Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikää 39v ja tuntuu, että elämä ohi. Aina väsyttää, nuorin lapsikin jo koulussa. Minua ei tarvita esim ulkoiluun,mitä nyt?

Vierailija
06.11.2023 |

Nukuin töiden jälkeen 2,5h päiväunet. Joka päivä väsyttää.

Nuoruus ja kauneus mennyt. Mitä tästä mitään on, kuin olla lapsille lompakkona? Syöminen lohduttaa.

Mies katsoo puhelintaan se 6h päivä kuulokkeet päässä.

N vm84

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole hyvä. Jos on lapsia, jos ei ole lapsia, jos haluaa lapsia, jos ei halua lapsia... Todella ikävään sävyyn vauva-palstalla puhutaan lasten hankkimisesta nukkeleikkinä ja porsimisena. Mistä kaikki paha olo kumpuaa? Ja ihan turha vetää nyt hallitusta tms. tähän, ennemmin on kyse persoonallisuushäiriöistä ja puhtaasta ilkeydestä.

Vierailija
62/89 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikinä ei ole hyvä. Jos on lapsia, jos ei ole lapsia, jos haluaa lapsia, jos ei halua lapsia... Todella ikävään sävyyn vauva-palstalla puhutaan lasten hankkimisesta nukkeleikkinä ja porsimisena. Mistä kaikki paha olo kumpuaa? Ja ihan turha vetää nyt hallitusta tms. tähän, ennemmin on kyse persoonallisuushäiriöistä ja puhtaasta ilkeydestä.

Ei siitä kannata välittää, se on incelien huutelua kun tietävät ettei heillä oikeasti ole mitään päätösvaltaa edes sen suhteen haluavatko lapsia vai eivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siitä kannata välittää, se on incelien huutelua kun tietävät ettei heillä oikeasti ole mitään päätösvaltaa edes sen suhteen haluavatko lapsia vai eivät.

Jos lakkaamme välittämästä tahallisesta ilkeydestä, hyväksymme kiusaamisen. Kiusaamisen kouluissa, työpaikoilla jne. Näytämme lapsille esimerkkiä siitä, miten on ok puhua toisille ihmisille. 

Vierailija
64/89 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit lapsia?

Ihmisiä on jo liikaa, joutuu pelkäämään kuolemaa ja seuraamaan kun ympärillä ihmiset ikäkriiseilevät hädissään. Ainoa keino pitää itsensä järjissään on pysyä kiireisenä esim. lisääntymällä, jolloin ulkoistaa ongelman seuraavalle.

Muuta vaihtoehtoa ei enää ole kuin kuolla ja se on pelottavaa. Syntymättömyys olis ollut kiva.

Mä ainakin olen todella onnellinen että synnyin. En pelkää kuolemaa. Nautin elämästä niin kauan kun se kestää ja teen elämästä mahdollisimman hyvän muille ihmisille. Olen työssäni elämäni aikana auttanut tuhansia ihmisiä. Miten sinä olet käyttämässä ainutkertaisen elämäsi? Jokainen kuolee joskus mutta ihmisten hyvät teot ja niiden seuraukset elävät niin kauan, kuin ihmiskunta on olemassa. 

Vierailija
65/89 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki maailman menestyneimmät ihmiset ovat hengellisyyden harjoittajia. Katso vapaamuurareita ja muita henkilöitä todella korkeissa asemissa maailmassa jne. Jos kuvittelee että omat ajatukset ovat ne, mitkä määrittelee todellisuuden, on todella väärässä.

Vierailija
66/89 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mennyt kauneus haittaa sinua, niin suosittelen aloittamaan projektin joka lisää kauneutta. Perehdy ihonhoitoon, käy kauneushoitoloissa ja kampaamossa, treenaa ja syö terveellisesti, pukeudu kauniisiin vaatteisiin. Nelikymppisenäkin voi olla tyrmäävän upea, mutta ylipainoinen verkkarimamma ei sellainen ole..

N42

Mutta kun se on säälittävän näköistä,kun yli 40v nainen yrittää olla hot. 

Ap

Vierailija
67/89 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämän ehdottomasti paskinta aikaa oli kun olin parikymppinen. Nyt taas elämä parhaimmillaan. Mutta kukin tyylillään.

N42

Mullakin oli vaikea vaihe, varmaankin kriisi parikymppisenä. Nyt 40+ ja seesteisempää. Mielestäni nuoruutta ihannoidaan liikaa, tai ehkäpä siksi kun aika kultaa muistot.

Vierailija
68/89 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mennyt kauneus haittaa sinua, niin suosittelen aloittamaan projektin joka lisää kauneutta. Perehdy ihonhoitoon, käy kauneushoitoloissa ja kampaamossa, treenaa ja syö terveellisesti, pukeudu kauniisiin vaatteisiin. Nelikymppisenäkin voi olla tyrmäävän upea, mutta ylipainoinen verkkarimamma ei sellainen ole..

N42

Ap

Upealta näyttäminen ei tarkoita leikeltyjä kasvoja, räikeitä meikkejä tai tyrkkyä pukeutumista.

Vierailija
69/89 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Ap

Upealta näyttäminen ei tarkoita leikeltyjä kasvoja, räikeitä meikkejä tai tyrkkyä pukeutumista.

Martina on upea yli 40v nainen,mutta esim Anna Saivosalmi näyttää+55v

Ap

Vierailija
70/89 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit lapsia?

Ihmisiä on jo liikaa, joutuu pelkäämään kuolemaa ja seuraamaan kun ympärillä ihmiset ikäkriiseilevät hädissään. Ainoa keino pitää itsensä järjissään on pysyä kiireisenä esim. lisääntymällä, jolloin ulkoistaa ongelman seuraavalle.

