Sinä, joka olet hoitoalalla, paljonko sait viime kuukautena palkkaa NETTONA?
Harkitsen alanvaihtoa hoitoalalle. Varmat työmahdollisuudet eli ei herkkä suhdanteille, houkuttaa...'
Paljonko sait nettona viime palkanmaksukuukaudelta?
Mainitse erikseen, jos oli lomarahoja tuota summaasi nostamassa. ÄLÄ listaa peruspalkkoja tms. tai bruttopalkkoja. Netot kiinnostaa vain.
Kommentit (28)
3783 e lokakuun palkka nettona
Lähihoitaja
PS tässä ylitöitä haittakorvauksineen ja paljon öitä ja 6 viikon lisät maksussa
Työaika 24/7 ja palkka n. 500 € kk. Olen omaishoitaja.
Vierailija kirjoitti:
Tällä alalla uhraa illat, viikonloput, pyhäpäivät. En tekisi ellei saisi 5 numeroista liksaa.
Minä olen 40 vuotta tehnyt vuorotyötä ja päivätöihin en olisi lähtenyt millään.
Toiset tykkää, toiset ei. En ole kokenut uhrautumiseksi
Vierailija kirjoitti:
Bruttoa olisi kannattanut kysellä.
Ei hoitajilta kannata kysyä bruttoa, kun ne eivät ymmärrä mikä se heidän palkkansa on. Sieltä tulee vaan höpinää peruspalkasta ilman henkilökohtaisia suoritusosia tai lisiä. Eli netto on selkemämpää, se on vain yksi luku joka jää viivan alle verojen jälkeen, sen lohkomiseen peruspalkkaan jne ei hoitajan matikkapää riitä.
2046 joka kuukausi. Sh päivätyössä.
Palkatkin kovasti riippuu kuinka kauan myös töitä tehnyt, mitä enemmän vuosia takana, voi tuntipalkkakin olla reilusti isompi kun vastavalmistuneella. Ja minun veroprosentti on 18, kollegan kuulin sanoneen, et hänellä on verotus 9%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bruttoa olisi kannattanut kysellä.
Ei hoitajilta kannata kysyä bruttoa, kun ne eivät ymmärrä mikä se heidän palkkansa on. Sieltä tulee vaan höpinää peruspalkasta ilman henkilökohtaisia suoritusosia tai lisiä. Eli netto on selkemämpää, se on vain yksi luku joka jää viivan alle verojen jälkeen, sen lohkomiseen peruspalkkaan jne ei hoitajan matikkapää riitä.
"Henkilökohtainen suoritusosa" 🙄 Et taida olla työelämässä?
4870e nettona. Veroprosenttini on 25. Siitä voi laskea bruton.
Myönnän, että oli keskivertoa parempi tili ylitöiden ja muiden lisien takia. Vuosibrutto on karvan päälle 60k€