Mitä tekisin jouluna? Ei paikkaa minne mennä
Ei perhettä, ei sellaisia ystäviä joiden kanssa viettää joulua. Mitä tekisin?
Kommentit (83)
Älä tee mitään. Minulla olisi kyllä paikkoja jonne mennä, mutta en tykkää joulusta ja olen mieluiten yksin ilman mitään turha hälinää ja krääsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy joulupukiksi. Laita hinta niin alhaiseksi, että muita pukkeja vi***taa.
Yksinäisille miehille kyllä suosittelen tätä 👍 Joulupukin kamppeet ei paljon maksa, paikallisessa facessa voi mainostaa, ja kiertoreitin kun suunnittelee hyvin, niin tällä voi helposti tienata yli tonnin yhden päivän aikana.
Ja kun lapset ovat menneet nukkumaan, voit kierroksen päätteeksi ottaa vielä pari varausta, joissa käyt antamassa piiskaa tuhmille tytöille.
Piiskaa saatuaan tuhmeliinit voivat sitten puolestaan antaa pukille. Palkkioksi kermakahvit.
Onko tää kermakahvi-juttu joku homofantasia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi mennä minnekään? Ole kotona ja rentoudu.
Villasukat, hyvä kirja, joulumusiikkia ja hyvää jouluruokiaa.
Sinkkumies
Haluatko että muuttaisin kirjasi mahtavaksi äänikirjakokemukseksi?
Hmmm... Ei kai sinulla ole syvää basso-ääntä??
Sellainen enempi kimeä nasaali, sorry. Vähän ässävikaa myös.
Kuulostat jazzlaulajattarelta, tänne vaan joulua viettämään.
Mene mun sukulaisteni kanssa viettämään joulua, minun tilalleni, kun en haluaisi sinne mennä, mutta kun vingutaan ja vingutaan, että en saa viettää yksin joulua, vaikka todellakin haluaisin. Näen heitä aivan tarpeeksi vuoden mittaan, muinakin päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryhdy joulupukiksi. Laita hinta niin alhaiseksi, että muita pukkeja vi***taa.
Yksinäisille miehille kyllä suosittelen tätä 👍 Joulupukin kamppeet ei paljon maksa, paikallisessa facessa voi mainostaa, ja kiertoreitin kun suunnittelee hyvin, niin tällä voi helposti tienata yli tonnin yhden päivän aikana.
Ja kun lapset ovat menneet nukkumaan, voit kierroksen päätteeksi ottaa vielä pari varausta, joissa käyt antamassa piiskaa tuhmille tytöille.
Piiskaa saatuaan tuhmeliinit voivat sitten puolestaan antaa pukille. Palkkioksi kermakahvit.
Onko tää kermakahvi-juttu joku homofantasia?
No, entä kermapiiras?
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen kotona. Sisko tulee ehkä käymään jonain päivänä, muuten olen keskenäni. Ja nautin siitä. Laitan kodin nätiksi, paljon koulukukkia, suuri ja tuuhea kuusi, havuköynnöksiä ja kransseja. Leivon piparitalon joka vuosi, jonka suunnittelen itse. Tämä tuo jostain syystä eniten joulumieltä. Viime jouluna tein talon sijaan hevosvaljakon, joka ajoi lumisessa metsässä pakettikuorman kera. Ihastelin sitä monena iltana, enkä meinannu raaskia syödä sitä ollenkaan. Oli niin kaunis.
Ostan myös itselleni vuoden mittaan pari pakettia, jotka laitan kuusen alle. Useampi kirja löytää yleensä tiensä sinne. Hemmottelukosmetiikkaa, pehmoisia pörrösukkia, lämpimiä pyjamia tai tossuja. Ihan mitä vaan. Kerran ostin paketteja jo alennusmyynnistä alkuvuonna ja olin jouluun mennessä unohtanut mitä niissä. Oli hauska availla ne, kun sisältö oli oikeasti yllätys.
Teen yksinäni ihan normaalit joulujutut. Menen joulusaunaan, keitän aamulla ri
Tämä on ihana! Mä myös vietän joulua yksin kotona ja nautin todellakin joulujutuista. Laitan sen verran kuin jaksan ja huvittaa joulukoristeluja, kukkia ja ruokia, ja käyn kauneimmissa joululauluissa ja konserteissa. Kotona käperryn viltin alle ja katson Hallmarkin joululeffoja. Suosittelen 🎄
Hautausmaalle on tunnelmallista viedä kynttilöitä, jos läheisiä on pois mennyt. Minun lapsuudessa ajeltiin kynttilöiden viennin jälkeen jouluaattona taajama-alueella ja yritettiin bongailla joulupukkia. Eli lähde ajelulle tai kävelylle ja kokeile montako joulupukkia bongaat ihmisten ikkunoista.
