Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko maksullinen pano olla hyvää?

Vierailija
06.11.2023 |

Eikö se ole vaan sellanen mekaaninen suoritus ilman tunteita? Housut pois ja kikkeli pilluun, sitten pihalle?

Kommentit (205)

Vierailija
201/205 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi se olla, mutta ei se välttämättä ole.

Vierailija
202/205 |
29.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla, jos on todellinen kutsumustyötä tekevä ammattilainen, mutta silloin on molempien etu, että käytetään kondomia. Parasta on kuitenkin varatun rouvan kanssa, kun ei tarvitse kumeilla leikkiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/205 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta seksiä olen saanut maksullisilta amatööreiltä, jotka hankkivat lisätuloa. Siis opiskelijoilta ja yh-äideiltä. 

Sama kokemus, varsinkin yh-äidit on todella hyviä sängyssä.  Myös opiskelijoita saa kunnon kyytiä.

Vierailija
204/205 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn usein ammattilaisen hoidossa ja ammattilainen on ammattilainen siinäkin asiassa. Olen myös löytänyt AlastomastaSuomesta joitain naimisissa olevia vanhempia rouvia. Ilmaiseksi. He ovat myös aika kiihkeitä. 

Yhden rouvan kanssa löysin AlastonSuomesta ja kun oltiin menossa sänkyyn, niin sanoi, että ei tarvi kortsua käyttää, jos en halua. No en uskaltanut ilman panna, kun ei tiedä on jotain tarttuvaa.

Vierailija
205/205 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä on ollut ihan mainiota toimintaa, tosin tietty itse oon valinnut fiksuja maksullisia. Parhaimmillaan on parempaakin, kuin monissa muissa yhteyksissä ml parisuhdeseksi.

Kaikella on aikansa ja paikkansa, ei kannata edes vertailla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi