Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset löträävät kaiken maailman ihoa ärsyttävillä tuotteilla?

Vierailija
05.11.2023 |

Sitten ihmetellään, kun iho on kirjava.

Olen itsekin lötrännyt nuorena. Nyt olen keski-ikäinen ja parilla kolmella hellävaraisella tuotteella naama pysyy sen näköisenä, ettei minkäänlaista meikkiä tarvitse. Olisinpa tajunnut tämän jo nuorena.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun iho-ongelmasi on sun, ei se meitä muita koske. Mulla on aina ollut hyvä iho ja voin läträtä siihen mitä vain.

Vierailija
2/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun iho-ongelmasi on sun, ei se meitä muita koske. Mulla on aina ollut hyvä iho ja voin läträtä siihen mitä vain.

Iho voi herkistyä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iho voi herkistyä. Ap

No eipä ole ollut mitään siihen viittaavia oireita.

Vierailija
4/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan ihmiset on aivopesty luulemaan, että naama tarvitsisi kaikenlaisia puhdistuaineita, rasvoja, seerumeita, kuorintaa ym. Itsekin seuraan Tubesta erästä kaunista nuorta naista, joka laittaa aivan valtavat määrät aineita naamaansa, mahtoiko edes 10 tuotetta riittää, kun hän teki pohjat ja meikin itselleen. Pohjaan meni rasvoja 4 eri tuotetta.

Totuus on, että mitä enempi naamaansa hinkkaa ja käsittelee, sitä enempi se kärsii ja menettää omaa kimmoisuuttaan ym. Itse kokeilin jotain ihonhoitotuotteita nuorena, mutta lopetin ne, koska en huomannut mitään mullistavaa muualla kuin kukkarossani, ja siirryin niiden sijaan ruokakaupan perusvoiteisiin. Olen kymmeniä vuosia laittanut naamaani näitä marketin perusvoiteita, joka sopii sekä kasvoille että vartalolle. Toisinaan puhdistan ihon misellaarivedellä, useimmiten vain vedellä tai vedellä ja persuvoiteella. Ääärimmäisen harvoin kuorin ihon ja jos kuorin, niin teen sen perusvoidevoide-hienosokeriseoksella. Meikkiä käytän aniharvoin, tuskin koskaan. Minulla ei ole 55-v:na juurikaan ryppyjä, lähinnä otsassa on, ja minua on aina luultu ikäistäni paljon nuoremmaksi.

Vierailija
5/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyajan ihmiset on aivopesty luulemaan, että naama tarvitsisi kaikenlaisia puhdistuaineita, rasvoja, seerumeita, kuorintaa ym. Itsekin seuraan Tubesta erästä kaunista nuorta naista, joka laittaa aivan valtavat määrät aineita naamaansa, mahtoiko edes 10 tuotetta riittää, kun hän teki pohjat ja meikin itselleen. Pohjaan meni rasvoja 4 eri tuotetta.

Totuus on, että mitä enempi naamaansa hinkkaa ja käsittelee, sitä enempi se kärsii ja menettää omaa kimmoisuuttaan ym. Itse kokeilin jotain ihonhoitotuotteita nuorena, mutta lopetin ne, koska en huomannut mitään mullistavaa muualla kuin kukkarossani, ja siirryin niiden sijaan ruokakaupan perusvoiteisiin. Olen kymmeniä vuosia laittanut naamaani näitä marketin perusvoiteita, joka sopii sekä kasvoille että vartalolle. Toisinaan puhdistan ihon misellaarivedellä, useimmiten vain vedellä tai vedellä ja persuvoiteella. Ääärimmäisen harvoin kuorin ihon ja jos kuorin, niin teen sen perusvoidevoide-hienos

No ei nyt ihan persuvoiteella, vaan perusvoiteella. Sori kirjoitusmokat. 😂 On vasta aamu.

Vierailija
6/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt koko aikuisikäni ihonpuhdistukseen vain vettä ja sitten ihan perusvoidetta. Kuukausi sitten oli pitkän aikaa maha sekaisin, eikä sen jälkeen iholle ole käynyt mikään tuote, kaikista naama turpoaa ja punoittaa. Kiva! Maitohappobakteerivalmistetta syön joka päivä, mutta jollekin iho on nyt herkistynyt pahasti, ikinä ei ennen ole ollut tällaista. Aloe vera-kokeilu oli kaikkein pahin tikki, se piti pestä pois heti minuutin päästä.

Vierailija
7/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käyttänyt koko aikuisikäni ihonpuhdistukseen vain vettä ja sitten ihan perusvoidetta. Kuukausi sitten oli pitkän aikaa maha sekaisin, eikä sen jälkeen iholle ole käynyt mikään tuote, kaikista naama turpoaa ja punoittaa. Kiva! Maitohappobakteerivalmistetta syön joka päivä, mutta jollekin iho on nyt herkistynyt pahasti, ikinä ei ennen ole ollut tällaista. Aloe vera-kokeilu oli kaikkein pahin tikki, se piti pestä pois heti minuutin päästä.

Olin käyttänyt vuosia Orionin perusvoiteita, kunnes herkistyin parabeeneille.

Vierailija
8/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin ihotyypistä. Itselläni iho voi kuorimisen, huolellisen puhdistamisen ja kosteutuksen vuoksi huomattavasti paremmin kuin silloin, kun vain pesin vedellä ja laitoin yhtä voidetta (ei riittänyt kosteuttamaan eikä pelkkä vesi pessyt riittävästi). Joten olkaa iloisia te, joille oikeasti riittää vähäinen hoito.

Vierailija
9/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista en tiedä. Minä en ole lätrännyt. On hyvä iho.

53v.

Vierailija
10/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on, että mitä enempi naamaansa hinkkaa ja käsittelee, sitä enempi se kärsii ja menettää omaa kimmoisuuttaan ym. Itse kokeilin jotain ihonhoitotuotteita nuorena, mutta lopetin ne, koska en huomannut mitään mullistavaa muualla kuin kukkarossani, ja siirryin niiden sijaan ruokakaupan perusvoiteisiin. Olen kymmeniä vuosia laittanut naamaani näitä marketin perusvoiteita, joka sopii sekä kasvoille että vartalolle. Toisinaan puhdistan ihon misellaarivedellä, useimmiten vain vedellä tai vedellä ja persuvoiteella. Ääärimmäisen harvoin kuorin ihon ja jos kuorin, niin teen sen perusvoidevoide-hienos

Vauva palstalla kaikkia luullaan ikäisiään nuoremmiksi. Et ole poikkeus.

Vierailija
11/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuka ihmettelee? 

Vierailija
12/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu niin ihotyypistä. Itselläni iho voi kuorimisen, huolellisen puhdistamisen ja kosteutuksen vuoksi huomattavasti paremmin kuin silloin, kun vain pesin vedellä ja laitoin yhtä voidetta (ei riittänyt kosteuttamaan eikä pelkkä vesi pessyt riittävästi). Joten olkaa iloisia te, joille oikeasti riittää vähäinen hoito.

Joo, ei todellakaan riitä pelkkä vesi ja joku tavallinen ihovoide. Mulla on rasvainen ihotyyppi. Samoiten on rasvoittuva hiusjuuri. Iho on hyvässä kunnossa.

Vierailija
13/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iho voi herkistyä. Ap

Missä iässä se herkistyy? 

Ohis

Vierailija
14/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään tähän, että tietenkään ei pidä hoitaa ihoa ärsyttävillä tuotteilla vaan sellaisilla, jotka sopivat omalle iholle. 

Vierailija
15/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kuorinnan ja iho alkoi voida paremmin. Samoin lopetin monien tuotteiden käytön ja nykyään minulla on hyvä iho. Kyllä uskon iho-ongelmien ja liiallisten "hoitotuotteiden" yhteyteen. 

Vierailija
16/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo läträtään ja kaadetaan litroittain päälle joo ollaanpa hölmöjä

Vierailija
17/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit vielä lotrataan ja litroittain hajuvettä päälle ja bussiin jonkun vierustoveriksi joka tulee sit av:lle kyselemään että miksi oi miksi

Vierailija
18/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden ykkösnaamari on päässyt huonoon kuntoon.

Vierailija
19/19 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti apteekin perusvoidetta naamaan eikö niin ap? Aqualan L veikkaisin.