Miksi tällä palstalla joidenkin on vaikea uskoa, että ei kaikki naiset halua koko ajan olla parisuhteessa?
Kun täällä kertoo eronneensa muutama kuukausi sitten ja ettei ole mitään hinkua parisuhteeseen, niin aletaan soittamaan suutansa, haukutaan ja väitetään valehtelijaksi. Kun muka kaikkien naisten pitäisi koko ajan olla parisuhteessa eikä kukaan voi haluta olla sinkku. Sitten jos joku kertoo nopeasti eron jälkeen löytäneensä uuden parisuhteen, niin sekään ei ole hyvä. :D
Mä tosiaan erosin loppukeväästä eikä mulla oikeasti ole mitään kiirettä uuteen parisuhteeseen. En ymmärrä miksi pitäisi olla. Ei mulla ole tarvetta parisuhteelle nyt tässä elämäntilanteessa. Haluan rauhassa toipua erosta ja katsoa mitä elämä tuo tullessaan. Seksi on sitten asia erikseen ja sitä voi harrastaa vallan mainiosti ilman parisuhdetta. :D
Eronnut44
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihmeellistä, miksi kukaan nainen haluaisi parisuhteeseen, koska seksiä sataa paljon parisuhdemiehiä laadukkaammilta miehiltä koko ajan.
En halua sellaista elämää. Se on yksin ilman seksiä tai parisuhde.
Meitä on erilaisia. Yritä ymmärtää se
Enemmän täällä on sitä että jos ei halua lapsia on muka "katkera vela".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo huomannut tuollaista.
Sen sijaan on paljon viestejä missä haukutaan miehiä, mutta siltikään ei viitsitä erota. Valitetaan vaan kun mies sitä ja tätä, itse ei koskaan mitään.
No se, että sä et ole huomannut ei tarkoita sitä, että tuollaisia suun soittamisia ei olisi.
Eronnut44
Se, että sä suljet niiltä silmäsi, ei tee niistä olemattomia. Voin allekirjoittaa tuon väitteen, että täällä jatkuvasti solvataan miehiä.
No niin, taas on avohoitopotilas ketjussa. 🙄
Voi raukkaa.
Joidenkin on vaikea ymmärtää tämä asia, koska me ihmiset emme ole yhtämieltä oleva kollektiivi. Sen sijaan itse voit miettiä miksi sinulle on ongelma mitä joku satunnainen kirjoittelija vänkää vauva-palstalla. Ei täällä kirjoittelua kannata ottaa noin vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyr*ää pitäisi saada, vaikkei parisuhde kelpaakaan!#@
Ok, ap taitaa olla oikeassa. Tuossa nyt sitten ensimmäinen huutelija.
Tiedoksi ap että nuo huutelijat taitavat suurimmaksi osaksi olla kumppania saamattomia inceleitä (nainen tai mies, aivan sama) eikä heidän mielipiteistä tarvitse välittää. Aina näitä mt-tapauksia täältä löytyy.
Ja joidenkin on aina heiteltävä sanaa incel joka paikkaan...keksi jotain uutta sen sijaan, että toistat aivottomana asioita.
Hih hih hih, eipä siinä sitten hittojakaan kunhan olet rehellinen sille seksikumppanille.
Pahekujilta voi aina kysyä pelkäävätkö niin paljon sen oman suhteesi puolesta.
N46, avoin suhde
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kyr*ää pitäisi saada, vaikkei parisuhde kelpaakaan!#@
Ok, ap taitaa olla oikeassa. Tuossa nyt sitten ensimmäinen huutelija.
Tiedoksi ap että nuo huutelijat taitavat suurimmaksi osaksi olla kumppania saamattomia inceleitä (nainen tai mies, aivan sama) eikä heidän mielipiteistä tarvitse välittää. Aina näitä mt-tapauksia täältä löytyy.
Ja joidenkin on aina heiteltävä sanaa incel joka paikkaan...keksi jotain uutta sen sijaan, että toistat aivottomana asioita.
Niitä ne yleensä ovat.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihmeellistä, miksi kukaan nainen haluaisi parisuhteeseen, koska seksiä sataa paljon parisuhdemiehiä laadukkaammilta miehiltä koko ajan.
En halua sellaista elämää. Se on yksin ilman seksiä tai parisuhde.
Meitä on erilaisia. Yritä ymmärtää se
Heti, kun oikeassa elämässä kuulen naisesta, joka elää ilman seksiä pelkän itsekurin voimalla.
Onko sinulla kokemuksellista vertailupohjaa nuorena miehenä olosta joka ei halua parisuhdetta, mutta sitä seksiä kylläkin? Vähän naiivia aikuisen naisen luulla, että on jotenkin nostettu jonnekin jalustalle, jota kaikki nyt jotenkin kivittää.
Ja kenelle sinä nyt osoitit sanasi, että on ihan ok olla halumatta sitä parisuhdetta, mutta levitellä niitä jalkojaan?
Surkeimmat valheet kertoo itselleen.
Kiinnostaisi tietää näiden ns haukkujien sukupuolia.
En usko, että miehiä kiinnostaisi siviilisäätysi. Se, mikä heitä saattaisi kiinnostaa, on se, etsitkö panoseuraa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla kokemuksellista vertailupohjaa nuorena miehenä olosta joka ei halua parisuhdetta, mutta sitä seksiä kylläkin? Vähän naiivia aikuisen naisen luulla, että on jotenkin nostettu jonnekin jalustalle, jota kaikki nyt jotenkin kivittää.
Ja kenelle sinä nyt osoitit sanasi, että on ihan ok olla halumatta sitä parisuhdetta, mutta levitellä niitä jalkojaan?
Surkeimmat valheet kertoo itselleen.
The Score baari Tallinna. Nuoret miehet saa aivan vapaasti elää sinkkuna ja käydä strippibaarissa.
Sano kenelle täällä EI soiteta sitä suuta? 😅😅😅