Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sini ja Suvi takaisin televisioon!

Vierailija
08.11.2023 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000009976921.html

Joko allekirjoitit addressin ?

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein 600 allekirjoitusta ja yhden päivän aikana. 

Vierailija
62/165 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuota kukaan täysjärkinen allekirjoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo 

Vierailija
64/165 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Säätiedotuksiin koirat eivät kuulu

sen sijaan voisivat esiintyä Pekan kanssa jossain heille suunnitellussa koiraohjelmassa 

Vierailija
65/165 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä katso Pekka Poudan säätiedotusta.

On mukama hauska,no,ei tosiaan ole.

Kyllä on ärsyttävin meteorologi,jo,ei tarvii katsoa poutaa.

Vierailija
66/165 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ollaan nyt jännän äärellä. Mikähän määrä allekirjoituksia riittää Sinin ja Suvin paluuseen? 

Vierailija
67/165 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laittanut mtv päätoimittajalle viestiä

Vierailija
68/165 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

650 allekirjoitusta

Vierailija
69/165 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ollaan nyt jännän äärellä. Mikähän määrä allekirjoituksia riittää Sinin ja Suvin paluuseen? 

Ei palaa, lopetukseen ellei usko.

Vierailija
70/165 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitin! Koirat takaisin!

Vierailija
71/165 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. On siinä ihmisillä pokkaa syyllistää työntekijöitä siitä, että he haluavat pystyä tekemään töitään. Jos itse olisin tuolla koira-allerginen, hommasin käärmeen ja toisin sen töihin.

Minä ottaisin mukaani 15-kiloisen ja todella häijyn, koiria vihaavan kollikissan. Siinäpä istuisivat rakit vaikka siivouskomerossa työpäivän.

Jotain ongelmia tämmösen kirjoittajalla.

Vierailija
72/165 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En allekirjoittanut enkä allekirjoita. Kyllä mä olen niiden allergisten puolella.

-eläinallergikko itsekin

Luin jutun ip-läpyskästä. Voiko vielä 2023 olla niin tyhmiä ihmisiä, jotka luulevat eläinallergiasta selviävän joillain lääkkeillä? Olisivatko nämä kommentoijat itse jossain aivosumussa ja tokkurassa mielellään myös työajan jälkeen ja peläten maksan poksahtamista? Eläinallerginenhan joutuu vaihtamaan kaikki eläinpölylle altistuneet vaatteet ja jättämään eläinpölyisessä paikassa olleet tavarat suljettavaan muovipussiin/kannelliseen muovilaatikossa kuistille/eteiseen. 

Kysyn ihan mielenkiinnosta, että kuinka moni allergiaton on valmis tekemään nuo samat toimet? Hankkimaan erikseen alusvaatteet ja päällysvaatteet töihin vain siksi, että joku työkaveri saa pitää eläimiään töissä mitä luultavimmin täysin tuntemattomien ihmisten mieliksi?

Vierailija
73/165 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei koiria työpaikoille.

Demari eläintenvihaaja ekana paikalla 🤮 

Vierailija
74/165 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En allekirjoittanut enkä allekirjoita. Kyllä mä olen niiden allergisten puolella.

-eläinallergikko itsekin

Luin jutun ip-läpyskästä. Voiko vielä 2023 olla niin tyhmiä ihmisiä, jotka luulevat eläinallergiasta selviävän joillain lääkkeillä? Olisivatko nämä kommentoijat itse jossain aivosumussa ja tokkurassa mielellään myös työajan jälkeen ja peläten maksan poksahtamista? Eläinallerginenhan joutuu vaihtamaan kaikki eläinpölylle altistuneet vaatteet ja jättämään eläinpölyisessä paikassa olleet tavarat suljettavaan muovipussiin/kannelliseen muovilaatikossa kuistille/eteiseen. 

Kysyn ihan mielenkiinnosta, että kuinka moni allergiaton on valmis tekemään nuo samat toimet? Hankkimaan erikseen alusvaatteet ja päällysvaatteet töihin vain siksi, että joku työkaveri saa pitää eläimiään töissä mitä luultavimm

Tältä planeetalta pitäis muka hävittää luonto ja eläimet teidän päävikasten takia. Helpompi hävittää teidät hullut assholet. 

Vierailija
75/165 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ylipäänsä katsottua telkkaria ollenkaan joten tätäkään en ole katsonut, mutta oliko koira/toinen koirista esiintynyt 9 vuotta? Jostain olin lukevinani. Että siinä mielessä ymmärrän kyllä ihmisten harmituksen, kun totuttu telkkarissa aina näkemään. 

Vierailija
76/165 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirista oli iloa lukemattomille katsojille. Vanha äitini aina puhuu Pekan koirista. Eikö tuota voisi järjestää mitenkään muuten. 

Vierailija
77/165 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ohjelmaa katsonut, mutta ihan varmana oli iloa katsojille ja paljon. 

Vierailija
78/165 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

650 allekirjoitusta

650 ääliötä jotka eivät osaa lukea.

Vierailija
79/165 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kansa-vaatii-adressilla-pekka-pouda…

Myös mtv kertoo tuosta adressista. Ei taida sielläkään kaikki hyväksyä koirien lähtöä

Vierailija
80/165 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eläinallergikko itsekin

Kysyn ihan mielenkiinnosta, että kuinka moni allergiaton on valmis tekemään nuo samat toimet? Hankkimaan erikseen alusvaatteet ja päällysvaatteet töihin vain siksi, että joku työkaver

Ei ole mt-diagnoosia. Astma ja eläinallegiat ovat. Mikseivät YouTuben koiravideot kelpaa sinulle? Todella sivuitymätöntä alkaa haukkua tuntematonta, joka tuo esiin allergikot jokapäiväistä elämää. Kuinka moni terveistä on valmis hankkimaan kaiken pyykkikonetta myöten tuplana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi