Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asiassa olet muuttanut mieltäsi vaikka olit joskus ihan varma asiasta?

Vierailija
04.11.2023 |

Vai oletko missään?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessakin asiassa on ehtinyt vaihtaa mieltä tässä viidenkymmenen vuoden aikana. En tiennytkään teininä kaikkea, vaikka luulin niin.

2/14 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin nuorena sanonnan "Jos haluat elää rauhassa, valmistaudu sotaan", ja pidin sitä kauheana. Ihan viimeisten parin vuoden aikana olen ymmärtänyt, että se pitää paikkansa tässä maailmassa. 

En olisi ikinä uskonut silloin nuorena, että tulen joskus allekirjoittamaan sanonnan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihminen ei tarvitse parisuhdetta ollakseen onnellinen.

Vierailija
4/14 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä siis niin päin, että ennen ajattelin, että täytyy olla parisuhde. Elin elämää muiden kautta ja olin tyhjä kuori.

Vierailija
5/14 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Suomi on paras paikka asua. En vaan ennen nähnyt niitä sairaita ajatuksia, joita ihmiset nykyään pistää ihan julkisesti esille nettiin. Ennen pitivät ne siellä oman päänsä sisällä piilossa, eikä minun tarvinnut tietää miten paljon he vihaavat naisia ja oikeastaan kaikkia muita eläviä olentoja.

Vierailija
6/14 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin varma etten pettäisi ikinä ja keskustelupalstoillakin paheksuin pettäjiä. Toki edelleenkin olen sitä mieltä, että pettäminen on väärin, mutta oman elämän omalla tavallaan pelasti. 

Vierailija
7/14 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että suomalaisissa on paljon tervettä järkeä.

Näköjään lähtevät salaliittoteorioihin ja muuhun humpuukiin ihan samalla tavalla kuin muutkin.

Vierailija
8/14 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä siis niin päin, että ennen ajattelin, että täytyy olla parisuhde. Elin elämää muiden kautta ja olin tyhjä kuori.

Missä kohtaa parisuhde on tarkoittanut toisten kautta elämistä? Mielestäni seksi, läheisyys ja elämän jakaminen ovat mitä suuremmissa määrin elämistä.

Vierailija
9/14 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Suomessa ei olisi asiat hyvin.

Kasvoin aikuiseksi kun muutin itäeurooppaan 

Vierailija
10/14 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että monikulttuurisuus on rikkautta. Enää en huolisi yhtäkään länsimaisen kulttuurin ulkopuolella kasvanutta.

Vierailija
11/14 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat parempia kuin ulkomaalaiset.

Olen ollut viimeiset 15 vuotta täysin toista mieltä. Ja niin on hyvä. Olen oikeassa. M28

Vierailija
12/14 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Väitin ettei pelimies ole pelimies. No olihan se

-Väitin että Jumala on ja pelastaa, ainakin itselleni. Oikeasti vain ihmiset pelastavat, jos joku viitsii

-Ajattelin että maailma ihmisineen muuttuu nopeasti parempaan suuntaan, oikeasti tämä on suksitahkoamista suolla

-Luulin että asuntojen saanti olis vähän helpompaa, nyt hirvittää nämä asuntomarkkinat

Vierailija
13/14 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin lapsena ja nuorena, että ihan varmasti hankin joskus lapsia. No jätinkin hankkimatta. On tullut niin paljon sairauksia. Ajattelin myös lapsena ja nuorena, että Suomessa on hyvä terveydenhoito. Silloin kun en sitä vielä ollut juuri käyttänyt. No kokemus on osoittanut että hyvin surkea oikeasti on. Ajattelin kans myös pitkään, että Suomeen ei tule ikinä sotaa. Viime vuosina en ole enää ollut siitä kovinkaan varma.

Vierailija
14/14 |
04.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena uskonasiat ärsyttivät, vaikka lapsenuskoa olikin. 

Myöhemmin muutin mieltäni ja  annoin elämäni Jeesukselle. Se oli paras päätös ikinä. Kiitos Jeesus kaikesta, ilmaisesta pelastuksen lahjasta, syntien anteeksiannosta, taivaaseen pääsystä tämän elämän jälkeen! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi