Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko kuvitella itsesi BB-taloon?

Vierailija
02.09.2008 |

En ole niin julkisuuden kipeä, että moiseen roskaan lähtisin mukaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin, mutta sit vituttas jos siellä olis jotain tosi ärsyttäviä ihmisiä..Kuten esim. Niko! ja Minna.Argh!

Vierailija
2/5 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä tulis mieleen edes hakeakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolloin en oikein tiennyt mitä opiskelisi, missä työskentelisi, missä asuisi ja kenen kanssa aloittelisi yhteiselämää (toisin sanoen juhlin, join ja harrastin irtosuhteita), niin en osaa kertoa kuinka paljon sitä nyt katuisin.

Olen totta tosiaan sitä mieltä, että parikymppiset nuoret - vaikka ovatkin jo vastuussa tekemistään valinnoista - muuttuvat ja kehittyvät vielä hurjasti. Jos ja kun jostakin "kaikkensa antaneesta" BB-ihmisestä tulee vastuullinen vanhempi, joka kiinnostuu myös työurastaan ammatillisesti, hänen käsityksensä BB:hen osallistumisen hauskuudesta ovat tyystin toiset kuin osallistumishekellä. Minusta useimmat tosi-tv-ohjelmat ovat ihmisten hyväksikäyttöä - he eivät tiedä, eivätkä voi tietää, mihin ovat itsensä asettaneet alttiiksi.

Vierailija
4/5 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatella. Mulla ei oo yhtään halua julkisuuteen. Kamerat kammottaa! Tirkistelijän luontoo taas löytyy, koska tykkään kattoo BB:tä kuitenkin.

Vierailija
5/5 |
02.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britannian BB:hen ehkä. Jos porukka olisi monimuotoisempaa ja normaaalimpaa.

Tosin elämäntilanne on sellainen, että ei onnistuisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi