Kysyttävää 51-vuotiaalta mammalta, joka oli Ruisrockissa Nirvanaa kuuntelemassa?
Vaikea uskoa, että kesällä siitä tulee kuluneeksi 32 vuotta 😳
Kommentit (33)
Minäkin olin, muistissa kunnon vellova yleisömeri. Cobain huikkasi jossain välissä "Please, don't die!" Sen verran oli kyllä tunkua yleisössä. Peesi myös 1991 Billy Idolille 🙌🏻 N49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nirvana...Karmea bändi. Mutta voi viiittu, Foo Fighters on vielä huonompi...
Mene sinä vain kuutelemaan sitä räppip*skaasi niin saat taas uusia keksittyjä syitä raivota yhteiskunnalle.
En minä kuuntele räppiä. Vihaan ja halveksin sitä. Nirvana ja Foo Fighters on ihan paaskaa persereikärokkia..hah hah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Foo Fighters on parempi kuin se angstinen grungebändi. Ei olisi edes niin suosittu jos laulaja ei olisi lasauttanut haulikolla. Foo Figtersilla on paljon pirteämpiä ja svengaavampia biisejä, eikä mitään marinaa.
Nirvana oli todella suosittu ennen Cobainin itsemurhaakin.
Tiedän. Se on silti marinaa, ja ei edes niin hyvää. Toki ymmärrän jos on angstinen teini ja elämä on vaikeaa, mutta aikuisella FF uppoaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sinä vain kuutelemaan sitä räppip*skaasi niin saat taas uusia keksittyjä syitä raivota yhteiskunnalle.
En minä kuuntele räppiä. Vihaan ja halveksin sitä. Nirvana ja Foo Fighters on ihan paaskaa persereikärokkia..hah hah
Vaikka isäsi nuoli usein peräaukkoasi ollessasi lapsi, niin älä pura ahdistustasi meihin.
Muistan ettei Nirvanan keikkaan tullut kiinnitettyä paljoakaan huomiota. Istuttiin sivummalla ja puuhattiin omiamme. Nirvana tuntui tuolloin trendipellejen nuorisobändiltä, kun itse kuuntelin 70-luvun progea. Jälkeenpäin olen ajatellut, että olisi Nirvanankin voinut tsekata tarkemmin, kun kerran satuttiin paikan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko nakkii
Heh, joo.
Ap
Vieläkö nakki maistuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka isäsi nuoli usein peräaukkoasi ollessasi lapsi, niin älä pura ahdistustasi meihin.
Haista viittu...Nirvana ja Foo Fighters on järkyttävää sontaa...hyi! Hahah
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista viittu...Nirvana ja Foo Fighters on järkyttävää sontaa...hyi! Hahah
Jos itkettää niin itke. Tuska helpottaa vielä joskus. Vieläkö isäsi muuten katselee sinua sillä silmällä?
Saisinko nuolla peppureikääsi? Saisit myös piereskellä samaan aikaan😋
Nirvana oli todella suosittu ennen Cobainin itsemurhaakin.