Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikää 39v ja tuntuu, että elämä ohi. Aina väsyttää, nuorin lapsikin jo koulussa. Minua ei tarvita esim ulkoiluun,mitä nyt?

Vierailija
06.11.2023 |

Nukuin töiden jälkeen 2,5h päiväunet. Joka päivä väsyttää.

Nuoruus ja kauneus mennyt. Mitä tästä mitään on, kuin olla lapsille lompakkona? Syöminen lohduttaa.

Mies katsoo puhelintaan se 6h päivä kuulokkeet päässä.

N vm84

Kommentit (89)

Vierailija
21/89 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämän ehdottomasti paskinta aikaa oli kun olin parikymppinen. Nyt taas elämä parhaimmillaan. Mutta kukin tyylillään.

N42

Vierailija
22/89 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten useamman lapsen vanhemmat voi olla a) 2,5 h päikkäreillä, tai b) 6h kännykällä? :O Ettekö kokkaa lapsille? Tee ilta- ja välipaloja? Vie harrastuksiin, auta koulujutuissa? Tee kotitöitä?

Lapset menee itse harrastuksiin,niitäkin ohjattuna kaikilla vain 1 x vko. Tottakai autan kouluhommissa.

Ruokaa tehdään,mutta koti on sotkuinen, kun kukaan ei viitsi tehdä kotitöitä (koska väsyttää, mies roikkuu puhelimella ja yksin en niitä tee)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/89 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla sentään on ne lapset ja mies.

t. N27, kumpaakaan en tule saamaan ja elämä on jo eletty kun muitakaan läheisiä ihmisiä ei ole.

Miksi et tule saamaan?

Koska koko ajan 30 lähestyy, parin kuukauden päästä olen 28 enkä ole tähän päiväänkään asti tavannut ketään kenelle kelpaisin, niin alkaa ikä pikku hiljaa tulla vastaan. Jos ei ollut ottajia 20-vuotiaana niin tuskinpa enää on.

Tee aloitteita miehille. Miehet ovat paljon helpompia kuin naiset, joten onnistumisprosentti on reilusti suurempi, kuin vastaavanlaisessa tilanteessa olevalla miehellä.

Vierailija
24/89 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, tämä voi tosiaan olla myös ihan mahtava aika elämässä!

Mieti, mitä harrastusta haluaisit kokeilla ja aloita se. Ajattele, sinun ei tarvitse olla 24h vuorokaudesta pelkkä äiti. Sinulla on alkamassa uusi elämänvaihe, yritä nauttia siitä! Yritä saada itsesi töiden jälkeen vaikka lenkille. Syö terveellisesti, käytä D-vitamiinia. Nyt sinulla on aikaa huolehtia (myös) itsestäsi.

En oikeastaan halua kokeilla mitään,koska aina väsyttää.. mikään vapaaehtoinen, ei pakollinen ei kiinnosta. Kauhuelokuvat harrastuksena,voi hyvin katsoa, kun lapset nukkuu. Ja Työ ok,kun siitä saa palkkaa. Ap

Vierailija
25/89 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras elämänvaihe alkamassa ap:llä! 

lepää ensin, sitten ala elää: harrasta, ulkoile, etsi itsesi, nauti!

t. N52v

Vierailija
26/89 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. N27, kumpaakaan en tule saamaan ja elämä on jo eletty kun muitakaan läheisiä ihmisiä ei ole.

Miksi et tule saamaan?

Koska koko ajan 30 lähestyy, parin kuukauden päästä olen 28 enkä ole tähän päiväänkään asti tavannut ketään kenelle kelpaisin, niin alkaa ikä pikku hiljaa tulla vastaan. Jos ei ollut ottajia 20-vuotiaana niin tuskinpa enää on.

Tee aloitteita miehille. Miehet ovat paljon helpompia kuin naiset, joten onnistumisprosentti on reilusti suurempi, kuin vastaavanlaisessa tilanteessa olevalla miehellä.

Harvassa on enää omanikäiset (26-31) sinkkumiehet ja muutenkin tapaan tosi harvoin miehiä muualla kuin töissä. 

Vierailija
27/89 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tule saamaan?

Voi, olet todella väärässä!

Minä olen yli 40-vuotias nainen ja ikinä aiemmin ei olisi ollut yhtä paljon ottajia kuin nyt. Olen kyllä elänyt terveellisesti ja huolehtinut itsestäni mutta en todellakaan pidä itseäni minään kaunottarena. Eikä ole nämä tarjolla olleet miehet mitään hulluja tai luusereita vaan hyviä miehiä. Nytpä sitten seurustelen ja muita hätistelen.

Yritä ajatella vähemmän, että miten kelpaisit. Tee vaan niitä asioita joista aidosti nautit ja joista tulee sinulle hyvä olo, se näkyy uloskin päin.

