Sini ja Suvi takaisin televisioon!
https://www.is.fi/viihde/art-2000009976921.html
Joko allekirjoitit addressin ?
Kommentit (165)
En ikinä katso Pekka Poudan säätiedotusta.
On mukama hauska,no,ei tosiaan ole.
En tiennytkään, että piskitkin osaavat ennustaa säätä. Ihan hyvä vaan, että pysyvät kotona.
Aina vaihdoin kanavaa kun ne rakit pyöri ruudussa.
Kuka on noin idiootti? Joku mummeliko niitä karvaperseitä ruutuun kaipaa? Ei ole ilmeisesti ennen koiria nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin että jokainen joka on tota mieltä "allergiset ottakoon lääkettä tai hakeutukoon muualle töihin" saisi kokea se mitä on olla allerginen ja miten allergialääke vaikuttaa. Ei se ole mikään maaginen taikanappula millä allergia ja kaikki oireet katoaa. Olen itse pölyallergisena joutunut olemaan kokolattiamattopaikassa töissä hetken aikaa (remontin myötä uusissa tiloissa toi matto) ja kyllä siinä ne allergialääkkeet väsyttää ja silmät ja nenä on aivan saharaa ja päivän päätteeksi on aivan naatti ja niistää verta. Onneksi sain itse vaihtaa toiseen toimipisteeseen töihin jossa tollasta pölymattoa ei ole.
Ja lisäksi kun ne allergialääkkeet eivät välttämättä poista oireita kokonaan tai koko päiväksi. Niitä kun ei voi napsia sitä mukaa, kun oireet palaavat, vaan yleensä antihistamiineissa on 1 tabletti päivässä -annostus.
Mulla 30 v kokemus allergioista ja astmasta. Astma pysyy tasapainossa jatkuvalla lääkityksellä. Silti saan oireita esim. koirista ja kissoista jos oleskelen niiden kanssa sisätiloissa. En ole huomannut esim. työkavereiden, joilla eläimiä vaatteiden aiheuttavan oireita. Joskus harvoin, kun menen paikkaan jossa tiedän olevan esim. kissan tai koiran otan Zyrtecin. Lääke väsyttää paljon ja en voi mitenkään niitä napsia säännöllisesti.
MTV on yhtiö, joka päättää ihan itse asioistaan. Siihen ei typeryksien adressit vaikuta.
Oikein! Uskomatonta, että jotkut saavat muiden elämiin vaikuttaa. Toiselle voi olla tärkeä henkireikä, että voi tuoda koiran työpaikalle. Saati sitten mitä käytännön hankaluuksia aiheuttaa, jos ne pitää kotiin jättää, varsinkin jos eivät ole tottuneet yksin siellä olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Oikein! Uskomatonta, että jotkut saavat muiden elämiin vaikuttaa. Toiselle voi olla tärkeä henkireikä, että voi tuoda koiran työpaikalle. Saati sitten mitä käytännön hankaluuksia aiheuttaa, jos ne pitää kotiin jättää, varsinkin jos eivät ole tottuneet yksin siellä olemaan.
:D :D
Eiköhän Pouta pysy hengissä vaikka koirat eivät töihin mukaan tulekaan. Jos ihminen on siinä kunnossa että koirien tuominen työpaikalle on henkireikä, hän tuskin on työkunnossa koirien kanssa tai ilman.
Ja se ei ole muiden ihmisten ja työnantajan ongelma miten kukakin kouluttaa koiransa olemaan yksin. Valtaosalta se onnistuu hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Se on Pekan henkilökohtainen ongelma. Ei työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Pekan vaimo voi hoitaa koiria kotona, ei ne yksin siellä olisi.
Miksi tuollaisesta pitää uutisoida? Tuon kirjoittaja ei selvästikään ole edes täysjärkinen.
Kyllä mä katselen mielelläni koiria. Ja miten se allergia tuli nyt vasta?? Joku ei tainnut tykätä jos Pekka toi molemmat koirat studioon.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä katselen mielelläni koiria. Ja miten se allergia tuli nyt vasta?? Joku ei tainnut tykätä jos Pekka toi molemmat koirat studioon.
Kukaan ei ole kieltänyt katsomasta koiria. Loppu taas ei kuulu sulle vittuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. On siinä ihmisillä pokkaa syyllistää työntekijöitä siitä, että he haluavat pystyä tekemään töitään. Jos itse olisin tuolla koira-allerginen, hommasin käärmeen ja toisin sen töihin.
