Mitä teette tänään?
Minä olen kipeänä kotona. Kuumeessa. Mietin että pitäisikö soittaa työterveyslääkäriin, että saisin antibiootit poskiontelotulehdukseen. Just ja just onnistuu viestittely täällä av:lla. On niin tylsää olla kipeenä. Laittakaa viestiä niin piristää lukea niitä!
Kommentit (6)
Toivun flunssasta jäin eilen sairauslomalle. Varovasti toivon jos tänään yskittäisi vähemmän kuin eilen. Sellainen lääke kuin pseudoefedriini taisi yöksi hillitä yskimistä. En ole ennen käyttänyt. Limaa irrottava lääke meinaa irrottaa myös oksennuksen. Järkyttävän makuinen poretabletin puolikas. Tavallista flunssaa on lääkärin mukaan paljon. Ei otettu koronatestiä kotitestin mukaan negatiivinen.
Ripulissa ja päätä särkee. Mietin meneekö päivässä ohi vai tarvitaanko sairaslomaa.
Menen töihin illaksi. Kämppä siivottu ja ruoka valmiina niin pääsee lenkin jälkeen pöytään ja sitten nukkumaan.
Normaali arkipäivä. Töitä, ruoanlaittoa, koiran ulkoilutusta, perheen kanssa seurustelua, kotitöitä.
Koitan pysyä hereillä. Pyykkivuoron jälkeen pitää pysyä hereillä sen aikaa, että patjan päällinen on kuivunut wc:ssä. Kuivausrumpuun ei saa, kun se on varattu. Klo 14 olen valvonut vuorokauden.
Todennäköisesti käyn taas lenkillä, kuten muinakin päivinä. Syödään hyvin mieheni kanssa ja kissamme saa tietysti osansa huomiosta.