MTV3 aamutelevisiossa selkeä masennustila
Koirien lähteminen pois näkyy lähetyksessä, siellä oikeasti hautajaistunnelma, varsinkin Pekalla. Ei paljon vitsi lentänyt. Porukkaa selkeästi potuttaa tuo homma. Siellä puhuttiin aamulla asiasta ja työsuojeluvaltuutettu ollut osana sotkussa. Veikkaanpa, että sotkun aiheuttaja ei ole talossa kovin suosiossa ja seuraavaksi jäänee saikulle työpaikkakiusaamisen aiheuttaman työuupumuksen takia. Peiliin katsomisen paikka henkilöllä, kannattiko?
Kommentit (49)
Meillä firman suurin omistaja ja hallituksen puheenjohtaja tuo aina koiransa työpaikalle. Sille on ihan turha nillittää asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pekalle on varmaan vaikea jättää koirat työpäivän ajaksi yksin kotiin, kun ovat saaneet olla tähän asit mukana. Olis tosi mukavaa, jos koirat saisi olla edelleen tv:ssä, mutta ymmärrän, jos joku oikeasti on niistä sairastunut.
Toivottavasti asiaan löytyisi ratkaisu, eli, että koirat saisia palata ja allerginen ei joutuisi niille alttiiksi.
Pekalla on vaimo, hän voi olla koirien kanssa kotona kaikki päivät.
Hän nyt sattuu käymään myös töissä.
Hän voi tehdä työnsä etätyönä, kun ei ole ruutukasvo. Jos ei onnistu, niin sitten hän voi irtisanoutua, kyllä meteorologin palkalla yhden vaimon elättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemmikkieläimet ja lapset eivät kuuluu työpaikalle .
Eli älkää tuoko niitä omia söpöjä lapsienne, eli paskatykkejä, tänne näytille, olen allerginen niille.
Näytille? Pekalla oli koirat töissä mukanaan yhdeksän vuoden ajan joka ikinen työpäivä. Ihan hyvin joku voisi tuoda lapsiaan töihin päiviksi yhtä pitkäksi ajaksi.
Eli 9v rutiini muuttui jonkun mussutuksen takia.
Vanhassa paikassa pukuhuoneita ja muita useampia , uudessa kaikki samassa huoneessa jolloin allergia oireet ärtyi .
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaisin peräsuolen laskeumaa.
Liekö jo laskeutunut niin alas, että roikkuu perässä kuin häntä ja joku kerennyt jo astumaan sen päälle? Ja vituttaahan se kyllä kun noin pääsee käymään.
Onneksi en katso televisiota, joillakin menee kaikki ihon alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankeuttajat pitääkin ajaa ahtaalle työpaikoilla. Täysi eristäminen työyhteisöstä on aivan oikein tällaisille.
Ankeuttajat eli allergiset? Aikuiset ihmiset on ihan sekaisin. Kyllä se terveys on mulla ainakin mikä menee kaiken edelle. Osa suomalaisista on järjettömän tyhmiä. Näkee heidän kommenteista. Allergiset voi ottaa niitä lääkkeitä ynm. Olet varmasti sitten valmis myös elättämään nämä ankeuttajat
Tuleepa mieleen nämä SAW-elokuvat. Veikkaanpa, että oikeasti todellisuudessa jos henkilö joutuisi valitsemaan ampuisiko omat koiransa vai esim työkaverin pelastuakseen niin saattaa olla työkaveri entinen. Me vaan laitamme itsemme ja omat tarpeemme ensisijaiseksi tänä päivänä.
Ajattelin aina, että eläimistä pitävät ovat empaattisia ihmisiä. Olin väärässä taitavatkin olla vaan itsekkäitä. Minä minä tyyppejä. Muista ei välitetä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Onko Oikeutta eläimille -yhdistys ottanut kantaa asiaan?
No just.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ankeuttajat pitääkin ajaa ahtaalle työpaikoilla. Täysi eristäminen työyhteisöstä on aivan oikein tällaisille.
Ankeuttajat eli allergiset? Aikuiset ihmiset on ihan sekaisin. Kyllä se terveys on mulla ainakin mikä menee kaiken edelle. Osa suomalaisista on järjettömän tyhmiä. Näkee heidän kommenteista. Allergiset voi ottaa niitä lääkkeitä ynm. Olet varmasti sitten valmis myös elättämään nämä ankeuttajat
Tuleepa mieleen nämä SAW-elokuvat. Veikkaanpa, että oikeasti todellisuudessa jos henkilö joutuisi valitsemaan ampuisiko omat koiransa vai esim työkaverin pelastuakseen niin saattaa olla työkaveri entinen. Me vaan laitamme itsemme ja omat tarpeemme ensisijaiseksi tänä päivänä.
Ajattelin aina, että eläimistä pitäv
Toki voivat olla empaattisia, mutta prioriteetit eri kuin sulla. Laittavat lemmikkinsä etusijalle. Jos sinun pitäisi valita ammutko oman lapsesi vai kaksi vierasta lasta, niin mitenköhän tekisit. Olisitko epäempaattinen kun tappaisitkin 2 lasta yhden sijaan?