Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä on melkein pelottavaa

Vierailija
05.11.2023 |

Mun lapsi tunnistaa mut kuulemistaan askeleista. Jos ikinä kauppakeskuksessakin kävelen häntä kohti, niin tietää. Oli tunnistanut lauluääneni muiden seasta eräästä elokuvastakin. Tunnisti jopa jalkani, vaikka ne oli rekvisiittakengissä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko kotiin. Ihan hirveä ajatus, mutta totta jossain iässä.

Sillä on jokin kiva vosu. Ei pääse just nyt.

Vierailija
22/34 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan normaalia. Asun kerrostalossa, jossa ramppaa ihmisiä rapussa. Tunnistan kuitenkin askelten äänestä, milloin se on mieheni, tai poikani, joka sieltä tulee. Jokaisella on aika yksilöllinen askellus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti itsekin miettinyt askeleitani. Mieestäni askeleeni ovat ihan tavalliset ilman eritypiirteitä.

Kuitenkin poikani pystyy tunnistamaan askeleeni kauppakeskuksen hälinässä takaapäin.

Vierailija
24/34 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnistan yöllä kumpi kissoistani kävelee huoneessa tai hyppää sängylle. Niillä on erilaiset askel äänet.

Askeläänet, kas noin. 

Vierailija
25/34 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnistin aikoinaan pienen kotikaupunkini kymmenien Datsun 100 A autojen joukosta isäni auton äänen. Kavereita se aina ihmetytti. Kertaakaan ei mennyt arvaus pieleen. 

Vierailija
26/34 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on auditiivisesti lahjakas. Osta hänelle syntetisaattori niin hän kehittää musikaalisia kykyjään.

Vierailija
27/34 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa oli joulujuhlassa ohjelmanumero, jossa lapset laitettiin istumaan kankaan alle ilman sukkia, niin, että jalkaterät vain näkyivät. Muutama äiti komennettiin salista pois ja sitten päästettiin arvaamaan. Salin ovelta kävelin suoraan poikani jalkaterien luo, ravistin hellästi varpaastaan ja sanoin, että tämä on mun.  Muilla äideillä meni monta arvausta ennenkuin osuivat oikeaan. Ihan normijalat on pojallani. 

Vierailija
28/34 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnistin aikoinaan pienen kotikaupunkini kymmenien Datsun 100 A autojen joukosta isäni auton äänen. Kavereita se aina ihmetytti. Kertaakaan ei mennyt arvaus pieleen. 

😄

Vierailija
29/34 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulussa oli joulujuhlassa ohjelmanumero, jossa lapset laitettiin istumaan kankaan alle ilman sukkia, niin, että jalkaterät vain näkyivät. Muutama äiti komennettiin salista pois ja sitten päästettiin arvaamaan. Salin ovelta kävelin suoraan poikani jalkaterien luo, ravistin hellästi varpaastaan ja sanoin, että tämä on mun.  Muilla äideillä meni monta arvausta ennenkuin osuivat oikeaan. Ihan normijalat on pojallani. 

Ihana! 

Vierailija
30/34 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sut kuulen aina. Et pysty yllättämään. Noin mulle sanottiin.

Vierailija
31/34 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten oli se ihmettelevä katse, joka sanoi, luuletko, etten tiedä.

Vierailija
32/34 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnistan yöllä kumpi kissoistani kävelee huoneessa tai hyppää sängylle. Niillä on erilaiset askel äänet.

Meillä oli toisin päin. Kissa kuuli rappukäytävässä kulkijan askeleista oliko tulossa oman talon väkeä.

Vierailija
33/34 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kuulee mun hengityksestä, milloin olen kohta (5-10 min) heräämässä. Saan aina just keitetyn teen sänkyyn, kun olen omasta mielestäni ihan just vasta herännyt. Vielä parempi on, kun herään vasta pari minuuttia sen teen maagisen ilmestymisen jälkeen, niin se on jo vähän ehtinyt jäähtyä!

Vierailija
34/34 |
06.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on jotain kaunista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä