Sini ja Suvi takaisin televisioon!
https://www.is.fi/viihde/art-2000009976921.html
Joko allekirjoitit addressin ?
Kommentit (165)
Ei kai tuota kukaan täysjärkinen allekirjoita.
Miksi?
Säätiedotuksiin koirat eivät kuulu
sen sijaan voisivat esiintyä Pekan kanssa jossain heille suunnitellussa koiraohjelmassa
Vierailija kirjoitti:
En ikinä katso Pekka Poudan säätiedotusta.
On mukama hauska,no,ei tosiaan ole.
Kyllä on ärsyttävin meteorologi,jo,ei tarvii katsoa poutaa.
Tässä ollaan nyt jännän äärellä. Mikähän määrä allekirjoituksia riittää Sinin ja Suvin paluuseen?
Itse olen laittanut mtv päätoimittajalle viestiä
Vierailija kirjoitti:
Tässä ollaan nyt jännän äärellä. Mikähän määrä allekirjoituksia riittää Sinin ja Suvin paluuseen?
Ei palaa, lopetukseen ellei usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. On siinä ihmisillä pokkaa syyllistää työntekijöitä siitä, että he haluavat pystyä tekemään töitään. Jos itse olisin tuolla koira-allerginen, hommasin käärmeen ja toisin sen töihin.
Minä ottaisin mukaani 15-kiloisen ja todella häijyn, koiria vihaavan kollikissan. Siinäpä istuisivat rakit vaikka siivouskomerossa työpäivän.
Jotain ongelmia tämmösen kirjoittajalla.
Vierailija kirjoitti:
En allekirjoittanut enkä allekirjoita. Kyllä mä olen niiden allergisten puolella.
-eläinallergikko itsekin
Luin jutun ip-läpyskästä. Voiko vielä 2023 olla niin tyhmiä ihmisiä, jotka luulevat eläinallergiasta selviävän joillain lääkkeillä? Olisivatko nämä kommentoijat itse jossain aivosumussa ja tokkurassa mielellään myös työajan jälkeen ja peläten maksan poksahtamista? Eläinallerginenhan joutuu vaihtamaan kaikki eläinpölylle altistuneet vaatteet ja jättämään eläinpölyisessä paikassa olleet tavarat suljettavaan muovipussiin/kannelliseen muovilaatikossa kuistille/eteiseen.
Kysyn ihan mielenkiinnosta, että kuinka moni allergiaton on valmis tekemään nuo samat toimet? Hankkimaan erikseen alusvaatteet ja päällysvaatteet töihin vain siksi, että joku työkaveri saa pitää eläimiään töissä mitä luultavimmin täysin tuntemattomien ihmisten mieliksi?
Vierailija kirjoitti:
Ei koiria työpaikoille.
Demari eläintenvihaaja ekana paikalla 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En allekirjoittanut enkä allekirjoita. Kyllä mä olen niiden allergisten puolella.
-eläinallergikko itsekin
Luin jutun ip-läpyskästä. Voiko vielä 2023 olla niin tyhmiä ihmisiä, jotka luulevat eläinallergiasta selviävän joillain lääkkeillä? Olisivatko nämä kommentoijat itse jossain aivosumussa ja tokkurassa mielellään myös työajan jälkeen ja peläten maksan poksahtamista? Eläinallerginenhan joutuu vaihtamaan kaikki eläinpölylle altistuneet vaatteet ja jättämään eläinpölyisessä paikassa olleet tavarat suljettavaan muovipussiin/kannelliseen muovilaatikossa kuistille/eteiseen.
Kysyn ihan mielenkiinnosta, että kuinka moni allergiaton on valmis tekemään nuo samat toimet? Hankkimaan erikseen alusvaatteet ja päällysvaatteet töihin vain siksi, että joku työkaveri saa pitää eläimiään töissä mitä luultavimm
Tältä planeetalta pitäis muka hävittää luonto ja eläimet teidän päävikasten takia. Helpompi hävittää teidät hullut assholet.
Ei tule ylipäänsä katsottua telkkaria ollenkaan joten tätäkään en ole katsonut, mutta oliko koira/toinen koirista esiintynyt 9 vuotta? Jostain olin lukevinani. Että siinä mielessä ymmärrän kyllä ihmisten harmituksen, kun totuttu telkkarissa aina näkemään.
Koirista oli iloa lukemattomille katsojille. Vanha äitini aina puhuu Pekan koirista. Eikö tuota voisi järjestää mitenkään muuten.
En ole ohjelmaa katsonut, mutta ihan varmana oli iloa katsojille ja paljon.
Vierailija kirjoitti:
650 allekirjoitusta
650 ääliötä jotka eivät osaa lukea.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kansa-vaatii-adressilla-pekka-pouda…
Myös mtv kertoo tuosta adressista. Ei taida sielläkään kaikki hyväksyä koirien lähtöä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eläinallergikko itsekin
Kysyn ihan mielenkiinnosta, että kuinka moni allergiaton on valmis tekemään nuo samat toimet? Hankkimaan erikseen alusvaatteet ja päällysvaatteet töihin vain siksi, että joku työkaver
Ei ole mt-diagnoosia. Astma ja eläinallegiat ovat. Mikseivät YouTuben koiravideot kelpaa sinulle? Todella sivuitymätöntä alkaa haukkua tuntematonta, joka tuo esiin allergikot jokapäiväistä elämää. Kuinka moni terveistä on valmis hankkimaan kaiken pyykkikonetta myöten tuplana?
Melkein 600 allekirjoitusta ja yhden päivän aikana.