Vierailija
28/89 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki koira. Pakko lähteä lenkille ja olet taas tärkeä jollekin. 

Vierailija
29/89 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki koira. Pakko lähteä lenkille ja olet taas tärkeä jollekin. 

Tämä. Lapsen voi pölliä myös toiselta lajilta.

Vierailija
30/89 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tule saamaan?

Voi, olet todella väärässä!

Minä olen yli 40-vuotias nainen ja ikinä aiemmin ei olisi ollut yhtä paljon ottajia kuin nyt. Olen kyllä elänyt terveellisesti ja huolehtinut itsestäni mutta en todellakaan pidä itseäni minään kaunottarena. Eikä ole nämä tarjolla olleet miehet mitään hulluja tai luusereita vaan hyviä miehi

Olen iloinen puolestasi ja samaa mieltä siitä että elämänilo näkyy, mutta siinä mielessä tilanteesi on eri että olet sellaisessa elämänvaiheessa että enää ei etsitä sitä ensimmäistä perheenperustuskumppania, vaan ihmistä jonka kanssa on hyvä olla ilman paineita avioliitosta tai perheellistymisestä. Ns. ensimmäiseksi perheenperustamiskumppaniksi alan ensi vuonna olla yksinkertaisesti liian vanha.

Vierailija
31/89 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marraskuussa on tämmöisiä fiiliksiä. Keväällä sitten ylös, ulos ja elämään! 

Vierailija
32/89 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisinkin 27v! Kaikki olisi parempaa.

Ap

Mikä kaikki ?

Vierailija
33/89 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon sun kans samanikäinen paitsi et mul ei ole lapsii tai parisuhdetta. Joka päivä väsyttää enemmän tai vähemmän eikä kiinnosta mikään. 

Vierailija
34/89 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tule saamaan?

Harvassa on enää omanikäiset (26-31) sinkkumiehet ja muutenkin tapaan tosi harvoin miehiä muualla

Mitäs ihmettä nyt. Sinkkumiehiä on paljon enemmän, kuin sinkkunaisia.

Vierailija
35/89 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, tuota ikää odotellessa, sitten mun lapset jo toinen 17 ja toinen 12. Kaipaan niin sitä ettei tarvi koko ajan olla menossa ja tekemässä jotain. Omaa aikaa vaan olla ja vaikka maata koko päivä Netflixiä tuijotellen.. mutta vinkkinä, mene ulos kävelylle. Mielellään vaikka johonkin rantaan jos mahdollista. tekee ihmeitä mielelle olla luonnossa ja kuunnella esim virtaavaa vettä jos sitä jostain löytyy. Tai mene metsään. 

Vierailija
36/89 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ap, tämä voi tosiaan olla myös ihan mahtava aika elämässä!

Mieti, mitä harrastusta haluaisit kokeilla ja aloita se. Ajattele, sinun ei tarvitse olla 24h vuorokaudesta pelkkä äiti. Sinulla on alkamassa uusi elämänvaihe, yritä nauttia siitä! Yritä saada itsesi töiden jälkeen vaikka lenkille. Syö terveellisesti, käytä D-vitamiinia. Nyt sinulla on aikaa huolehtia (myös) itsestäsi.

En oikeastaan halua kokeilla mitään,koska aina väsyttää.. mikään vapaaehtoinen, ei pakollinen ei kiinnosta. Kauhuelokuvat harrastuksena,voi hyvin katsoa, kun lapset nukkuu. Ja Työ ok,kun siitä saa palkkaa. Ap

Kilpirauhasarvot tsekkaukseen !

Vierailija
37/89 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala tehdä mistä itse nautit! Harrastuksia,uutta opiskelua, uusia ystäviä? Mulla oli vähän samanlainen olo 40-vuotiaana, mutta nyt 50-vuotiaana elän elämäni parasta aikaa. On aikaa kaikelle mistä itse nautin. Suosittelen!

Vierailija
38/89 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsymys tai pitkät päikkärit kertoo jostain.

Mites on verensokerin laita, onko ylipainoa. Yritä nyt hoidattaa masennusta, lapset kärsii, ja puoliso kuten olet huomannut.

Vierailija
39/89 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teit lapsia?

Vierailija
40/89 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teit lapsia?

Ihmisiä on jo liikaa, joutuu pelkäämään kuolemaa ja seuraamaan kun ympärillä ihmiset ikäkriiseilevät hädissään. Ainoa keino pitää itsensä järjissään on pysyä kiireisenä esim. lisääntymällä, jolloin ulkoistaa ongelman seuraavalle.

Muuta vaihtoehtoa ei enää ole kuin kuolla ja se on pelottavaa. Syntymättömyys olis ollut kiva.