Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen vaimo uhkaa miestään poliisilla?

Vierailija
05.11.2023 |

Kyseessä on riita, joka on syntynyt vaimon pitkäaikaisen käytöksen seurauksena. Vaimo kokee riidat ihan eri tavalla. Aikaisemmin vaimo on aina aloittanut riidat ties mistä syystä, suuttunut, provosoinut, huutanut ja jopa kontrolloinut minua. Olen aina pyydellyt anteeksi. Nyt kun lopulta panen vastaa ja tivaan miksi hän on viime vuodet käyttäytynyt hullusti ja en jaksa enää tällaisia riitoja. Vaimo soittaa poliisille...Olen kuulemma uhkaava.

Emme käytä huumeita tai muita päihteitä, alkoholia joskus maltillisesti. Ulospäin meillä on kaikki hyvin, normaalia paremmin.

Onko tämä normaalia, että vaimo omaa miestä uhkaillaan poliisilla?

Tietysti rauhoituin heti, en missään nimessä halunnut, että lapset näkevät isänsä menevä poliisiautoon, tulisivat varmaan muistamaan sen koko ikänsä. En nyt ymmärrä, vaimo saa provosoida minua ja suuttunut minulle, mutta jos panenkin vastaan, vaimo kutsuu poliisit apuun?

Emme edes riidelleet lasten aikana, mutta olisivat varmasti heränneet siihen, että poliisi on kotona.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vaimo olisi kokenut tilanteen uhkaavaksi, niin hän olisi soittanyt poliisit eikä jäänyt jahkailemaan ja uhkailemaan.

Se että vaimo vain uhkaili, kertoo sen, että hän ei kokenut uhkaa. Esitti sitä vain, jotta sai uhkailtua ja miehen hiljaiseksi.

Musta tuntuu, että tämä voisi pitää hyvinkin paikkansa. Vaimo on sosiaalisesti lahjakas. Hyvää pähkäilyä.

Mahdollisessa erotilanteesta tämä kertoo sen, että olen auttamattomasti pulassa..Taidan olla vaan vaimon pelinappula. 

Vierailija
62/63 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkö ne syyt ovat, miksi hän on suuttunut?

Vaikka se että pesin pyykit auttaakseni häntä. Sen jälkeen en ole pyykkejä pessyt.

Laitoin vääränlaisen vitsin naapurille.

Haastattelu ja kuva lehteen ja minulle oli varmaan typerä pipo päässä.

Kysyin vaimolta voiko hän kuoria perunat, kun minulla on työpäivä menossa.

Vaimo kysyi apuja puhelimen salasanoihin liittyen, suuttui kun neuvoin. Hän ei tarvinnutkaan apua. Kuulin kyllä kysymykset.

Kysyin vaimolta, mitä tapahtui hänen kaveriporukan tapahtumassa?

Vaimo halusi koiran ja sanoin, ettei minulla ole aikaa eikä rahaa koiraan. Tästä vaimo halusi riidellä melkein vuoden. yritti saada lapset mukaan minua vastaan. Vaimolla oli työvuoroja niin, ettei hän ehtisi koiraa hoitaa vaan ne olisi jäänyt minulle. Mulla oli kädet täynnä lastenhoitoa muita kotihommia. Päivisin mulla oli

Kuulostat siltä, että olet ihan ajattelematon juntti, ja vaimolla on alkanut mennä lopullisesti hermot sinuun.

Pesit kerran pyykit auttaaksesi ja sen jälkeen et ole pessyt? Kun pitäisi pestä ihan säännöllisesti kantaakseen kortensa kekoon ja tehdäkseen minimi, ei mitenkään auttaakseen! Vai onko niin, että pyykit, ruoat ym. ovat mielestäsi naisten töitä, ja sinun auttamisesi on jotain, että kipataan jotkut omat paskaiset urheilukamat vaimon silkkipaidan kanssa 60 asteeseen ja ihmetellään, mistä se taas nalkuttaa?

Tai just että kaikki tapahtuu silloin kun sinä päätät, vaimon hyppiä kukkapenkkiä katselemaan, perunoita kuorimaan sinulle ja mitä milloinkin juuri sillä hetkellä, muuten ei taas mikään onnistu?

Koirat, remontit ym. tyrmätään yksipuolisesti ilman, että asioista voisi keskustella kuin aikuiset ihmiset. Toivon, että vaimosi saa pian voimia ottaa eron!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkö ne syyt ovat, miksi hän on suuttunut?

Vaikka se että pesin pyykit auttaakseni häntä. Sen jälkeen en ole pyykkejä pessyt.

Laitoin vääränlaisen vitsin naapurille.

Haastattelu ja kuva lehteen ja minulle oli varmaan typerä pipo päässä.

Kysyin vaimolta voiko hän kuoria perunat, kun minulla on työpäivä menossa.

Vaimo kysyi apuja puhelimen salasanoihin liittyen, suuttui kun neuvoin. Hän ei tarvinnutkaan apua. Kuulin kyllä kysymykset.

Kysyin vaimolta, mitä tapahtui hänen kaveriporukan tapahtumassa?

Vaimo halusi koiran ja sanoin, ettei minulla ole aikaa eikä rahaa koiraan. Tästä vaimo halusi riidellä melkein vuoden. yritti saada lapset mukaan minua vastaan. Vaimolla oli työvuoroja niin, ettei hän ehtisi koiraa hoitaa vaan ne olisi jäänyt minulle. Mulla oli kädet täynnä lastenhoitoa muita kotihommia. Päivisin mulla oli

Olin ihan ap:n puolella, mutta tämä esimerkkien lista ei oikein vakuuta. Kyllä noista saa vaikutelman, että vikaa on molemmissa. Mutta eihän sitä tuon perusteella pysty sanomaan, onko ongelma 90-prosenttisesti vaimossa vai 10-prosenttisesti.

Silti olen edelleen sitä mieltä, että poliisilla uhkailu on ala-arvoista ja osoittaa vaimolta kyvyttömyyttä järkevään keskusteluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi