Oletko kova panomies
Koetko olevasitai miehesi olevan jotain näistä;
A: Aloitteleva panomies, neitsyt mutta kiinnostunut asiasta
B: Noviisi panomies, löydän valot päällä kohteeseen ja osaan hoitaa oman orgasmini
C: Panomies, osaan tämän tarvittaessa käsikopelolla ja rassaan naista yhtä hyvin kuin osaan rynkynkin purkaa ja kasata silmät kiinni
D: Hyvä panomies, Kaikki edellä mutta toisinaan molemmat saavat orgasmin
E: Kova panomies, 100% orgasmitakuu molemmille, naiset puhuvat tästä miehessä työpaikan kahvitauolla ja naiset saalistavat tätä urosta tilaisuuden tullen
Kommentit (43)
Riippuu siitä mitä pidetään mittarina.. Jos sitä, että nainen saa aina ja saa isoa, niin sitten olen. Mutta niin hyvä, ettei vaimo ole kertonut sitä tietääkseni kellekään siitä päätellen, ettei ole tullut katseita eikä tutuilta naisilta iskuyrityksiä. Siten vaimolle ollut aina orasmitakuu. Mutta se joll onni on se onnen kätkeköön.
Vierailija kirjoitti:
Poissa on marjamies kun saapuu panopano mies
Beibi, tule rokkaamaan
Kun jytämusa pelaa
Minä suoraan vien sinut nirvanaan
Muut kun seksioppaita selaa
Minä olen panomies
Panomies hommat ties
Poissa on arjen ies
Kun saapuu panopanomies!
Beibi, beibi, sinut haluan!
Uimaan tahdon sinun koskeen!
Minä housut nilkkoihin pudotan
Ja panen sitten sinua poskeen
Minä olen panomies...
Beibi, beibi, vielä ootko mun?
Eihän äskeinen mennyt pieleen?
Minä karvoista sun aivan hullaannun
Sua tahdon panna mieleen!
Minä olen panomies...
Beibi, kai mä kysyä saan
Joko pääsit hyvään oloon?
Jos et niin otetaan uudestaan
Minä panen sua hampaankoloon
Minä olen panomies...
Beibi, vielä tahdot kai?
Siksi osoitteesi anna
Minä saavun kun saapuu lauantai
Korvan taakse sua tahdon panna
Minä olen panomies...
Beibi, miksi riehut noin?
Miksi kiinni tartut palloon?
Okei jos sä tahdot, sen tehdä voin
Sua painaa voin mä kalloon
Minä olen panomies...
Oon niin kova panomies, että panen kaikki kaksijalkaiset tikapuista lähtien.
Panen olutta paremmin kuin kukaan muu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesystäväni on kova panomies. Rynkkyä ei osaa sivarina kasata, mutta eipä tuo taito liitykään pitenkään taitoon olla loistava rakastaja.
harmi. ikävää kuulla vaikka itselläni tuo, kasari ajan version 'RK 76/jotai', purku ja kasaaminen oli aina se: 'piece of cake', joka kerta sen kanssa touhuessa.
tosin. kuin noide eukkoje(seksi-oikkujen) 'purku ja kasaus'? siitä ei ikinä tullut, ei#asta,eikä *#askaakaa.
Rakastan rynkkyy! - (enemmän kuin mitää*ussuu..)
_SA-int/86
Yksi itselleni suurimpia pillunkuivattajia on aseista ja armeijasta intoilevat miehet.
Aika kova panomies olen. Panen kaikkia naisia iästä ja ulkonäöstä riippumatta, ja annan sadan prosentin tyydytystakuun.. Ainoa poikkeus on sellaiset miehistä nillittävät, itsensä toisten naisten yläpuolelle nostavat kuivapilluiset kvasiälyköt naiset.
Kun kohtaan ongelman, sanon mielessä itselleni "Pano mies hoitaa tämän suhtnokkelaan" ja sitten se hoituu!
Olen panomies, jos voisitte kysyä vaimolta tai parilta naiselta ketä olen viimeisen vuoden aikana nainut, niin olen!
173/70/17 62v
Kyllä mä meen tuohon top class -luokkaan sen palautteen perusteella, mitä olen naisilta saanut. Kymmeniä, tai no ehkä jopa lähemmäs sata naista olen testannut. Eri maista ja kaiken ikäisiä. Jokaisen naisen saa tyydytettyä jollain tapaa, ainakin fyysisellä tasolla.
Viimeksi keväällä yksi parikymppinen nainen suorastaan kerjäsi lisää ja kehui mut maasta taivaisiin. Toinen nuori mimmi oli kans kiitollinen ja sanoi parin tunnin session jälkeen, että olin eka, joka otti hänet huomioon sängyssä.
Mulla on kyllä lapsia parin naisen kanssa, jotka ovat alfa-poikalapsia, joka kertoo ehkä eniten siitä, että olen luontainen panomies. Se on geeneissä, eikä sitä pysty opettelemaan tai taikatempuilla huijaamaan.
AIkamoinen sonni ja sonnin vehkeet. Siittänyt useita lapsia ja nainut tuhansia orgasmeja. Nainut tähän mennessä lähelle 7000 kertaa ja yhä vain vaimo haluaa lisää.
Valitsin E:n, en voi sanoa, että toimiston naiset puhuisivat minusta, mutta molemmat saa orgasmin. Olen enemmän rakastaja kuin panomies.
Olin B kunnes 30v aloin opiskella psykologiaa. Sen jälkeen olen ollutkin E+.
Ymmärrän erittäin hyvin sanonnan aivot ovat ihmisen tärkein sukupuoli elin.
Kädestä pitäen on naiset kiitelleet.
Vierailija kirjoitti:
AIkamoinen sonni ja sonnin vehkeet. Siittänyt useita lapsia ja nainut tuhansia orgasmeja. Nainut tähän mennessä lähelle 7000 kertaa ja yhä vain vaimo haluaa lisää.
Itseäsi ole nainut perseeseen sen tuhat kertaa. Piilohomo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko vapaata suljetulta, kun tänne taas pääsit suoltamaan pskaa.
Aikanaan olin, kun 60 v tuli mittariin, niin vähän on tahti rauhoittunut ja yksi kumppanikin riittää.
Miten ton nyt kertoisi,vaimo lienee paras asiasta kertomaan,kaikki muu hurlumhei on taakse jäänyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko vapaata suljetulta, kun tänne taas pääsit suoltamaan pskaa.
Sun dildo perseeseen leikit on ihan taivaan totta. Kaikki muut paitsi vaimosi tietää niistä.
Olen sillä tavalla, että seisoo kivi kovana. Muuten sitten varmaan en, muna ohut ja 12cm pitkä ja laukean jo alta minuutin.
Ei kukaan (täys-) päinen nainen halua panomiestä!
Se haluaa, vaan sen oman:
Mussukan.
(Ei tiedä mitään mistään, panomiehistä.. vaikka.)
Nussisisitä joka ikinen päivä..