Pitäisikö uudelle kumppanille kertoa squirttaamisesta etukäteen?
Kyseessä ei ole mikään pelkkä seksisuhde, vaan toiveena kummallakin vakava parisuhde. Minulla on tämä hämmentävä ominaisuus ja kastelen koko sängyn huolella ihan joka kerta. Jotenkin tuntuu nololta ekalla kerralla alkaa ekana vuoraamaan sänkyä muovitetullla froteella ja kylpypyyhkeillä, tai vaihtoehtoisesti menee petauspatjoja myöten petivaatteet pesuun. Tykkäsisin, että eka kerta menisi ihan omalla painollaan, ilman mitään etukäteen suunnittelua ja juttelua, koska siinähän sen sitten näkee kohtaako tyylit ja mieltymykset yhtään.
Jotenkin vaikeeta ottaa puheeksi henkilön kanssa, johon on ihastunut ja haluaa vakavan suhteen. Pelkkien panojen kanssa ei ole mitään ongelmaa.
Kommentit (20)
En kertoisi "että aina kastuu" paikat, jos ei uusi kumppani tässä onnistuisikaan. Kokee hän turhia paineita suorittamisesta. Kertoisin että näin tapahtuu toisinaan ja on täysin tahdosta riippumaton tilanne, jota et itse pysty estämään.
Tuo olisi itselle upea tieto. Ei ainakaan tarvitse hävetä.
Kyllä minusta olisi kiva että varoitetaan, ei ole kiva jos joutuu pesemään yllättäen kaiken petauspatjasta lähtien, varsinkin kun kaikki petauspatjat ei edes pikkukoneisiin mahdu. Jos et uskalla sanoa, järkkää niin että eka kertanne on edes omassa sängyssäsi tai sitten vaikka kylpyhuoneessa.
Käy nyt ihmeessä kusella ennen panoja!
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että.joku laukaisee tämän =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että.joku laukaisee tämän =)
Pelkkää kusta se on. Mullakin tulee ja kusta se on.
No saa toki kertoa, kiihottais vaan. Mutta on aina ollut myös yllätyksenä positiivinen.
En ole koskaan ajatellut sitä siivosmispuolta, ennemmin sellainen nainen tuntuu lotto voitolta.
Kyllä, haluaisin tietää kumppanin pidätysongelmista ennen mitään puuhailuja.
Voihan se neste olla kusta, mutta silloin se onkin kusemista. Älkää rakkovikaiset tulko sotkemaan keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, haluaisin tietää kumppanin pidätysongelmista ennen mitään puuhailuja.
Kannattaa jättää ne mummot rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Voihan se neste olla kusta, mutta silloin se onkin kusemista. Älkää rakkovikaiset tulko sotkemaan keskustelua.
Squirtti on pääosin virtsaa, ota vaikka selvää.
Tämä keskustelu kuulostaa siltä, ettei iso osa ole moista kokenut tai nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
En kertoisi "että aina kastuu" paikat, jos ei uusi kumppani tässä onnistuisikaan. Kokee hän turhia paineita suorittamisesta. Kertoisin että näin tapahtuu toisinaan ja on täysin tahdosta riippumaton tilanne, jota et itse pysty estämään.
Ei tää kyllä ainakaan mun tapauksessa ole mitenkään miehen ansiota. Riittää että miehellä seisoo, hoidan itse sitten loput
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei moni ole itse nähnyt maan pyöreyttäkään.
Pääseehän miehiltäkin nestemmäisessä muodossa olevia eritteitä, esim spemaa ja virtsaa, varsinkin jälkimmäistä voi lirahtaa jos ei ole käynyt pisulla ennen aktia, tai jos on ns. miestenvaiva hoitamaton, se on luonnollista myös miehillä. N 62 V.
Vierailija kirjoitti:
Näin on. Onnettomat ei saa naista ruiskimaan. Tuskin saavat orkkuakaan aikaiseksi.
Voihan siitä kertoakin. Harvemmat on squirtanneet, sehän on vain upeaa. Jos kumppani kavahtaa sitä, ei se sinun vikasi ole. Normaaleja asioita siinä missä vaikka pillupieru. Puoliso squirttaa, asennosta riippuen. Uskon että löydät kumppanisi ja sellainenkin joka siitä yllättyy, voi oppia vaikka tykkäämään. Näin minullekin on käynyt.
M58
Minä kerron aina etukäteen. Osalla onkin jo asiasta kokemusta etukäteen, osalle eka kerta. Mulla tulee kyllä nestettä aina, että muovi lakana on välttämätön. Ei ole kiinni miehen ominaisuuksista. Jokainen on rakastanut tätä ominaisuutta
Yksinkertaisesti; Nauttikaa seksin iloista ;()
Itse kuulisin sen mielelläni etukäteen. Osaisin myös itse nauttia siitä :)