Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala raskausaika

Vierailija
05.11.2023 |

Olen nyt rv 11 ja tämä on ollut elämäni vaikeninta aikaa. Vaivat alkoivat kivuliailla vatsakrampeilla, joiden vuoksi pohdin muutaman kerran päivystykseen lähtemistä. Varasin ajan gynekologille, jossa raskaus selvisi. Kun vatsakivut helpottivat, alkoi oksentaminen. Toisena päivänä oksennan kerran ja toisena 12 krt. Välillä oksennan yöllä 3 aikaan. Olen kärsinyt aina unettomuudesta ja nyt en voi syödä lääkkeitäni. Välillä pitää lähteä töihin 3h yöunilla. Lisäksi kärsin ilmavaivoista joita parhaimmillaan tulee minuutin välein. Cuplaton on auttanut tähän hieman. Välillä on migreeni, välillä paineen tunne alapäässä, alavatsa nipistää.  

Harmittaa, että olen joutunut kertomaan raskaudesta vanhemmilleni paljon ennen, kuin olisin halunnut. Oli pakko, koska olemme paljon tekemisissä ja huomasivat oksentelun. 

Fyysinen huono vointi vaikuttaa mielialaan. Tuntuu, että mistään ei saa tukea. Äitini sanoi tänään, että mitäs hommauduin raskaaksi, kun kaikki on kokoajan huonosti. Täytyy sanoa, että näillä tiedoilla mitä nyt on. En missään nimessä olisi hommautunut! Tämä on yhtä helvettiä lähes kaiken aikaa! 

Onko muilla vastaavia kokemuksia? 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla