Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikää 39v ja tuntuu, että elämä ohi. Aina väsyttää, nuorin lapsikin jo koulussa. Minua ei tarvita esim ulkoiluun,mitä nyt?

Vierailija
06.11.2023 |

Nukuin töiden jälkeen 2,5h päiväunet. Joka päivä väsyttää.

Nuoruus ja kauneus mennyt. Mitä tästä mitään on, kuin olla lapsille lompakkona? Syöminen lohduttaa.

Mies katsoo puhelintaan se 6h päivä kuulokkeet päässä.

N vm84

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ottaa sijaislapsia. Esim. pari vauvaa.

Vierailija
82/89 |
09.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mennyt kauneus haittaa sinua, niin suosittelen aloittamaan projektin joka lisää kauneutta. Perehdy ihonhoitoon, käy kauneushoitoloissa ja kampaamossa, treenaa ja syö terveellisesti, pukeudu kauniisiin vaatteisiin. Nelikymppisenäkin voi olla tyrmäävän upea, mutta ylipainoinen verkkarimamma ei sellainen ole..

N42

Mutta kun se on säälittävän näköistä,kun yli 40v nainen yrittää olla hot. 

Ap

Upealta näyttäminen ei tarkoita leikeltyjä kasvoja, räikeitä meikkejä tai tyrkkyä pukeutumista.

Olen 55 vee kaunis hoikka nainen

Minulle on tehty kasvojen kohotus ja

Vyötärön rasvaimu

Meikkaan upeasti päivittäin

Pukeudun tyrkysti

Hymyilen ja olen iloinen

Ja kiitollinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa,miksi ei voisi olla ikuisesti 23v?

Ap

Vierailija
84/89 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu oudolta, että 39-vuotiaalla on jo isot lapset. Itse olen 38-vuotias eikä mulla ole yhtään lasta. En tiedä, hankinko niitä edes. Jos hankin, niin ne on isoja sitten kun olen 60-vuotias. Niin, ei ole myöskään töitä eikä rahaa, tosin ei onneksi velkaakaan. Puoliso on ja kiinnostavia harrastuksia. Tuntuu myös oudolta, että lapset on jollekin elämän koko sisältö, ja kun ne ovat isoja, ei muka keksi mitään tekemistä. O_O

Vierailija
85/89 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu oudolta, että 39-vuotiaalla on jo isot lapset. Itse olen 38-vuotias eikä mulla ole yhtään lasta. En tiedä, hankinko niitä edes. Jos hankin, niin ne on isoja sitten kun olen 60-vuotias. Niin, ei ole myöskään töitä eikä rahaa, tosin ei onneksi velkaakaan. Puoliso on ja kiinnostavia harrastuksia. Tuntuu myös oudolta, että lapset on jollekin elämän koko sisältö, ja kun ne ovat isoja, ei muka keksi mitään tekemistä. O_O

No nyt tuntuu, että lapset olisi voinut tehdä nyt,kun on 38v ja elämä ohi.

Parhaat vuodet meni kakkavaippoja vaihtaessa.

Ap

Vierailija
86/89 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan elämää ja nautin joka hetkestä

Vierailija
87/89 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa taas työpäivä ohi 

Ruoka ahmittu ja nyt nukkumaan:(

Ap

Vierailija
88/89 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen samanikäinen ja nuorin aloitti syksyllä koulun ja tämähän on ihan mahtava elämänvaihe. Ei enää minuuttiaikataulua päiväkotikuskauksineen ja miten paljon lisää vapautta kun lapset pärjäävät hetken keskenäänkin. 

Miten se että lapset eivät enää tarvitse sinua ulkoiluun estää kuitenkin ulkoilemasta yhdessä? Kyllä edelleen sitä perheen yhteistä aikaa voi viettää, vaikka lapset keskenään pärjäisivätkin. Yhteinen kiva tekeminen varmaan sitä omaakin mielentilaa hieman parantaisi 🙂

Vierailija
89/89 |
09.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen samanikäinen ja nuorin aloitti syksyllä koulun ja tämähän on ihan mahtava elämänvaihe. Ei enää minuuttiaikataulua päiväkotikuskauksineen ja miten paljon lisää vapautta kun lapset pärjäävät hetken keskenäänkin. 

Miten se että lapset eivät enää tarvitse sinua ulkoiluun estää kuitenkin ulkoilemasta yhdessä? Kyllä edelleen sitä perheen yhteistä aikaa voi viettää, vaikka lapset keskenään pärjäisivätkin. Yhteinen kiva tekeminen varmaan sitä omaakin mielentilaa hieman parantaisi 🙂

Kai tämä olisi ihanaa, jos ulkonäkö olisi kunnossa.

Onneksi voi ottaa täyteaineita.

Ahdistaa,ettei enää koe rakkauden alkuhuumaa, synnäriä jne. Liian vanha tällaiseen..

Ja tämä kamala väsymys!!

Ei nuorena tarvinnut nukkua päiväunia 2h joka ikinen päivä!

Ap