Muuta vaihtoehtoa ei enää ole kuin kuolla ja se on pelottavaa. Syntymättömyys olis ollut kiva.

Mä ainakin olen todella onnellinen että synnyin. En pelkää kuolemaa. Nautin elämästä niin kauan kun se kestää ja teen elämästä mahdollisimman hyvän muille ihmisille. Olen työssäni elämäni aikana auttanut tuhansia ihmisiä. Miten sinä olet käyttämässä ainutkertaisen elämäsi? Jokainen kuolee joskus mutta ihmisten hyvät teot ja niiden seuraukset elävät niin kauan, kuin ihmiskunta on olemassa. 

Ennen nautin,kun oli kaikkea mitä odottaa. 

Nyt sitä on huomaamaton miehille, mitään säpinää ei tule enää koskaan olemaan.

Sama kakkaa päivästä toiseen,samat naama,ei mitään uutta himoa. Olisi edes kaveri,tai joku super ulospäin suuntautunut Gay ystävä. Ne elää.

Ap

Vierailija
71/89 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 43 ja tämähän on just ihaninta aikaa! Lapset on jo isoja eikä tarvitse mua koko aikaa. Nuorempi on alakoulussa, vanhempi lukiossa. Pääsen elämässä jo tosi helpolla eikä tarvitse miettiä lapsenhoitokuvioita, jos haluaa käydä miehen kanssa vaikka syömässä/keikalla. Lainat maksettu ja rahaa on. 

Vierailija
72/89 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 43 ja tämähän on just ihaninta aikaa! Lapset on jo isoja eikä tarvitse mua koko aikaa. Nuorempi on alakoulussa, vanhempi lukiossa. Pääsen elämässä jo tosi helpolla eikä tarvitse miettiä lapsenhoitokuvioita, jos haluaa käydä miehen kanssa vaikka syömässä/keikalla. Lainat maksettu ja rahaa on. 

Sama tilanne että pääsen elämässä jo tosi helpolla eikä tarvitse miettiä lapsenhoitokuvioita, jos haluaa käydä vaikka syömässä/keikalla. Lainoja ei ole ja rahaa on. 

N30

Vierailija
73/89 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit lapsia?

Mä ainakin olen todella onnellinen että synnyin. En pelkää kuolemaa. Nautin elämästä niin kauan kun se kestää ja teen elämästä mahdollisimman hyvän muille ihmisille. Olen työssäni elämäni aikana auttanut tuhansia ihmisiä. Miten sinä olet käyttämässä ainutkertaisen elämäsi? Jokainen kuolee joskus mutta ihmisten hyvät teot ja niiden seuraukset elävät niin kauan, kuin ihmiskunta on ol

Ennen nautin,kun oli kaikkea mitä odottaa. 

Nyt sitä on huomaamaton miehille, mitään säpinää ei tule enää koskaan olemaan.

Sama kakkaa päivästä toiseen,samat naama,ei mitään uutta himoa

Sitten pitäisi luoda asioita, joita odottaa. Harrastuksen aloitus kuulostaa kliseeltä, mutta itse sitä kautta havahduin siihen, että nyt on oikeasti aikaa keskittyä minuun itseeni.

Ulkonäköönkin voi alkaa panostaa, ajattelin itse varata elämäni ensimmäisen käynnin kosmetologille. 

Ja kuten jo aiemmin mainittu, jos koko ajan on kova väsymys päällä, niin käynti lääkärille.  

Vierailija
74/89 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit lapsia?

Mä ainakin olen todella onnellinen että synnyin. En pelkää kuolemaa. Nautin elämästä niin kauan kun se kestää ja teen elämästä mahdollisimman hyvän muille ihmisille. Olen työssäni elämäni aikana auttanut tuhansia ihmisiä. Miten sinä olet käyttämässä ainutkertaisen elämäsi? Jokainen kuolee joskus mutta ihmisten hyvät teot ja niiden s

Mikä harrastus olisi hyvä? Liikunnasta en välitä, opiskella en uskalla missään ryhmässä.

Ap

Vierailija
75/89 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko y fans. 

Mummotkin tienaa, esim Susanna Penttilä 

Vierailija
76/89 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit lapsia?

Mä ainakin olen todella onnellinen että synnyin. En pelkää kuolemaa. Nautin elämästä niin kauan kun se kestää ja teen elämästä mahdollisimman hyvän muille ihmisille. Olen työssäni elämäni aikana auttanut tuhansia ihmisiä. Miten sinä olet käyttämässä ainutkertaisen elämäsi? Jokainen

Mikä harrastus olisi hyvä? Liikunnasta en välitä, opiskella en uskalla missään ryhmässä.

Ap

En minä voi tietää, mikä harrastus olisi kiinnostava juuri sinulle. Itselleni se on kuntosali, luontoretket ja neulominen.

Aloita jostain. Mitä olet nuorempana ennen lapsia harrastanut, tai sitten työväenopiston ohjelmisto auki ja selaamaan.

Vierailija
77/89 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit lapsia?

Mä ainakin olen todella onnellinen että synnyin. En pelkää kuolemaa. Nautin elämästä niin kauan kun se kestää ja teen elämästä mahdollisimman hyvän muille ihmisille. Olen työssäni elämäni aikana auttanut tuhansia ihmisiä. Miten sinä olet

Enne lapsia;

Yökerhoja ja juomista, joskus satunnaisia huum e kokeiluja. Ei ole enää ajankohtaista. Ap

Vierailija
78/89 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta 

Vierailija
79/89 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi ihan omaan elämään keskittyminen?

N39

Vierailija
80/89 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko masennus? Väsymys voi myös olla oire anemiasta tai varhaisvaihdevuosista. Mene ihmeessä lääkäriin.