Mitä te muut työttömät teette päivät?
Alkaa käymään ihan työstä tämä sohvalla makoilu. Työpaikkojakaan ei voi hakea 24/7. Telkkaristakin tulee vaan 90 päivää morsiamena, Simpsoneita tai huutokauppakeisaria. Niin ja burgerimiegiä. Mitä oikeasti aikaa vievää tekemistä keksisi?
Kommentit (40)
Urheile ja kehitä ittees, työttömyys ei tarkoita sitä että sohvalla pitää makaa päivät
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo sohvaa.
Oliko tämä vastaus siihen, mitä teet?
Miten ihmeessä elämäsi voi olla noin tylsää? Et harrasta mitään, et näe kavereita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo sohvaa.
Oliko tämä vastaus siihen, mitä teet?
jo mäkään en voi makoilla sohvalla ja syljeskellä kattoon, mutta ei ole sohvaa 😑
Mitä teit vapaa-ajalla silloin kun olit töissä?
Makaan,masennun,nukun,syön ja taas nukun.
Kalastan keväästä syksyyn. Talvellakin jos on hyvät ilma niin käyn siikaa ongimassa usein. Siinä menee 4-6 tuntia kun istuu rannalla.
Kuntoilen ja pelaan pleikkaria myös.
treenaaminen, luontoretket metsään, valokuvaaminen, videopelit, uusien taitojen opettelu ja kiinnostavien asioiden opiskelu,
Juon rauhassa aamukahvit, sen jälkeen käyn lenkillä, jumppaan, syön lounasta, käyn suihkussa, luen kirjaa, teen palapeliä, koodaan, pelaan pleikkarilla, palstailen, neulon, käyn ruokakaupassa tai kirjastossa, teen päivällistä, siivoan, pesen pyykkiä, venyttelen, teen rentoutumisharjoituksia, katson tv-ohjelmia, hoidan huonekasveja.
Ei ole vielä käynyt aika pitkäksi kertaakaan, kohta vuoden olen ollut kotona.
Mitä ihmiset nyt puuhailee vapaa-aikanaan.
Olen miettinyt, että alkaisinko juopottelemaan. Sitä kai minulta odotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Juon rauhassa aamukahvit, sen jälkeen käyn lenkillä, jumppaan, syön lounasta, käyn suihkussa, luen kirjaa, teen palapeliä, koodaan, pelaan pleikkarilla, palstailen, neulon, käyn ruokakaupassa tai kirjastossa, teen päivällistä, siivoan, pesen pyykkiä, venyttelen, teen rentoutumisharjoituksia, katson tv-ohjelmia, hoidan huonekasveja.
Ei ole vielä käynyt aika pitkäksi kertaakaan, kohta vuoden olen ollut kotona.
Ja haluaisin töihin, mutta työnantajat eivät halua minua.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä elämäsi voi olla noin tylsää? Et harrasta mitään, et näe kavereita?
Ei ole varaa harrastaa ja kavereita ei enää ole samalla paikkakunnalla.
Elän ja nautin erilaisesta elämäntilanteesta ja teen asioita mitä ei voinut kun oli tiiviissä työelämässä ja aika väsynyt kotiin tullessa.
Esimerkiksi: Hoidan itseäni. Käyn kaikessa rauhassa aamusuihkussa, meikkaan ja laitan hiukset kampaukselle (koska ei ole kiire). Aamukahvihetki on ylellisyyttä ja ihan parasta aamuissa. Saatan käydä kävelyllä luonnossa, kirjastossa, soitan ystävälle, vastaan meileihin ajatuksella.Mietin mitä laittaisin ruoaksi kun mies tulee töistä. Siivoan, pesen pyykkiä, käyn kaupassa (kiireettä tarkastellen valikoimaa ja tarjouksia) valmistan hyvää kotiruokaa joka on valmiina miehen tullessa töistä.
Toki taloudessa täytyy erilailla miettiä ostoksia kun ei ole enää tilipäivää.
Mutta parisuhde kukoistaa ja olen positiivinen taas, sellainen kivan seesteisen oloinen pitkästä aikaa,ja mies vaikuttaa tosi onnelliselta. Voisin jäädä kotivaimoksi ihan kevyesti mutta uskon että pikapuoliin työlllistyn, ja ellen, niin tämäkin asiantila on täyttä elämää ja nautin tästä.
Terkut kaikille samassa tilanteessa, eli vailla työtä, oleville!
Käyn pitkillä kävelyillä. Eilen tuli 22 000 askelta. Mutta siinäpä ne tekemiset onkin. Tylsää.
Opiskelen nettikursseilla koodaamista, ulkoilen paljon koirani kanssa ja nautin vapaa-ajasta. Taustallani täystyöllistyminen olisi suoranainen ihme mutten minä sitä tavoittelekaan
Samaa mitä työllinen tekee vapaalla ollessaan, mutta enemmän.
Alku jonkun kokkarin mustamaalaamisyritys- työtönkö voi vain sohvalla katsoa telkkaria!
kaikkee kivaa