Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisi varmaan erota

Vierailija
05.11.2023 |

Ei vaan ole mitään tietoa, millä sitten eläisi, kun ei töitä saa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sairaseläkkeellä kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi.

Kysynkin teiltä rakkaat kanssaeläjät, että häiritsisikö teitä, jos työskentelisin ruokalähettinä ja ko. Vaivan ja siitä aiheutuvien haittojen kera toisin tilauksenne kotiovellenne?

Ap

Miksi kiusaat ja tulet pilaamaan ketjun?ap

Vierailija
2/6 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä avustan ainoastaan nuoria ja kauniita pyörätuolimimmejä. Avustamiseen kuuluu se, että imppaan heidän pyllykaasunsa, syön heidän kakkansa, nuolen peput puhtaiksi ja juon pissat. He ovat kehuneet minua parhaaksi avustajaksi mitä koskaan voi olla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä avustan ainoastaan nuoria ja kauniita pyörätuolimimmejä. Avustamiseen kuuluu se, että imppaan heidän pyllykaasunsa, syön heidän kakkansa, nuolen peput puhtaiksi ja juon pissat. He ovat kehuneet minua parhaaksi avustajaksi mitä koskaan voi olla.

Ap

Pidä sitten tämä ketju omanasi.ap

Vierailija
4/6 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos👍

T. Ap

Vierailija
5/6 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elää samalla rahalla niin kuin monet muutkin työttömät yksinasuvat. Työttömyyskorvaus, asumistuki, toimeentulotuki, sähköt, vesi, lääkkeet, terveys, hammashoito + mahdollinen harkinnanvarainen toimeentulotuki, muuttoavustus ja kierrätyskeskukseen maksusitoumus jos ei ole mööpeleitä. 

Vierailija
6/6 |
05.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela elättää kaikki työttömät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän