Sini ja Suvi takaisin televisioon!
https://www.is.fi/viihde/art-2000009976921.html
Joko allekirjoitit addressin ?
Kommentit (165)
Vielä ku sais Pekan pois ruudusta nii ois hyvä.
Ihmetytti, että miten ne allergiat tupsahti nyt kun koira Sini on ollut jo vuosikausia Pekan mukana? Moniin ohjelmiin on vierailijat tuoneet koiransa mukana tv- studiolle, joten niillekin tulee sitten stop. Mikä mahtaa oikeasti olla syy koirakieltoon? Epäilyttää.
Ensinnäkin, media hakee lööppejä.
Toiseksi, työpaikat voisivat hoitaa sisäiset asiat ja keskustelut työpaikalla eikä julkisuudessa.
Joskus jostain asiasta on puhuttu ja pidetty hyvänä asiana, tilanne muuttuu mahdollisten työntekoon vaikuttavien tekijöiden vuoksi, kuten allergiat niin sitten sovitaan töissä toinen ratkaisu. Ei kerro hyvää työpaikan työilmapiiristä julkinen asioiden auki repiminen.
Mitäs, jos MTV:kin keskittyisi selvittämään YT:den vuoksi revittyä ilmapiiriään ihan sisäisesti siellä työpaikalla.
Vierailija kirjoitti:
Ihmetytti, että miten ne allergiat tupsahti nyt kun koira Sini on ollut jo vuosikausia Pekan mukana? Moniin ohjelmiin on vierailijat tuoneet koiransa mukana tv- studiolle, joten niillekin tulee sitten stop. Mikä mahtaa oikeasti olla syy koirakieltoon? Epäilyttää.
Onko sillä väliä? Voi olla että kyse on allergiasta tai sitten ei. Jos ei ole, allergioihin vetoaminen on poliittisesti korrekti tapa ilmoittaa että nyt ne koirat vi t t uun studiolta viimeinkin.
Koirat työpaikalla ovat ok jos jokaikinen työntekijä on asian kanssa 100% ok. Jos yksikin ei ole, koirat pysyvät kotona (tai vaikka koirapäiväkodeissa vai mitä ne nyt ovatkaan).
Onko aamu tv 3 naamat vaihtunu.Enole kattonu vähään aikaan ,kuka siellä nyt noin allergisoi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä katselen mielelläni koiria. Ja miten se allergia tuli nyt vasta?? Joku ei tainnut tykätä jos Pekka toi molemmat koirat studioon.
Minä taas katselen mielelläni kirahveja. Kyllä sellainen pitää saada mukaan säätä näytettäessä!
Vierailija kirjoitti:
Onko aamu tv 3 naamat vaihtunu.Enole kattonu vähään aikaan ,kuka siellä nyt noin allergisoi?
Pöljä. Siellä työskentelee lukuisia muitakin ihmisiä kuin "naamat".
Olen nähnyt niin paljon näitä tekoallergisia, että mielestäni adressi on ihan aiheellinen
Vierailija kirjoitti:
Nythän ne kaikki ovat samassa tilassa. Näin ei ollut ennen, ja voihan se olla joku uusi työntekijä tai sitten koirista on vaan valitettu ja tämä nyt annettu tekosyyksi. Kyllä ihmisten pitää saada tehdä töitä ihan rauhassa ilman koiria jaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä on uusittu työtiloja. Kaikki ovat nyt avotilassa ja Pekan paikka on ilmeisesti avotilan keskellä. Eli nuo ihmiset eivät ole aiemmin altistuneet koirille noin paljon.
Sinällään : pitääkö koita kieltoon olla edes terveydellinen syy? Työpaikka on kuitenkin kaikkien yhteinen ja jos eivät jostain syystä koirista pidä toimistolla, niin sitä pitäisi kuunnella. Koirahan ei välttämättä toimistolle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt niin paljon näitä tekoallergisia, että mielestäni adressi on ihan aiheellinen
Jos jotain ei koirat miellytä työpaikassa, niin ei siihen edes mitään allergioita tarvita, että ne heitään pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Voit pyyhkiä perseesi tuolla adressilla.
Yleistäjälle vielä: Minä tunnen paljon kaltaisiani koiranomistajia, jotka ovat fiksuja ja toimivat oikein. Tunnen myös todellisia koiranvihaajia. Olen nähnyt kun pientä koiraa on menty potkimaan. Tunnen myös yhden eläinsuojeluvalvojan, jonka kanssa selvittelin yhtä eläinrääkkäystapausta todistajan ominaisuudessa, kun olin tietoinen tästä henkilöstä ja hänen koirastaan, jota kohteli kaltoin.
Silti en yleistä, missään kategoriassa. Pentutehtailijat ja muut sairaat se sijaan voi yleistää, kun ovat rikollisia, ne sitten myös erikseen. Vankilatuomiot.
Eli koiria on monenlaisissa olosuhteissa. Kaikki eivät ole huonoja eläintenpitäjiä. Tässä kyseisessä asiassa, mitä Poutaan tulee, on kyse ihmisten vinoutuneesta ja itsekkäästä luonteesta, eikä järjellä näytä olevan mitään tekemistä tuollaisten adressien kanssa.
(Lainaus ei onnistu)
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit lukenut aiheesta, niin tietäisit, että syy on uudet toimitilat.
Vierailija kirjoitti:
Lue uutiset. Vaihtoivat uuteen toimipaikkaan, jossa meteorogeilla ei ole erillisiä työhuoneita. Kukaan työntekijä ei pääse niitä koiria pakoon. MTV:n työsuojeluvaltuutettu on lepsuillut kaikki ne vuodet. Eihän työpaikoilla saa enää röökatakaan. Vierailijoiden koirien käynnit ovat eri asia kuin koko työvuoron työpaikalla olevat koirat. Sairastuneet voisivat haastaa Pekka Poudan oikeuteen. Hän on altistanut kaikki kollegansa. Jokaisella työntekijällä on oikeus tehdä työtään ilman vaaraa allergisoitumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä katselen mielelläni koiria. Ja miten se allergia tuli nyt vasta?? Joku ei tainnut tykätä jos Pekka toi molemmat koirat studioon.
Minä taas katselen mielelläni kirahveja. Kyllä sellainen pitää saada mukaan säätä näytettäessä!
Tässähän olisi ollut Ähtärin pandaongelmaan ratkaisu; Maikkarille ja studioon oma rakennus niille, josta koko päivä tv-lähetystä. Ehkä Särkänniemen delfiinitkin olisi saatu mahtumaan jotenkin alueelle altaisiin.
Onko Poudan koirien nimet todellakin Suvi ja Sini?!?
Vierailija kirjoitti:
Onko Poudan koirien nimet todellakin Suvi ja Sini?!?
Mitä vikaa nimissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit lukenut aiheesta, niin tietäisit, että syy on uudet toimitilat.
Jossain videolla esiteltiin muuton aikoina näitä uusia tiloja. Pelkkää tiivistä avokonttoria.
Taitavat ennustaa paremmin kuin Pekka, luvattoman usein kun ennustaa päin peetä.