Jos seuraa kaipaat, niin et ole yksin. Moni viettää joulua ilman läheisiä ja aina silloin tällöin esim. Facebookissa törmää julkaisuihin joissa ihmiset etsii seuraa joulunviettoon (jouluruokailuun, lautapeleihin yms.). Etsi rohkeasti muita yksinäisiä jos haluat seuraa jouluun.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen kotona. Sisko tulee ehkä käymään jonain päivänä, muuten olen keskenäni. Ja nautin siitä. Laitan kodin nätiksi, paljon koulukukkia, suuri ja tuuhea kuusi, havuköynnöksiä ja kransseja. Leivon piparitalon joka vuosi, jonka suunnittelen itse. Tämä tuo jostain syystä eniten joulumieltä. Viime jouluna tein talon sijaan hevosvaljakon, joka ajoi lumisessa metsässä pakettikuorman kera. Ihastelin sitä monena iltana, enkä meinannu raaskia syödä sitä ollenkaan. Oli niin kaunis.
Ostan myös itselleni vuoden mittaan pari pakettia, jotka laitan kuusen alle. Useampi kirja löytää yleensä tiensä sinne. Hemmottelukosmetiikkaa, pehmoisia pörrösukkia, lämpimiä pyjamia tai tossuja. Ihan mitä vaan. Kerran ostin paketteja jo alennusmyynnistä alkuvuonna ja olin jouluun mennessä unohtanut mitä niissä. Oli hauska availla ne, kun sisältö oli oikeasti yllätys.
Teen yksinäni ihan normaalit joulujutut. Menen joulusaunaan, keitän aamulla ri
Tämäntyyppistä joulua itsekin olen miettinyt jos olisin yksin. Olen jouluihminen täysin ja varmasti juhlisin yksinkin. Rakastan myös kotona oloa, niin mikäs sen parempaa 😊. Piparkakkutalo jäisi todennäköisesti kyllä tekemättä 😂
Rakastan joulua. Nyt vielä on lähisukulaisia, mutta kohta luultavasti ei. Silloin vietän yksin. Luen, käyn kävelyllä ja saunassa, syön joitakin itsetehtyjä jouluruokia, kuuntelen musiikkia ja katson vähän tv:tä. Ei kannata tehdä ongelmaa, vietti sitten joulua tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa Pukki kotiisi!
Täytyypä katsoa löytyykö sopivaa, kiitos.
Millainen pukki olisi sopivin sinulle? Kyselee pukki-50.
Jos olisin ihan yksin, tämä olisi oma toivejouluni
-pari-kolme päivää lukisin kirjoja. Paitsi yrittäisin saada jonkun tuhman tonttutytön käymään luonani. Vaikka tunnin-pari. Sitten taasen takaisin kirjojen pariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laivalle 🛳
Ei laivalle ole kivaa mennä yksin.
En ole koskaan ollut laivalla yksin kovin kauaa kun on jo joku neiti , useimmiten jonkun rouva jo kyljessä kiinni.
Se mitä tapahtuu ruotsinlaivalla,jää ruotsinlaivalle ..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teen yksinäni ihan normaali
Piparkakkutalosta tuli mieleeni kysymys..
Tykkäsikö Hannu enemmän Kertusta vai piparista?
Ole kotona. En mäkään lähde ikinä mihinkään tai kenenkään kanssa sitä vietä. Päivä muiden joukossa.
Hyvä vaihtoehto todella hakea vaikka pieni joulukuusi metsästä, tehdä kunnon joulusiivous, käydä kirkossa. Syödä hieman jouluruokaa ja käydä baarissa.
Varata kotiin glögiä, punaviiniä, kouhuviiniä, valkoviiniä, ja vähän olutta.
Jos baarista löytyy sopiva daami, tarjota lasit kuohuviiniä ja suolainen iltapala.
Katsoa telkkaria, ja käydä ajoissa nukkumaan.
Mää olen kotona enkä koristele mitään. Jouluruuvat ostan joulun jälkeen kun saa alennuksella. Samoten sukat ja kalsarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi mennä minnekään? Ole kotona ja rentoudu.
Villasukat, hyvä kirja, joulumusiikkia ja hyvää jouluruokiaa.
Sinkkumies
Haluatko että muuttaisin kirjasi mahtavaksi äänikirjakokemukseksi?
Hmmm... Ei kai sinulla ole syvää basso-ääntä??
Sellainen enempi kimeä nasaali, sorry. Vähän ässävikaa myös.
Yyhhoo mammalle puolisomatskua jos olet vieläpä lyhyt ja sinulla on iskävatsa ,eli kaljamaha. 👍
Vietän aina joulut yksin kotona. Ihan paras aika rentoutua ja ladata akkuja.
Mä olen käynyt aina mun vanhempien luona aattona. Muuten olen himassa.
En yhtään. Autolla talosta taloon. Mutta sitten kun keikat ohi, saatan avata.