Kannattaako hankkia satisfyer?
Saan orgasmin helposti yksin ollessani kun hieron klitorista. Miesten kanssa se on vaikeaa ja vain yhden miehen kanssa olen saanut kahdesti.
Nyt mulla on seksisuhde erään miehen kanssa ja hän haluaisi saada mut laukeamaan. Hän haluaisi katsoa kun masturboin, mutta pelkään etten silti saa kun siinä toinen läsnä. Mietin, että josko satisfryerista olisi apua?
Minea
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olet ollut nykyisen miehen kanssa? Itselläni oli takana vuoden suhde, ennen kuin miehen kanssa onnistui. Niin paljon se vaati luottamusta ja tottumusta ja myös piti pitää n. kuukauden tauko omista touhuista ensin. Noihin laitteisiin en ole koskaan lähtenyt. Voin hyvin kuvitella, ettei mikään niiden imujen ja tutinoiden jälkeen tuntuisi enää missään.
Ei me olla parisuhteessa vaan kyse on seksisuhteesta, mutta vaikka olisin pitkässä parisuhteessa niin orgasmin saaminen miehien kanssa on mulle vaikeaa. Ei auta pitkä parisuhde ja luottamus. Yksin saan helposti. Kyllähän tämän seksisuhdemiehenkin kanssa on luottamusta ja mies haluaa myös mun nauttivan eikä ole vain oman nautinnon perässä. Ihan oma-aloitteisesti aina nuolee ja saa mut sillä tavalla kyllä lähelle orgasmia, mutta en vain pääse rajan yli.
Minea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata hankkia. Miehiä löytyy jonoksi asti ja ihan ilmatteeksi.
Mitä ne miehet siinä auttaa jos niiden kanssa ei saa?
Vaikka en saa orgasmia miesten kanssa, niin kyllä mä haluan seksiä miehen kanssa ja nautin siitä. Kyllä kunnon pano tekee hyvää. :D
Minea
Meillä vietiin ser-jätteeseen täysin turhana leluna. Siellä on sen paikka.
Mulla kesti aika monta testikertaa, ennen kun opin käyttämään satisfyeria itseä miellyttävällä tavalla. Oikean kohdan löytäminen kesti, vaikka orgasmi kyllä tuli heti ekallakin kerralla. Loistava laite, en enää luopuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata hankkia. Miehiä löytyy jonoksi asti ja ihan ilmatteeksi.
Mitä ne miehet siinä auttaa jos niiden kanssa ei saa?
Onkohan se vika niissä miehissä vai sinussa?
No luultavasti minä olen viallinen. Mutta mitä siitä, ei se tilannetta muuta. (En muuten ole ap.)
Paljon todennäköisemmin vika kyllä on miehissä. Melkein jokainen nainen saa orgasmin yksinään, ja valtaosa toisen naisen kanssa. Miesten kanssa orgasmin saavuttaa huomattavasti pienempi osuus naisista. Syynä on yleensä juuri se, että se mikä miehestä tuntuu hyvältä (penetraatio), ei valtaosalla naisia koske tuntoherkkään alueeseen (klitoriksen ulkoiseen tai sisäiseen osaan). Ja tähän kun lisätään miesten yleinen hätäisyys ja itsekeskeisyys ja naisille opetettu miellyttäminen ja kommunikoinnin vaikeus, saadaankin jo selitys naisten vähäiselle nautinnolle heteroseksissä.
Naiset, teissä ei ole vikaa, jos seksi miehen kanssa ei tunnu miltään.
Miehissä se vika on. Ihan aina. Harva mies edes tunnustaa sen klitoriksen tärkeyden; päinvastoin, koittavat kaikin tavoin sitä väheksyä.
Ja useissa maissahan se klitoris leikaat pois ettei vaan nainen tunne mitään. 44 000 naista ja lasta kuolee vuosittain siksi, että ovat syntyneet tytöiksi, vain siksi.
Itse en pitänyt. Imu oli aivan liian voimakas pienimmällä asetuksella ja tuntui epämiellyttävältä, en kiihottunut lainkaan ja orgasmiakaan en saanut (muuten saan helposti). En itse voi suositella, rahan hukkaa.
No luultavasti minä olen viallinen. Mutta mitä siitä, ei se tilannetta muuta. (En muuten ole ap.)