Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sini ja Suvi takaisin televisioon!

Vierailija
08.11.2023 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000009976921.html

Joko allekirjoitit addressin ?

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-Sanomissa hyvä kirjoitus, linkatkoon kuka osaa.

Vierailija
162/165 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas palstalla koiravihaajia. Koirat pysyy kotona.  Johan asia on niin päätetty.Ei kannata enää jauhaa tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla koirat pääsee jopa ravintoloihin.Suomessa suhtautuminen on tunnetusti nihkeää kun eläimistä kyse. Allergiaoireita saa vaan lähikontaktissa. Onko siellä oikeita koiraallergisia edes?

164/165 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En allekirjoittanut enkä allekirjoita. Kyllä mä olen niiden allergisten puolella.

-eläinallergikko itsekin

MINÄ, MINÄ, MINÄÄÄÄÄÄÄ. HÄPEÄ.

Vierailija
165/165 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Pekan vaimo nyt ärähdellyt koiriensa puolesta somessa? Koira on ilmeisesti masentunut kun ei pääse enää töihin. Kuittasi myös että "minäkin otan allergia-aikaan lääkkeeni". Allergisena voin sanoa että tuo kuitti alkoi hatuttamaan. Minäkin otan koivujen kukinnan aikaan lääkkeeni ja kyllä ne tosiaan ovat vähän kurjat viikot, koska allergialääkkeet väsyttävät aika tavalla. Ei olisi kiva joutua ottamaan lääkkeitä päivittäin siksi että koira masentuu kun ei pääse telkkariin. Joko tässä on jotain muutakin taustalla tai sitten Pekka vaimoineen on todella empatiakyvyttömiä.

Pikkasen eri asia ottaa allergialääkettä muutamia viikkoja pahimpaan siitepölyaikaan. Eläinallergisena pitäisi sitten vetää ympäri vuoden, vain siksi että joku koira on niin kiva työpaikalla. Eikö esim. allergia ja astmaliitto voisi tulla tästä asiasta esille. Ihmisillä on kumma käsitys a

Allergioita on myös eritasoisia. Joku saa astmakohtauksen ja poskiontelotulehduksen koirakylässä vieraillessaan. Siinä ei mitkään allergialääkeet auta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi