Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pekka Poudan koirat saivat kenkää maikkarilta!

Vierailija
06.11.2023 |

"Meteorologi Pekka Poudan koirat Sini ja Suvi poistuvat MTV:n säälähetyksistä, kertoo MTV."

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/4043a143-81d2-4354-ab77-e9cc09c…

Kommentit (812)

Vierailija
301/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sini-koira kulki Pekan mukana studiolla lähes 10 vuotta. Nyt vasta siis taloon tuli joku allerginen? 

Ei, mutta se valtakunnanloukkaantuja ei enää keksinyt muuta kiusaa😨

Vierailija
302/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koiran saa tuoda työpaikalle, tulen ottamaan 1-vuotiaan söpön lapseni ja 3-vuotiaan töihin! 

Sen kuin otat, jos ne käyttäytyvät yhtä hyvin kuin koirat: makaavat hipihiljaa työpöytäsi alla ja käyvät vessassa kerran lounastunnillasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koiran saa tuoda työpaikalle, tulen ottamaan 1-vuotiaan söpön lapseni ja 3-vuotiaan töihin! 

Sen kuin otat, jos ne käyttäytyvät yhtä hyvin kuin koirat: makaavat hipihiljaa työpöytäsi alla ja käyvät vessassa kerran lounastunnillasi. 

Lapsivihaaja! Ääniyliherkkä! Saatkö sähköstäkin allergiaa? Oletpa itsekäs valtakunnanloukkaantuja!

Vierailija
304/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tämä on kyllä hyvä systeemi, kun ilmeisesti koiratarhan olemassaolo on jokaiselle työntekijälle täysin ok tai jopa positiivinen asia. Olisi muillakin aloilla hyvä saada koirahullut samaan paikkaan keskenään lässyttämään koiriensa kanssa, jotta normaalit ihmiset saavat tehdä duuninsa rauhassa.

Kaikkein kamalin skenaario olisi se, että työpaikka muutettaisiin koiratarhaksi kun olisin jo siellä töissä. Ties minkälaisen mu r h a ra ivon saisin rakki-ihmisissä aikaan kun sanoisin että yhden ainutta koiraa ei työpaikalle tuoda."

Kyllä, kaikki voittavat kun meidän eläinrakkaiden ei tarvitse viettää päiviämme sinunkaltaistesi ihmisten kanssa. Olet siis epätervetullut meille töihin - ja kaikki ovat tyytyväisiä :).

Juurikin näin. Olen kyllä todella eläinrakas mutta muuten olen kommenttisi kanssa samoilla linjoilla. En tule te

Ei ole puutetta rahasta, asiakkaista eikä työntekijöistä ;).

Vierailija
305/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira-allergian voi siedättää pois.

Luulisi olevan hyvä ratkaisu ja varmasti se helpottaisi tämän ihmisen elämää.

Vierailija
306/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tämä on kyllä hyvä systeemi, kun ilmeisesti koiratarhan olemassaolo on jokaiselle työntekijälle täysin ok tai jopa positiivinen asia. Olisi muillakin aloilla hyvä saada koirahullut samaan paikkaan keskenään lässyttämään koiriensa kanssa, jotta normaalit ihmiset saavat tehdä duuninsa rauhassa.

Kaikkein kamalin skenaario olisi se, että työpaikka muutettaisiin koiratarhaksi kun olisin jo siellä töissä. Ties minkälaisen mu r h a ra ivon saisin rakki-ihmisissä aikaan kun sanoisin että yhden ainutta koiraa ei työpaikalle tuoda."

Kyllä, kaikki voittavat kun meidän eläinrakkaiden ei tarvitse viettää päiviämme sinunkaltaistesi ihmisten kanssa. Olet siis epätervetullut meille töihin - ja kaikki ovat tyytyväisiä :).

Juurikin näin. Olen kyllä todella eläinrakas mutta muuten ol

Selvästi, kun ainakaan lisää massia ei haluta. :D

Olisi kiva kuulla minkälainen pulju on kyseessä. Luulen että mielikuvittusyritys.

Vierailija
307/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin näin. Olen kyllä todella eläinrakas mutta muuten ol

Töitä siinä toimistossa ei kukaan sitten teekkään, kun on aikaa postailla koko iltapäivä palstoille.

Vierailija
308/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira-allergian voi siedättää pois.

Luulisi olevan hyvä ratkaisu ja varmasti se helpottaisi tämän ihmisen elämää.

Eli kallis, pitkä ja mahdollisesti toimimaton siedätyshoito on ratkaisu siihen, että työkaveri saa raahata rakkinsa mukanaan duuniin? Ei se helpota kenenkään muun kuin sen koirahullun elämää. Koiria on helppo vältellä normaalielämässä, kunhan niitä ei tuoda töihin mukaan.

Vierailija
309/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti onnistuu, jos he nukkuvat hiljaa työpäiväsi ajan pöytäsi alla. Käytät vain tauoilla ulkona ja tarjoat vettä.

Vierailija
310/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne Pekka Poudankaan koirat toimi noin. Hyörivät ja pyörivät siellä kaikkien jaloissa haitolla.

Entisellä typaikallani oli välillä koiria töissä mukana. Onneksi minulla oli oma työhuone, joten pidin oven kiinni koko päivän. Koirat juoksi pitkin ja poikin, yritti tunkea huoneisiin ja jopa hyppivät päin ihmisiä. Itse inhoan päälle hyppiviä koiria yli kaiken.

Vierailija
311/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti onnistuu, jos he nukkuvat hiljaa työpäiväsi ajan pöytäsi alla. Käytät vain tauoilla ulkona ja tarjoat vettä.

Minun lasteni äänet eivät häiritse ketään. Ne ovat niin söpöjä tuikkivia tähtisilmiä. 

Vierailija
312/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin piikkiä kannikkaan.

Vierailija
313/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kävisi, jos maikkarilla olisi töissä työkoiraa tarvitseva henkilö? Opas-, avustaja-, kuulo-, hypo- tmv.koira?

Kuulin vasta, kun yksi ihminen sanoi olevansa pahasti allerginen koirille. Opaskoiralle ei kuulemma ole, se kun tekee työtään.

Totta sinänsä, että työssä se koira on ja tärkeässä onkin. Ihan huippu apuväline. Vaan mistä allergia tietää, onko koiralla työvaljaat/liivi päällä? Iskeekö allergia, jos nämä riisutaan pois? Vai onko kyse koulutuksen määrästä?

Vierailija
314/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne Pekka Poudankaan koirat toimi noin. Hyörivät ja pyörivät siellä kaikkien jaloissa haitolla.

Entisellä typaikallani oli välillä koiria töissä mukana. Onneksi minulla oli oma työhuone, joten pidin oven kiinni koko päivän. Koirat juoksi pitkin ja poikin, yritti tunkea huoneisiin ja jopa hyppivät päin ihmisiä. Itse inhoan päälle hyppiviä koiria yli kaiken.

No ei tuollaista pitäisikään olla. Meillä koirat nimenomaan nukkuvat pöydän alla ja tekevät lenkin ruokiksella. Eihän niitä edes huomaa.

Vierailija
315/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, kun häipyvät telkkarista.

Vierailija
316/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se allerginen voisi siirtyä jonnekin muualle.

Olen samaa mieltä. 

Se allerginen on siellä tienaamassa elantoaan. 

Vierailija
317/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini ja Suvi oli ainoat syyt miksi katsoin maikkarin säätä ja aamulähetyksiä.  Kyllä nyt on joku muu syy: kateus Pekka Poutaa kohtaan kun katsojaluvut oli korkeita tuolloin.  Isossa studiossa ei tule allergiaoireita koirasta!  Laitetaanpa palautetta maikkarille.  

Vierailija
318/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä koiria oottelin joka aamu ja Pekka Poutaa heti klo 6.25.. Harmittaa mutta ei voi mitään. Ilon päivä oli kun Pekka oli aamulla studiossa ja koirat istua nököttivät siellä. Pekalle terveisiä. Oot todella paras!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
319/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran omistajat on usein sellaista minä minä -porukkaa. Luulevat että kaikkien mielestä on kiva kun heidän koiransa hyppii ja räksyttää. Minä en voi sietää koiria jotka hyppivät ihmisiä päin.

Vierailija
320/812 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi, kun ainakaan lisää massia ei haluta. :D

Olisi kiva kuulla minkälainen pulju on kyseessä. Luulen että mielikuvittusyritys.

Minusta taas olisi mukava kuulla, miten ihmeessä koirat toimistossa voisivat vaikuttaa asiakkaiden tai rahan määrään? Eiväthän asiakkaat edes tiedä, että meillä on koiria toimistossa, saati sitten että joku voisi valita olla käyttämättä tuotettamme ja palveluitamme sen takia. 

Tai että et edes pysty kuvittelemaan toimistoa johon saa tuoda koiria - ihan oikeasti? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi