Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koronaa sairastavat, millaisia oireita teillä on?

Vierailija
05.11.2023 |

Millaisia oireita tämänhetkinen virus aiheuttaa? Kauan kestänyt?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi viluttamaan maanantai-iltana, tiistaina oli 37,9 kuumetta ja hieman sairas olo, ei nuhaa, ei yskää eikä muitakaan kipuja, keskiviikkona hieman kuumetta, parempi olo kuin tiistaina, tein positiivisen testin, keskiviikon olin pois töistä, olo lähes terve ja torstaina töihin.

Ei maku- tai hajuaistimuutoksia. 

3 rokotusta. tammikuussa oli 3. piikki ja ensimmäinen korona minulle.

Kai koronassa on sama ohjeistus kuin normiflunssassakin, että 2 kuumeetonta päivää ennen töihin paluuta. Nythän menit töihin heti kuumeisen päivän jälkeen. Itse en olisi mennyt.

Höpöhöpö, 2 kuumeetonta päivää on taas jonkun hysteerisen "asiantuntijan" vouhotusta.

Tuo tautihan ei enää leviä kun kuume on loppunut. 

Vierailija
42/44 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alkoi viluttamaan maanantai-iltana, tiistaina oli 37,9 kuumetta ja hieman sairas olo, ei nuhaa, ei yskää eikä muitakaan kipuja, keskiviikkona hieman kuumetta, parempi olo kuin tiistaina, tein positiivisen testin, keskiviikon olin pois töistä, olo lähes terve ja torstaina töihin.

Ei maku- tai hajuaistimuutoksia. 

3 rokotusta. tammikuussa oli 3. piikki ja ensimmäinen korona minulle.

Kai koronassa on sama ohjeistus kuin normiflunssassakin, että 2 kuumeetonta päivää ennen töihin paluuta. Nythän menit töihin heti kuumeisen päivän jälkeen. Itse en olisi mennyt.

Höpöhöpö, 2 kuumeetonta päivää on taas jonkun hysteerisen "asiantuntijan" vouhotusta.

Tuo tautihan ei enää leviä kun kuume on loppunut. 

Meinaatko että ne, joille ei tule kuumetta ollenkaa , mutta on paljon muita oireita, eivät tartuta missään vaiheessa? Ja kyllä ihmisen on hyvä levätä kuumeen jälkeen edes yksi päivä. Marttyyrejä ei palkita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän alueella testatusti pyörii nyt. Ja koko perheemme sairastaa nyt myös. Tein siis itsekkin oikein testin ja positiivinen oli. Omalta kohdaltani voin kertoi: alkoi nopeilla voimakkailla oireilla, kova särky ihan joka paikassa, pää ja silmät ehkä pahin, kuume nousi nopeasti yli 39C, kipuin ja kuumeeseen ei auttanut juurikaan Panadol. Lisäksi tuli ripuli ja muutenkin oli kaikenlaista vääntöä ja polttoa vatsassa, päässä säryn lisäksi vihloi, myös mahassa, nenä oli tukossa, aivastutti ja yskitytti. Vaikka kuumetta oli paljon, oli vaikea nukkua kun joka paikkaan sattui niin paljon. Kolmen kovan kuume päivän jälkeen kuumetta oli vielä 37-38, räkätaudin oireita muuten. Nyt kun taudin alusta vähän yli viikko niin röörit tukossa, yskittää, hikoaa helposti mutta katsoisin olevani työkuntoinen. Tosin yrittäjyydestä johtuen jouduin olemaan töissä jo viime viikolla, ei ole pakko olla kontaktissa asiakkaiden kanssa. Kaikilla perheessämme ei ollut näin paljoa kuumetta kuin minulla, vastavuoroisesti heillä selvästi kovemmat flunssaoireet. Särky on ollut kova kaikilla, oli kuumetta tai ei. Mitä nuorempi sitä helpommalla päässyt. 

Vierailija
44/44 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän alueella testatusti pyörii nyt. Ja koko perheemme sairastaa nyt myös. Tein siis itsekkin oikein testin ja positiivinen oli. Omalta kohdaltani voin kertoi: alkoi nopeilla voimakkailla oireilla, kova särky ihan joka paikassa, pää ja silmät ehkä pahin, kuume nousi nopeasti yli 39C, kipuin ja kuumeeseen ei auttanut juurikaan Panadol. Lisäksi tuli ripuli ja muutenkin oli kaikenlaista vääntöä ja polttoa vatsassa, päässä säryn lisäksi vihloi, myös mahassa, nenä oli tukossa, aivastutti ja yskitytti. Vaikka kuumetta oli paljon, oli vaikea nukkua kun joka paikkaan sattui niin paljon. Kolmen kovan kuume päivän jälkeen kuumetta oli vielä 37-38, räkätaudin oireita muuten. Nyt kun taudin alusta vähän yli viikko niin röörit tukossa, yskittää, hikoaa helposti mutta katsoisin olevani työkuntoinen. Tosin yrittäjyydestä johtuen jouduin olemaan töissä jo viime viikolla, ei ole pakko olla kontaktissa asiakkaiden kanssa. Kaikilla perheessämme ei ollut näin pa

Ja mä siis kirjoitin edellisen. Takana 3 rokotusta silloin aika varhaisessa vaiheessa ja yksi sairastettu korona, joka oli pykälän verran pahempi meillä kaikilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme