt. -87
Sitä paitsi on ihan naurettavaa syyllistää jostain älypuhelimista, kun ne ovat käytännössä ehto monille toiminnoille yhteiskunnassa. Kotikaupungissani ei saa esimerkiksi opiskelijahintaista bussikorttia muuta kuin älypuhelimelle. Nyt edes yliopiston sähköpostiin ja muihin palveluihin ei pääse kirjautumaan ilman älypuhelinta, sillä Microsoft on ilmeisesti luopumassa tekstiviestivarmennuksesta, jota itse käytin. Onneksi olin saanut kaverilta ilmaiseksi hänen vanhan älypuhelimensa, niin oli ylipäänsä mahdollisuus päästä tekemään koulutehtäviä, muuten olisin ollut pulassa. En haluaisi käyttää älypuhelinta, mutta viimeistään tämän muutoksen myötä on ollut yksinkertaisesti pakko siirtyä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukutte esim.sen kampaamatonta tukkaa.
Se on persoonallisen piristävä, rehellinen, tyypillinen boheemin tukka.
Eli paljonko kuuluu sulle!?
Kumpa vain siellä tukan alla olisi jotain....
Onhan siellä toisin kuin sinulla. Teemu on tohtori ja kansanedustaja ja sinä et ole mitään.
Kansanedustajaksi pääsemistä en nyt pitäisi mitenkään älyttömän suurena meriittinä. Onhan siellä ollut Tony Halmekin...
Vierailija kirjoitti:
En panisi paljon painoarvoa sellaisen tyypin jutuille, joka ei osaa edes kammata tukkaansa.
Sinun iskulauseesi on noin 60 vuotta myöhässä, tuota vanhat ihmiset hokivat nuorille pitkätukkapojille 60-70-luvuilla. "Kampaisit edes tukkasi!", sanottiin.
Se on kapinaa, my friend. :) Kapinaa suittu, käherrettyä ja formuun nujerrettua ulkomuotoa vastaan, villiyttä!
Times they have changed, my friend. Nyt voisi kysyä, voiko antaa painoarvoa sellaisten ihmisten jutuille, jotka ovat lävistäneet ihonsa killuttimilla ja teettäneet ihon pintaan korneja kuvioita tai tekstejä. Mutta vaikka ne ovat minusta rumia, silti kuuntelen, mitä ihmisellä on sanottavana, enkä pelkän ulkomuodon perusteella dissaa niin kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Teemusta tuli pullamössö-tohtori joka loisii nyt veronmaksajien rahoilla.
Kansanedustaja edustaa kansaa. Nämä pullamössö-vegenössöt taas eivät tee mitään yhteisen hyvän eteen ja ainoastaan kuppaavat yhteisiä varoja. Tuet nollaan ja lukukausimaksut käyttöön!
Keskisarjan pitäisi historiansa tuntea ja ymmärtää että "turmeltunut nuoriso" tulee jokaiselle tietyn iän ylittäneen 30 kilometriä kahdenkymmenen kilon rinkka selässään yhteen suuntaan koulumatkaa lapsena hiihtäneenä kairaistuneen sukupolven edustajalla vastaan. Näin on tapahtunut aina Sokrateen ajoista lähtien. Tämä ilmiö tunnetaan psykologiassa nimeltä änkyrä vanha pieru-efektiksi.