Asuuko kukaan muu perheensä kanssa mummonmökissä?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki asuvat mummonmökissä, sehän on selvää. Mörskä on uusi trendi.
Minkä ihmeen takia pitää aina vinoilla? Miksi ei ahtaasti asumisesta voi puhua asiallisesti?
Minä asun. Tosin meitä on vain kaksi ja mökkimme on isossa kaupungissa. Ja mörskää se ei ole nähnytkään, vaan on juuri peruskorjattu.
Mekin asutaan entisessä mökissä, nyt se on rekisteröity omakotitaloksi.
Ja on koettu turhaksi remontoida.ap
Ei mummonmökissä, mutta rivarissa ahtaasti kaksiossa. Esikoisella on makuuhuone, kahdella nuoremmalla olohuone, minä nukun keittiössä. Näin riittää yhden ihmisen palkkatulot vuokraan, ruokaan, vaatteisiin jne eikä tukia tarvita. Säästöönkin jää.
Naapurin yhden vauvan yh, joka ei ole koskaan työtä tehnyt asuu isommassa kämpässä eli kolmiossa. Vauvalla oma huone, äidillä oma huone. Yhteiskunnan piikkiin.
Asun kaupunkiyksiössä, mutta kai tätä voi neliöidensä (38 m2) perusteella sanoa mummonmökiksi?
No mummolta minä tämän aikanaan ostin, kai tämä sitten on mummonmökki. Rintamamiestalo 2 km keskustasta. 5h+k+khh+ph+s. Toki me tämä remontoitiin ennen muuttoa.
Vierailija kirjoitti:
No mummolta minä tämän aikanaan ostin, kai tämä sitten on mummonmökki. Rintamamiestalo 2 km keskustasta. 5h+k+khh+ph+s. Toki me tämä remontoitiin ennen muuttoa.
Tuohan on rintamamiestalo.
Meillä ei ole omakotitalo, mutta asutaan miehen ja kahden lapsen kanssa kaksiossa. Meidän taloyhtiössä on muitakin lapsiperheitä, jotka asuvat vastaavassa asunnossa.
Ei. En näe pointtia runnoa kuutta ihmistä ja kahta koiraa 40 neliöön.
Aikoinaan ostin mummon mökin. Esikoinen asuu siinä nyt. Ehkä joskus sitten palaan juurilleni.
Kaikki asuvat mummonmökissä, sehän on selvää. Mörskä on uusi trendi.