Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marimekon Lokki-kuosi on mielestäni tylsä. Muita jotka eivät pidä Marimekon kuoseista?

Vierailija
09.11.2023 |

Unikkokin on jo niin tavallista ja jokapäiväistä että enpä menisi enää ostamaan. Mieleeni ei tule mitään Marimekon kuosia joka olisi kaunis.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaa kuten kaikki suomalainen muotoilu. Mennään siitä mikä on helponta - muutama raita tai läntti kankaalla! 

Vierailija
2/54 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei miellytä mun silmää, sama koskee Valillan tuotteita.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Marimekon kuosit ovat pääsääntöisesti hirveitä. Jotkut ehkä sopivat sisustukseen, mutta vaatteisiin eivät.

Vierailija
4/54 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut muutaman jakson Suomen kaunein koti sarjaa ja joka kodissa näkyy unikkotyynyjä tai pöytäliina. Musta ne on noloja. En tykkää muistakaan Marimekon tuotteista.

Mummo antaa niitä aina joululahjaksi ja mä myyn eteenpäin. Marimekko on sellainen mummotuote.

Vierailija
5/54 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittää ihmiset joilla on unikkokuosisia vaatteita tai laukkuja.

Vierailija
6/54 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtolapuutarha -verhot on upeat

Vierailija
7/54 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekkoa haukkuvat joilla ei ole varaa ostaa niitä. Pikku-unikko mustana ja beigenä on kiva, samoin muija-kangas. Ostin juuri äskettäin puoli tusinaa Marimekon Siirtolapuutarhamukeja.

Vierailija
8/54 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään. 

Vierailija
9/54 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä Marimekosta, enkä Vallilasta. Mutta en myöskään "sääli" niitä jotka kyseisiä käyttää. Jokaisen oma maku asia.

Vierailija
10/54 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokki on niistä kuoseista just se, mistä eniten tykkään. Mukavin ja neutraalein.

Vierailija
11/54 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marimekkoa haukkuvat joilla ei ole varaa ostaa niitä. Pikku-unikko mustana ja beigenä on kiva, samoin muija-kangas. Ostin juuri äskettäin puoli tusinaa Marimekon Siirtolapuutarhamukeja.

Ei pidä paikkaansa. Meillä talouden bruttotulot on 135 000e/v mutta inhoan Marimekon kömpelöitä kuoseja. 

Meillä ei myöskään ole Pentikiä, Aaltoa, muumimukeja, Lokkivalaisinta, Tuplakuplaa eikä Poniakaan. Samasta syystä

Vierailija
12/54 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Miten varallisuus liittyy siihen ettei vaan pidä jostain? Itse en ostaisi kyseisiä mukeja edes kirpparilta pilkkahintaan. Makunsa kullakin.

Vierailija
13/54 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on halpis CM kamaa, ei mitään luxustuotteita.

Vierailija
14/54 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikkoa, unikkoa, unikkoa.  Niin tylsää. En ole pitkään aikaan edes käynyt katsomassa.  Kampinkin Marimekon ikkunat koristeltu unikkokuvilla.  Se On  jo nähty

Vierailija
15/54 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää suomalaisesta muotoilusta, varsinkaan kuoseista. Aina ihmettelen, miksei Suomessa tehdä kauniita kuoseja.

Vierailija
16/54 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää ihmiset joilla on unikkokuosisia vaatteita tai laukkuja.

Mä taas säälin sua kun olet niin negatiivinen ihminen. 

Makuasioitahan nämä ovat, kai jokainen saa muodostaa asioista oman mielipiteensä ja käyttää sellaisia kuoseja kuin haluaa, ei se ole muilta pois. 

Vierailija
17/54 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä musta ja harmaa vasta tylsiä ovat, mutta sopivat rumaan ihon väriin: ei meikkiä, akneiho jne.

Vierailija
18/54 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokki-kuosi sopii suomalaiselle naiselle. Hän ottaa rääkyen eikä anna mitään takaisin.

Vierailija
19/54 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne ihan kivoja, mutta omassa sisustuksessa en tykkää liian isoista kuvioista. Muija-kuosi on suosikkini. Haluaisin verhot valkoisella pohjalla ja jouluksi punaisella. Ruskeakin on kiva. Toivottavasti Muija tulee uudestaan tuotantoon. 

Vierailija
20/54 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä ihmisten mieltymykset eri kuosien välillä vaihtelevat varallisuudesta riippumatta. Itse en niin välitä Marimekosta ja vastaavista (en toisaalta inhoakaan) mutta esimerkiksi sohvatyynyjemme kangas on lähes 200 euroa metriltä emmekä todellakaan olisi ostaneet siihen hintaan mitään sohvatyynykankaita jos sillä olisi vaikutusta talouteemme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi