Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori ei halua lähteä mun kans mihinkään.

Vierailija
22.02.2024 |

Ei edes ravintolaan syömään. En mielestäni niin kamala ole. Nyyhkis.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Onko ennen lähtenyt ja nyt yhtäkkiä päättänyt, ettei lähde? Menee ehkä ohi vähän ajan kuluttua. Anna hänen valita ravintola; jos vaikka sitten lähtisi. Oletko kysynyt, miksei lähde

Vierailija
2/10 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit ovat sellaisia itsenäistymisvaiheessa. Menee ohi kyllä ajan kanssa vaikka nyt tuntuukin kurjalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko.

Vierailija
4/10 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sä ehdotat paikat. Ja teini ei saa ehdottaa. Mulle tuli huono olo nuorempana jos näin toisen syövän ruokaa ja majoneesi suupielessä mussutti. Hyvin pienistä asioista voi tulla huono olo joillekin, vaikka ruoan hajut.

Vierailija
5/10 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä ei koskaan viety mihinkään, ei ravintoloihin tms. Vaikka koulussa oli hiihtopäivä niin ite piti bussilla viedä sukset, sauvat, monot ja vielä koulukirjat. Eipä jaksanu enää vaihtovaatteita kanniskella...

Vierailija
6/10 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jäkeen kun täytin 13, en halunnut lähteä vanhempieni kanssa mihinkään. Nyt olen 64 ja jos isä ja äiti olisivat elossa, en haluaisi vieläkään!

Vierailija
7/10 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu nuoren normaaliin kehitykseen. Kyllä taas lähtee mielellään kun teiniaika ohitse.

Vierailija
8/10 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sä ehdotat paikat. Ja teini ei saa ehdottaa. Mulle tuli huono olo nuorempana jos näin toisen syövän ruokaa ja majoneesi suupielessä mussutti. Hyvin pienistä asioista voi tulla huono olo joillekin, vaikka ruoan hajut.

Mistäs tuollaisia päättelit? Ihan puskista repaistua! 

Vierailija
9/10 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tuollaisia päättelit? Ihan puskista repaistua! 

No niinpä :) ap

Tässäkin ruokapaikkoja lähellä niin ei lähde mihinkään. Kurjaa katsoo kun muut käyvät perheenä siellä sun täällä.

Tulee ikävä olo kun yrittänyt olla hyvä vanhempi. Pienenä lähti. Kohta muuttaa kotoa pois, harmittaa etten voinut tarjota enempää. Ihan kun vihaisi mua jostain syystä. No eipä voi mitään.

Vierailija
10/10 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa ruoka ravintolasta ja syökää kotona.