Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Illalliskutsut - Riittääkö syömiseksi isohko pakastepizza jaettuna neljälle aikuiselle?

Vierailija
05.11.2023 |

Omat alkoholijuomat mukaan. Sipsejä ajattelin myös ostaa ja dippikastiketta. 

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vaikka patonkeja, juustoja, viinirypäleitä ja päärynöitä jne. Vai onko juominen kuitenkin pääasia?

Vierailija
22/52 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱🥱😴😴

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastepizza ja illalliskutsut eivät kuulu yhteen. Enemmänkin kyse on iltapalasta kuin illallisesta. 

Vierailija
24/52 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ainakin kaksi pitsaa, vaikka eri täytteillä. Lisäksi salaattia ja jälkiruoka.

Vierailija
25/52 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalliskutsuille ei mutta illanistujaisiin kyllä. Tiedätkö mikä ero niillä on ? 

Vierailija
26/52 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalliskutsut? Minulla oli eilen, alkuun siikatartar wasabimajoneesilla ja yrteillä. Pääruokana sousvide kypsytettyä naudanpaistia, punaviinikastiketta ja fondantperunoita. Kahta erilaista salaattia, perusvihersalaatti plus toinen hedelmäisempi salaatti. Jälkiruokana valskosuklaamousse ja tuoreita vadelmia. alkuruoan kanssa samppanjaa, pääruoan kanssa laadukasta Ripassoa, jälkiruoalle täyteläistä sherrryä, lopuksi kahvi avec.  Näitä ehkä kehtaisi luonnehtia illalliskutsuiksi.

Vierailija
27/52 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalliskutsut? Minulla oli eilen, alkuun siikatartar wasabimajoneesilla ja yrteillä. Pääruokana sousvide kypsytettyä naudanpaistia, punaviinikastiketta ja fondantperunoita. Kahta erilaista salaattia, perusvihersalaatti plus toinen hedelmäisempi salaatti. Jälkiruokana valskosuklaamousse ja tuoreita vadelmia. alkuruoan kanssa samppanjaa, pääruoan kanssa laadukasta Ripassoa, jälkiruoalle täyteläistä sherrryä, lopuksi kahvi avec.  Näitä ehkä kehtaisi luonnehtia illalliskutsuiksi.

Oliko minun kutsuni kenties hukkunut postiin? Ystävällisesti tiedustelen.

Vierailija
28/52 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta nyt paari saarioisten pizzaa vielä että jos jollain on nälkä.

Vierailija
29/52 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä, ap. Kukaan ei usko. Eikä kukaan ole niin tyhmä, että tuollaista miettisi ja kyselisi.

Vierailija
30/52 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltapala voisi olla oikeampi nimitys, enkä iltapallekaan kehtaisi kutsua tuolla menulla. Illalliskutsut on kyllä ihan muuta, ja vähintään kaksi ruokalajia, yleensä kolme. Alku-, pää- ja jälkiruoka, mahdollisesti vielä erikseen kahvit ja avecit, jos ei ole jo jälkkärin kanssa.

Vierailija
31/52 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kutsuilla oli kalakeittoa alkuruuaksi, 3 eri salaattia viiniä, olutta, kunnon naudan tomahawk pihviä, uuniperunoita ja uunikasviksia.

Vierailija
32/52 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tule, joten jakakaa surkea tarjoilunne kolmestaan!

Vierailija
33/52 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
34/52 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ompelisiko joku minulle Munsalan kansallispuvun kahvipaketin hinnalla??

Voisin ommella, mutta mitä sinä nyt törsäämään. Ei tarvis kyllä mitään antaa.

Vierailija
35/52 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittääkö avaus olla uusi eeppinen 200g makaroonilaatikkoa -legendaketju.

Huono matkimisyritys. Keksi jotain omaperäistä itse, älä kopioi.

Aika tosissaan tuo on kyllä otettu kommenteista päätellen.

Vierailija
36/52 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et mieluummin osta jokaiselle omaa pikkupitsaa, tyyliin Saarioisen mikropitsa. Parempi mieli tulee omasta pitsasta ja vieraat voi osallistaa lämmittämään ne itse. Mikropitsa ei vie edes niin paljon aikaa, lämmitys siis. 

Vierailija
37/52 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyacinthin kynttiläillalliset kyllä kalpenevat tämän tarjoilun rinnalla, wau!

Vierailija
38/52 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran muuttamassa, meni koko päivä ja molemmissa päissä vielä ilman hissiä, lupailivat pitsaa muuttoporukalle, pääsin sit maistaan aamulla tehtyä pakastepitsaa koiran astiasta ja pakkohan se oli syödä kun 12 tuntiin ainoa ruoka ja hemmetin raskaat hommat tehty.

Ihmiset on nykyään ihan aivovammasia.

Vierailija
39/52 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä, ap. Kukaan ei usko. Eikä kukaan ole niin tyhmä, että tuollaista miettisi ja kyselisi.

Mutta moni näyttää kyllä olevan niin tyhmä, että vastailee ihan vakavissaan. Ottivat täysin todesta tuon aloituksen.

Vierailija
40/52 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta moni näyttää kyllä olevan niin tyhmä, että vastailee ihan vakavissaan. Ottivat täysin todesta tuon aloituksen.

Kyllä palsta-ystävää pitää hädässä auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi