Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele lemmikkitarvikekauppaa! En mene enää Mustiin & Mirriin.

Vierailija
05.11.2023 |

Iso pohjoismainen sijoitusyhtiö taustalla, Evidensia ja tuo surullisenkuuluisa Liedon myrkkyruokatehdas samassa omistuksessa. 

Asun Helsingissä ja liikun ilman autoa, mutta toivon tähän ketjuun suosituksia halki Suomen! Onneksi meidän fuffe ei syönyt Smaakia. Eikä tule syömäänkään. Mur. 

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn Peten Koiratarvikkeessa. On myös edullisempi kuim M&M.

SMAAK - kotimainen koiranruoka ja kissanruoka | Petenkoiratarvike.com

https://www.petenkoiratarvike.com/smaak

Samaa paskaa saa näköjään tuoltakin.

Vierailija
22/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne oireet tulleet vain siitä Smaak-ruoasta? Samalla tehtaalla tehdään muunkin merkkisiä koiranruokia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnosti kotiin tilattava kotimainen koiranruoka nimeltä Alvar Pet, mutta koirani kuoli ennen kuin ehdin sitä kunnolla kokeilla.

En tiedä missä tehtaissa se valmistetaan.

Tilasin Alvaria, mutta koirani ei valitettavasti syönyt sitä. 

Yritin myös heiltä tiedustella raaka-aineiden alkuperää, kun sitä ei mainittu. En saanut mitään vastausta. 

Ehkä tsekkaan kuitenkin, onko tietoa tullut lisää. 

Vierailija
24/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnosti kotiin tilattava kotimainen koiranruoka nimeltä Alvar Pet, mutta koirani kuoli ennen kuin ehdin sitä kunnolla kokeilla.

Yritin myös heiltä tiedustella raaka-aineiden alkuperää, kun sitä ei mainittu. En saanut mitään vastausta. 

Kivat sivut heillä on. Ruoat varmistaa joko  tehdas muualla Pohjoismaissa tai Premium Pet Food LIEDOSSA. 

Onko taaskin sama myrkkytehdas? Onpa surkeaa. 

Vierailija
25/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murren Murkina,  itse käytän vain verkkokauppaa, koska asun Pirkanmaalla ja kivijalkaliikkeitä on vain pääkaupunkiseudulla. Hyvä valikoima ja nopeat toimitukset, asiakaspalvelustakaan ei ole pahaa sanaa sanottavaksi. 

Vierailija
26/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isojen ketjujen sijaan kannattaa suosia pieniä kivijalkakauppoja. Kyllä niitä vielä löytyy kun googlettaa eläinkauppa. Toki niissä on yleensä pienempi valikoima, mutta ne kyllä pyynnöstä tilaa jotain mitä asiakas haluaa.

Vierailija
27/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivat sivut heillä on. Ruoat varmistaa joko  tehdas muualla Pohjoismaissa tai Premium Pet Food LIEDOSSA. 

Tuskinpa Liedossa montaa koiranruokatehdasta on. Oma koirani syö Jahtia ja Vahtia ja sekin näköjään tehdään tuolla.

Vierailija
28/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zooplus on hyvä ja laaja. Tuovat sieltä tilatut jutut kotiin.

Vierailija
29/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Suomessa enää ole muuta kuin tuo yksi ja sama koiranruokatehdas??

Vierailija
30/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musti ja Mirri on muutenkin olleet pannassa, koska seksualisoivat eläimiä (priden aikaan heillä oli mainoskampanja, jossa oli kissoja ja koiria puettuna kaikenlaisiin nahkavetimiin). 

Ohi aiheen, mutta minun koirallani on nahkavaljaat (yhtenä monista) ja rasvanahkahihna. Syytätkö minua eläimen seksualisoinnista?

Huh, huh, pelastuin siis täpärästi, koska haljasnahkainen valjas kävi pieneksi ja nyt on pehmustetut nylon -valjaat!

-eri

Vierailija
31/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn Peten Koiratarvikkeessa. On myös edullisempi kuim M&M.

M&M omistaa Peten koiratarvikkeen...

Vierailija
32/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö Suomessa enää ole muuta kuin tuo yksi ja sama koiranruokatehdas??

Nyt olisi juttuvinkki Ylelle, iltalehdille, Hesarille. 

Missä vika, tuotantolinjassa vai raaka-aineessa? Tavallisesti näin rajujen oireiden takana on jokin Kiinasta tuotu sotku, ei todellakaan kotimainen. 

Mahtaa olla linjat kuumina Lietoon päin, kun itse kukin kotimainen valmistuttaja haluaa tietää, mikä on myrkytysten takana. 

Vierailija
33/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne oireet tulleet vain siitä Smaak-ruoasta? Samalla tehtaalla tehdään muunkin merkkisiä koiranruokia.

Siirtykää siihen toiseen pitkään ketjuun aiheesta. Siellä on kerrottu muistakin merkeistä.

Vierailija
34/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
35/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkiniemessä on eläinkauppa. 

Vierailija
36/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuottaako Musti ja Mirri itse Smaak-ruoan, vai miksi ihmiset ovat Mustin ja Mirrin kimpussa? Kukaan ei syytä Smaak-tehdasta, vaan myyjää????

Vierailija
37/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuottaako Musti ja Mirri itse Smaak-ruoan, vai miksi ihmiset ovat Mustin ja Mirrin kimpussa? Kukaan ei syytä Smaak-tehdasta, vaan myyjää????

Kannattaako tehdä uusi ketju näistä perusasioista, kun ne on jo käsitelty siinä pidemmässä ketjussa samasta aiheesta? 

Vierailija
38/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehdas ei ole itse tainnut pahoitella asiaa?

Vierailija
39/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi, että oireet ovat tulleet nimenomaan Smaak-ruuasta, ja Smaak on Mustin ja Mirrin oma merkki?

Vierailija
40/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi