Suhde missä toinen ei kerro asioita
Tiedän että puolisollani ei ole isää. Tiedän että tämä on kuollut, mutta muuta en sitten tiedäkään, eikä puoliso suostu kertomaan mitään. Pystyisittekö te jatkamaan suhdetta? Itse mietin tätä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nyt taas?
Nainen yrittää määritellä toimintatavat kaikkeen, ja yhyy, kun mies ei tanssikaan naisen pillin mukaan. 🤬
N49
Jos haluat sellaisen miehen kanssa seurustella josta et mitään tiedä niin peukut sulle, mutta ei muiden tarvitse seurustella samalla tavalla kuin sinä
Tarkoitatko ap että et tiedä mitään muuta puolisosi lapsuuden perheestä?
Ihmisen taustojen ymmärtäminen on tärkeää jotta voi tehdä omia valintoja. Rakkaus on valinta loppu viimein.
Kaiken olennaisenhan mies on kertonut ei tiedä eikä halua puhua isästään. Mitä odotat? Etsi mies joka tietää isästään ja haluaa hänestä puhua.
No ei minullakaan ole oikeastaan mitään kerrottavaa isästäni, vaikka fyysisesti olikin läsnä, ainakin osan ajasta. En tunne tyyppiä, kuten ei hänkään minua.
Jos puolisoni olisi todella sukurakkaasta perheestä, niin onhan se omituista, että itse on kasvanut eristyksissä omasta suvusta ja omista vanhemmistakaan ei tiedä paljoakaan mitään - eikä vanhempia kiinnosta lapset ja lasten asiat.
Minun mukanani avioliittoon puoliso saa vain minut. Ei tule sukua siinä samalla. Jos haluaa suvun mukana, en ole oikea ihminen kumppaniksi.
Jotkut asiat ovat vaikeita ja niistä ei halua puhua. Minulla on menneisyydessä sellaisia asioita joista en puhu edes ystävien kanssa, enkä ole puhunut kumppanin kanssa, vaikka ne on isoja asioita ja käsitelty mm. terapiassa. Kumppanin kanssa haluan keskittyä nykyhetkeen ja tulevaisuuteen enkä menneisyyteen. Kyllä ne asiat tulevat esille jos on tarve ja oikea tilanne. En haluaisi tulla painostetuksi kertomaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut asiat ovat vaikeita ja niistä ei halua puhua. Minulla on menneisyydessä sellaisia asioita joista en puhu edes ystävien kanssa, enkä ole puhunut kumppanin kanssa, vaikka ne on isoja asioita ja käsitelty mm. terapiassa. Kumppanin kanssa haluan keskittyä nykyhetkeen ja tulevaisuuteen enkä menneisyyteen. Kyllä ne asiat tulevat esille jos on tarve ja oikea tilanne. En haluaisi tulla painostetuksi kertomaan.
Piilottelu on tuhoisaa suhteessa. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ja puoliso puhuu normaalisti äidistään ja sisaruksistaan, mutta ei biologisesta isästä. Olen yrittänyt ehdottaa geenitestejä ja sukuselvityksen hankkimista mutta mies ei suostu.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Narsisti. Juokse.
Täysin samaa mieltä. Pillottelee luurankoja kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän ja puoliso puhuu normaalisti äidistään ja sisaruksistaan, mutta ei biologisesta isästä. Olen yrittänyt ehdottaa geenitestejä ja sukuselvityksen hankkimista mutta mies ei suostu.
Ap
Siis mitä? Yrität pakottaa mieheei tekemään geenitestin jotta sinä saisit tietää tämän isästä?
Henkilökohtaisesti en itse jatkaisi suhdetta. Minulle on tärkeää, että voimme keskustella vaikeistakin asioista kumppanini kanssa. Tottakai ei yksityiskohtaisesti tarvitse kertoa, mutta edes jotain.
Ehkä jollekkin toiselle sopii sellainen suhde, missä hän ei tiedä omasta kumppanista mitään. Tämä on ihan ok. Minulle taas ei sovi tuollainen.
Ei kannata pakottaa sitä puolisoa olemaan erilainen kuin on. Jos se ei sinulle sovi ettei kumppani halua kertoa elämästään niin kannattaa erota ja etsiä omankaltainen kumppani.