Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele lemmikkitarvikekauppaa! En mene enää Mustiin & Mirriin.

Vierailija
05.11.2023 |

Iso pohjoismainen sijoitusyhtiö taustalla, Evidensia ja tuo surullisenkuuluisa Liedon myrkkyruokatehdas samassa omistuksessa. 

Asun Helsingissä ja liikun ilman autoa, mutta toivon tähän ketjuun suosituksia halki Suomen! Onneksi meidän fuffe ei syönyt Smaakia. Eikä tule syömäänkään. Mur. 

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää, että yhtiö voittaa, kun terveet sesset syövät heidän ruokaansa, ja tekee lisää voittoa, kun ne sairastuvat heidän p*skaruoastaan. 

Mustin ja Mirrin etusivulla pitäisi olla kissan(sic)kokoisin kirjaimin tuon ruoan takaisinveto. Hiljaista on. 

Vierailija
2/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn Peten Koiratarvikkeessa. On myös edullisempi kuim M&M.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zooplus mutta se on netissä.

Vierailija
4/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn Peten Koiratarvikkeessa. On myös edullisempi kuim M&M.

On samaa konsernia. Suosittelen välttämään. 

Vierailija
5/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perusmarketista. Miks pitää olla jokin erikoisliike?

Vierailija
6/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musti ja Mirri on muutenkin olleet pannassa, koska seksualisoivat eläimiä (priden aikaan heillä oli mainoskampanja, jossa oli kissoja ja koiria puettuna kaikenlaisiin nahkavetimiin). 

Vierailija
7/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuilosta löytyy 

Vierailija
8/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zooplus mutta se on netissä.

Itsekkin suosittelen. Isoihin tilauksiin ilmainen kotiinkuljetus.

Tosin Zooplussan hinnat ovat nousseet, mikä on iso harmi-

Vierailija
9/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musti ja Mirri on muutenkin olleet pannassa, koska seksualisoivat eläimiä (priden aikaan heillä oli mainoskampanja, jossa oli kissoja ja koiria puettuna kaikenlaisiin nahkavetimiin). 

Ohi aiheen, mutta minun koirallani on nahkavaljaat (yhtenä monista) ja rasvanahkahihna. Syytätkö minua eläimen seksualisoinnista?

Vierailija
10/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn eniten Itiksen Megaeläin kaupassa. Ainoa mistä löydän tutun hyväksi todetun kissan hiekan. Samoin pari kissanruokamerkkiä joita en ole nähnyt muualta.

Mustista ja Mirristä käyn vain yksiä kuivattuja kananmaksapaloja.

Minuakin tympii kesän Pride kampanjointi M&M,ssä. Typerä.

Vierailija
11/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohi aiheen, mutta minun koirallani on nahkavaljaat (yhtenä monista) ja rasvanahkahihna. Syytätkö minua eläimen seksualisoinnista?

Todennäköisesti koirasi ei ole ihan näin furry-tyyliin pukeutunut kuitenkaan.

https://img.ilcdn.fi/9B8q6BOtHmbQW4k5kxt-TSOTxLU=/full-fit-in/920x0/img…

(tuo siis oli kyseinen Mustin ja Mirrin kampanja)

-eri

Vierailija
12/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helvetti.

Vierailija
13/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koiraasi ei vissiin ole piirretty Tom of Finland tyylillä, joka antaa ihan toisen tunteen (ja kontekstin) kuin joku nahkahihnassa menevä Murri. 

Vierailija
14/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivijalkaliikkeetkin kiinnostavat, onkohan nykyään enää muita kuin ketjuliikkeitä? Muistelen, että Kalevankadulla Hgin keskustassa oli yksi pieni itsenäinen liike vielä jokin aika sitten. 

Ap

Vierailija
15/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon tilannut ruokaa suomalaiselta Dagsmarkilta. Kissoille ja koirille löytyy. Hyvälaatuista ja kotimaista. Joskus vaihtelun vuoksi tilaan Zooplussalta. Kivijalkaliikkeitä en osaa suositella, ketjujahan moni nykyään on.

Vierailija
16/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon tilannut ruokaa suomalaiselta Dagsmarkilta. Kissoille ja koirille löytyy. Hyvälaatuista ja kotimaista. Joskus vaihtelun vuoksi tilaan Zooplussalta. Kivijalkaliikkeitä en osaa suositella, ketjujahan moni nykyään on.

Dagsmark tehdään samalla Liedon tehtaalla kuin tuo koiria sairastuttanut Smaak. 

Vierailija
17/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, mieluiten ruokkisin koirani kotimaisella ravinnolla, ja Smaakilla näytti olevan hyvä raaka-ainelistaus, mikä mistäkin tulee. Nyt en tämän jälkeen harkitsekaan. 

Musti Groupin luokattoman huono tiedotus ei myöskään houkuttele antamaan uutta mahdollisuutta. 

Vierailija
18/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnosti kotiin tilattava kotimainen koiranruoka nimeltä Alvar Pet, mutta koirani kuoli ennen kuin ehdin sitä kunnolla kokeilla.

En tiedä missä tehtaissa se valmistetaan.

Vierailija
19/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zooplussaa suosittelen myös. 

Vierailija
20/80 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motonetista itse ostan koiran ruoat ja tarvikkeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi