Voiko maksullinen pano olla hyvää?
Eikö se ole vaan sellanen mekaaninen suoritus ilman tunteita? Housut pois ja kikkeli pilluun, sitten pihalle?
Kommentit (205)
Voihan se olla, jos on todellinen kutsumustyötä tekevä ammattilainen, mutta silloin on molempien etu, että käytetään kondomia. Parasta on kuitenkin varatun rouvan kanssa, kun ei tarvitse kumeilla leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Parasta seksiä olen saanut maksullisilta amatööreiltä, jotka hankkivat lisätuloa. Siis opiskelijoilta ja yh-äideiltä.
Sama kokemus, varsinkin yh-äidit on todella hyviä sängyssä. Myös opiskelijoita saa kunnon kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Käyn usein ammattilaisen hoidossa ja ammattilainen on ammattilainen siinäkin asiassa. Olen myös löytänyt AlastomastaSuomesta joitain naimisissa olevia vanhempia rouvia. Ilmaiseksi. He ovat myös aika kiihkeitä.
Yhden rouvan kanssa löysin AlastonSuomesta ja kun oltiin menossa sänkyyn, niin sanoi, että ei tarvi kortsua käyttää, jos en halua. No en uskaltanut ilman panna, kun ei tiedä on jotain tarttuvaa.
Yleensä on ollut ihan mainiota toimintaa, tosin tietty itse oon valinnut fiksuja maksullisia. Parhaimmillaan on parempaakin, kuin monissa muissa yhteyksissä ml parisuhdeseksi.
Kaikella on aikansa ja paikkansa, ei kannata edes vertailla.
voi se olla, mutta ei se välttämättä ole.