Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia aisuripareista?

Vierailija
06.11.2023 |

Onko muilla millaisia kokemuksia aisuripariskunnista? 

itse olen 46-vuotias mies (suomalainen raamikas miehekäs mies, hyvinvarusteltu) ja tutuistun netissä noin 35-vuotiaaseen pariskuntaan, jotka hakivat pariskunnan naiselle vierasta miestä. Juttelin pariskunnan kanssa aika paljon mitä hakevat ja mihin ovat valmiita. Sovimme tapaamisen sillä ehdolla, että mies kuuntelee viereisessä huoneessa ja me naisen kanssa naimme heidän makuuhuoneessa. Tarkoitus oli ensimmäisellä kerralla käyttää kondomia, mutta lopulta nainen halusi ilman kumia. Tulin ensimmäisen kerran naisen suuhun, toisella kerralla laukesin pilluun. Panon jälkeen nainen kävi nuolettamassa pillunsa puhtaaksi miehellään.

Nyt olemme tavanneet noin viikottain, välillä mies on kuuntelemassa tai katsomassa, välillä tapaan naista ja naimme ilman hänen puolisoaan.

Mitä ajatuksia herättää? Muilla vastaavia kokemuksia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset täällä vaan räkyttää, juna kulkee ja koirat haukkuu.

Vierailija
22/27 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko tarina on täyttä paskaa!! Raamikas ja miehekäs suomalainen mies ei täällä kirjoittele tuollaista sontaa! Oikeat panomiehet panee, eivätkä kehuskele tekemisiään kylillä!

Miksiköhän tämä tarina herättää noin kovasti kiukkua? Jos tutustut maailmaan vaikka XU:n tai alastomansuomen kautta niin huomaat, ettei tämän tarvitse olla keksitty juttu. Eikä tuossa nyt mitään erityistä kehuskelua ollut. Meitä ei pariskuntana tämä genre kiinnosta, mutta tunnemme pareja, joita kiinnostaa.

XU on täynnä sekopäitä, narsisteja ja hulluja. Muutaman vuoden olin maksava jäsen ja voi juma mitä porukkaa. En suosittele kenellekkään !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin ottaa kovasti päähän, jos jollakin toisella on hauskaa. Eivät kaikki ihmiset ole ahdasmielisiä vaan osaavat ottaa ilon irti.

Vierailija
24/27 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkuna ollut pitkään parilla kolmantena pyöränä, ei siinä nainen kaivannut isokaluista machomiestä.

Naisen mielestä seksi minun kanssa oli hyvää kun kemiat toimi, olin nuori, kestävä, hyvä potenssi ja jaksoin pitkään. Ystävällisyys ja kaikkien kunnioitus tietysti oli itsestään selvyys. Parin mies ei ollut alistuva pillun putsaaja, vaan hyvän itsetunnon omaava ja tykkäsi kun vaimonsa sai nautintoa vieraasta kullista.

Mielestäni se oli toimiva kuvio, selvästi paria nuorempi mies kolmantena, no nuorille pareille tämä ei tietenkään päde. Niin sen toteuttaisin itsekkin, jos vaimoni tarvitsisi vierasta.

Vierailija
25/27 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

XU on täynnä sekopäitä, narsisteja ja hulluja. Muutaman vuoden olin maksava jäsen ja voi juma mitä porukkaa. En suosittele kenellekkään !!

Toni, älä jaksa.

Kenellekään kirjoitetaan yhdellä k:lla  

Vierailija
26/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tarinat on komeitten raamikkaiden isomulkkujen tarinoita, jotka panevat upeita isotissisiä missejä ja aisurit on säälittäviä spermaa nuolevia nössöjä!! Missä on ne tavalliset ylipainoiset suomalaiset riipputissiset maturet ja lihavat ähisevät äijät??? 

En kuvaillut itseäni, enkä pariskuntia. Eli täältä löytyy tavallinen mies ja parit olleet myös taviksia noin 40-70 vuotiaita, joten monen vartaloisia olleet, mutta se ei ole jutun pää aihe vaan "seksi leikit" 

M55Tku

Vierailija
27/27 |
08.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme viikko osakkeessa vaimon 60 v työkaverin. Oliko siellä sovitusti vai ei. En tiedä.Tiesin heillä olleen sutinaa. Siirryimme jatkoille meidän huoneistoon. Koko ajan ilmassa oli eroottista väreilyä ja kaikki tiesivät miten ilta tulee päättymään. Menin vessaan ja kun tulin pariskunta suuteli sohvalla. Sanoin antakaa mennä. Oli kiihoittavaa nähdä vieraan uroksen ottavan oman naaraan. Naaraan joka kuului minun laumaan. Mies alisti minua ja nöyryytti minua ottamalla minun rouvan. Teki minusta aisurin. Uros riisui vaimolta pikku pöksyt ja rouva levitti jalat jalat. Rouva oli kiimassa vieraan uroksen penikseen. Sitä voiton riemuista ilmettä kun Uros painoi peniksen rouvan pilluun. Rouva huokaili ja kiljahteli. Välillä katseemme kohtasi ja rouvan ilme oli täynnä himoa mutta myös häpeää. Lopulta mies merkkasi rouvan ja karjaisten laukesi vieraan rouvan pilluun. Sitä voiton riemuista ilmettä uroksen vetäessä spermaisen kalun rouvan pimpistä. Uros oli tehnyt minusta aisurin. Minun osa oli masturboida jota Uros katseli hymyillen ja Rouva osaa ottavasti. Uros on sitten ajoittain käynyt meillä. Minä olen poistunut siksi aikaa pois. Tällainen leikki meillä. Miten yleistä lienee. Kuitenkin jokainen nauttii tavallaan ja tämä pysynyt vain meidän tiedossa.