Marimekon Lokki-kuosi on mielestäni tylsä. Muita jotka eivät pidä Marimekon kuoseista?
Unikkokin on jo niin tavallista ja jokapäiväistä että enpä menisi enää ostamaan. Mieleeni ei tule mitään Marimekon kuosia joka olisi kaunis.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marimekkoa haukkuvat joilla ei ole varaa ostaa niitä. Pikku-unikko mustana ja beigenä on kiva, samoin muija-kangas. Ostin juuri äskettäin puoli tusinaa Marimekon Siirtolapuutarhamukeja.
Ei pidä paikkaansa. Meillä talouden bruttotulot on 135 000e/v mutta inhoan Marimekon kömpelöitä kuoseja.
Meillä ei myöskään ole Pentikiä, Aaltoa, muumimukeja, Lokkivalaisinta, Tuplakuplaa eikä Poniakaan. Samasta syystä
Meillä talouden bruttotulot ovatkin 145 000e/v!!
Huutista joka tuutista.
Muistatteko ajan, jolloin Marimekolta tuli oikeasti uusia kuoseja? 1980-luvulta 2000-luvulle siis. Miksi näitä iänikuisia peruskuoseja pitää vuosikymmentolkulla lypsää? Unikon merkityksen ymmärrän kyllä, mutta toivoisin vaikka ysärikuoseja uudelleentuotantoon välillä. Tässä maassa on kyllä kuosisuunnittelijoita, joita putiikki voisi työllistää enemmänkin.
Mä olen marimekosta tykännyt aina, mutta kun tätä ikää jo kertynyt, eikä siellä tule mitään uutta. Niin en näe syytä ostaa mitään. Mua ei niin paljoa jaksa kiinnostaa mikä väri unikossa on in ja mikä raita/pallo väritys nyt on in. Joskus ysäri/2000 luvulla olin unikkofani ja sen jälkeen kyllästyin siihen kuosiin.
mun lempikuosi on siirtolapuutarha, ne isot kukat. Aivan ihana kuosi! Kumpa sitä ne ei pilasi sillä massatuotannolla ja rehaa joka kauppaan.
enkä itse pidä marimekkoa luksustuotteena, hinnat kumminkin sellaisia että niihin on monella varaa, näkeehän sen katukuvastakin.
Se on retroa. Muistan lapsuudesta 60-luvulta molemmat kuviot, Lokin ja Unikon.
Lapsena en tiennyt niiden nimiä, vaan Lokki oli mielestäni "päänsärkykuvio" ja Unikko kuvasi englanninlakritsia.
60-luvulla monilla oli Lokki-kuvioiset verhot ikkunoissa.
Ostin just ihanat beige-valkoiset lokki lakanat ja nyt kiinnostais ostaa beige-mustatkin.
Verimekko. Järkyttäviä kuoseja, muodottomia telttoja, hirveät hinnat. Mainostetaan kotimaisena, silti made in eesti tai mikälie.
Olen jokusen tuotteen matkan varrella ostanut mutta en varsinaisesti pidä marimekosta. Lokki kuosi miellyttää eniten koska se on neutraalein. Unikosta en tykkää. Se on niin kovin ruma. Mutta joo silti olen jotain unikkopannulappuja ostanut koska "marimekko".
Tekisivät jotain uutta ja nättiä! Ja parempilaatuista.
Vierailija kirjoitti:
Olen jokusen tuotteen matkan varrella ostanut mutta en varsinaisesti pidä marimekosta. Lokki kuosi miellyttää eniten koska se on neutraalein. Unikosta en tykkää. Se on niin kovin ruma. Mutta joo silti olen jotain unikkopannulappuja ostanut koska "marimekko".
Tekisivät jotain uutta ja nättiä! Ja parempilaatuista.
Samaa mieltä.
Ei vakuuta. Kuka tarjoaa ekana "mulla bruttotulot on 135000 eur/vuosi?
Lopetin plagimekon ostamisen kun aloittivat ideoiden varastamisen. Se espa-kuosi katkaisi kamelin selän.
Kaikki printtikuosit on jotenkin blaah. En siedä toistuvia kuvioita, ehkä se liittyy migreeniin.
Vallilan Aurajoki-maisema on ihan jees.