Minä ottaisin mukaani 15-kiloisen ja todella häijyn, koiria vihaavan kollikissan. Siinäpä istuisivat rakit vaikka siivouskomerossa työpäivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja. On siinä ihmisillä pokkaa syyllistää työntekijöitä siitä, että he haluavat pystyä tekemään töitään. Jos itse olisin tuolla koira-allerginen, hommasin käärmeen ja toisin sen töihin.
Minä ottaisin mukaani 15-kiloisen ja todella häijyn, koiria vihaavan kollikissan. Siinäpä istuisivat rakit vaikka siivouskomerossa työpäivän.
Nauroin ajatukselle. :D Minäkin toisin kissani töihin jos kollegat alkaisivat raahata sinne koiriaan. Olisi hauskaa seurata sitä sirkusta. Jos koira tulisi liian lähelle, käyttäisin väkivaltaa kissaani suojellakseni. Tosin kissa varmaan hoitaisi sen itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Pekka on aikuinen ihminen ja hänellä on oma perhe sekä läheiset. Hän ei kaipaa sinun kusista "huolenpitoa" pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä luoja, voiko tämä olla totta enää. :D
Koiraihmiset ovat kyllä sekopäisintä sakkia maan päällä.
Älä nyt viitsi yleistää! Taitavat olla ihan koirattomia mummoja ja joitain pissiksiä, joiden mielestä ne rakit on niin söpöjä, että jonkun pitäisi irtisanoutua. Nuori on typerä ja lapsellinen ja vanhus dementtinen. Lisäksi tulevat mielenterveyspotilaat, jotka jankuttavat jotain noin älytöntä.
Itselläni on kaksikin koiraa, ja eivät takuuvarmasti ole kenenkään riesana missään. Kakat kerään ja tarjoan muillekin pusseja, jos näen, että koiran jätökset meinaa jäädä jalkakäytävälle. Olen täysin tuollaista koirien työpaikoille rahtausta vastaan. Ihminen tulee aina ennen eläintä.
Pekan pitäisi nyt antaa oma lausuntonsa ja pyytää ihmisiä rauhoittumaan. Todella noloon asemaan saattaa oman työkaverinsa, vai kuinka paljon heitä onkaan. Hävytön ihminen, jos ei reagoi mitenkään. On se saanut esiintyäkin jo liian monta vuotta, on jo kuin Euroopan omistaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvä luoja, voiko tämä olla totta enää. :D
Koiraihmiset ovat kyllä sekopäisintä sakkia maan päällä.
Älä nyt viitsi yleistää! Taitavat olla ihan koirattomia mummoja ja joitain pissiksiä, joiden mielestä ne rakit on niin söpöjä, että jonkun pitäisi irtisanoutua. Nuori on typerä ja lapsellinen ja vanhus dementtinen. Lisäksi tulevat mielenterveyspotilaat, jotka jankuttavat jotain noin älytöntä.
Itselläni on kaksikin koiraa, ja eivät takuuvarmasti ole kenenkään riesana missään. Kakat kerään ja tarjoan muillekin pusseja, jos näen, että koiran jätökset meinaa jäädä jalkakäytävälle. Olen täysin tuollaista koirien työpaikoille rahtausta vastaan. Ihminen tulee aina ennen eläintä.
Pekan pitäisi nyt antaa oma lausuntonsa ja pyytää ihmisiä rauhoittumaan. Todella noloon asemaan saattaa
Kyllä yleistän, vaikka tiedän että poikkeuksiakin on (kuten sinä). Viikoittain näen miten ne pas ka t jäävät ihmisiltä keräämättä, ja koira päästetään joko minun tai kissani lähelle kysymättä sekoilemaan. Monet kulkevat koiraa narussa raahaten ja oma katse kiinni älypuhelimessa, jolloin koira poukkoilee lähelle ohikulkijaa eikä omistaja tee mitään asialle. Oikeasti, koirat tuovat varmasti iloa elämään mutta omien havaintojeni mukaan niitä hankkivat tietynlaiset ihmiset.
Ja lisäksi kun ne allergialääkkeet eivät välttämättä poista oireita kokonaan tai koko päiväksi. Niitä kun ei voi napsia sitä mukaa, kun oireet palaavat, vaan yleensä antihistamiineissa on 1 tabletti päivässä -annostus.